Gå til innhold

Nicklas eller Noah?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Ville bare se hva andre synes om navnene selv om det ikke har noen betydning… jeg er veldig fan av Noah selv!! synes det er så fint! :) men synes jo Nicklas er fint det også, bare ikke like fint, hehe. mens samboer synes ikke Noah er fint i det heletatt! så det kan jo ikke bli Noah uansett…jeg fikk viljen min sist gang ( vi har en sønn fra før) så hvis det blir gutt nå må han kanskje få viljen sin, hihi :)

HI

Anonymous poster hash: 13af1...564

Som Suebird skriver, synes jeg Nikolas hadde vært et veldig godt alternativ! :) Synes det er veldig fint, og man får litt av o-lyden fra Noah, også;)

Ellers er Noah litt vel vanlig og Nicklas forbinder jeg med en jeg ikke synes så mye om, men i seg selv er jo begge navnene fine. :) Synes man skal velge et navn begge liker, så derfor stemmer jeg for Nicklas (ville skrevet det uten c, jeg, da).

Men det er deres valg! :)

Anonymous poster hash: 0a968...1be

synes også Nikolas er fint, men vi er tante/onkel til en som heter Nikolai og jeg synes Nikolas og Nikolai blir for likt, er jo bare en bokstav i forskjell… Nicklas er jo også litt likt men ikke for likt.. når det gjelder stavemåte på Nicklas er jeg ganske sikker på at jeg vil skrive det med CK :) takk for tips uansett ;))

Anonymous poster hash: 13af1...564

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...