Gå til innhold

Promping framfor mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å ikke utvise folkeskikk fordi man bor sammen med noen. Har vært sammen med mannen i 25 år og han har hjulpet til i de utroligste situasjoner (sykdom, fødsler og spontanaborter) uten å løfte et øyenbryn, men å fise foran hverandre er noe vi ikke gjør om vi kan unngå det.

Om man har så store problemer at man får mageondt fordi man ikke fjerter straks man føler for det bør man kanskje se på kostholdet?

Jeg holder meg lett på jobb og ellers ute blant folk og har ingen problemer med å begrense det i heimen heller. Man trenger ikke slippe alle hemninger fordi man er i et forhold.

Det jeg har merket meg med deg er at alle som ikke har det som deg eller gjør som deg må ha noe vansker eller plager av noe slag. Som f.eks nå hvor du skriver at de som får magevondt av å holde tilbake luft må se på kostholdet? Kroppen er ikke alltid så enkel å håndtere.

Anonymous poster hash: ac7f0...a8c

Har også sett dette. Miss Marple, er sikker på at du har noen skikkelig sure innimellom eller noen skikkelige brakere :)

Anonymous poster hash: 599ed...4ef

Pøh, mine fjerter lukter roser! Du er bare misunnelig.

Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å ikke utvise folkeskikk fordi man bor sammen med noen. Har vært sammen med mannen i 25 år og han har hjulpet til i de utroligste situasjoner (sykdom, fødsler og spontanaborter) uten å løfte et øyenbryn, men å fise foran hverandre er noe vi ikke gjør om vi kan unngå det.

Om man har så store problemer at man får mageondt fordi man ikke fjerter straks man føler for det bør man kanskje se på kostholdet?

Jeg holder meg lett på jobb og ellers ute blant folk og har ingen problemer med å begrense det i heimen heller. Man trenger ikke slippe alle hemninger fordi man er i et forhold.

Det jeg har merket meg med deg er at alle som ikke har det som deg eller gjør som deg må ha noe vansker eller plager av noe slag. Som f.eks nå hvor du skriver at de som får magevondt av å holde tilbake luft må se på kostholdet? Kroppen er ikke alltid så enkel å håndtere.

Så det har du lagt merke til? Fakta er at om man har problemer med fordøyelsen/luft i magen så kan det ofte skyldes kostholdet. Så at jeg skiver det er vel neppe revolusjonerende?

I hvilke andre tråder har jeg ment at folk kan ha div problemer da? Er oppriktig nysgjerrig, for om det viser seg at jeg ofte strør om meg med div diagnoser så bør jeg skjerpe meg :P

Hvem er det som skriver at de får magevondt om de ikke strax fjerter da? Er det ikke snakk om promping generelt her?

Anonymous poster hash: 599ed...4ef

Skrevet

Ja, det gjør jeg, og mannen gjør det foran meg. Men vi har noen regler. Vi promper ikke når vi sitter helt oppi hverandre, ikke når noen spiser og ikke i senga. Ser ikke hva som er problemet med det. Vi har like mye respekt for hverandre, elsker hverandre og har like mye lyst på hverandre selv om vi promper. Anonymous poster hash: 89218...62c

Så dere fikser aldri i søvne?

Anonymous poster hash: 10919...b62

Skrevet

Her promper vi begge så det rister i taket, jo større jeg får jo mer ler vi skjønner ikke koffer det skal vere så flaut og "æsj" det er jo så naturlig ! Lufter dere ut på badet etter dere har gjort nr 2 og??Anonymous poster hash: 53b1d...225

Promper du foran sjefen, personale i barnehagen, svigerforeldrene dine? Mest sannsynlig ikke. Hvorfor skal det plutselig være annerledes når det er snakk om mannen din? Det er helt i annen gate, men det er ikke noe rart enkelte menn her til lands ser på andre damer når de har en illeluktende fisepromp av en kjæreste hjemme. Gubben har prompet et par ganger (med vilje) foran meg, men det er utrolig turn-off og det sa jeg til ham, noe han synes var helt greit. Synes det er greit å bevare litt mystikk i forholdet, man MÅÅ ikke fise, rape og pisse foran sin bedre halvdel uansett hvor trygt forhold man har. Anonymous poster hash: f9bfc...fc0

Hva er det som forblir så mystisk i forholdet om man ikke fiser og raper?

Det jeg ville frem til at man ikke trenger å presentere alle sine kroppslige funksjoner for mannen selv om man har et godt forhold.

Anonymous poster hash: f9bfc...fc0

Skrevet

Ja, det gjør jeg, og mannen gjør det foran meg. Men vi har noen regler. Vi promper ikke når vi sitter helt oppi hverandre, ikke når noen spiser og ikke i senga. Ser ikke hva som er problemet med det. Vi har like mye respekt for hverandre, elsker hverandre og har like mye lyst på hverandre selv om vi promper. Anonymous poster hash: 89218...62c

Så dere fikser aldri i søvne?Anonymous poster hash: 10919...b62

Mente selvsagt fiser, dumme autocorrect

Skrevet

Så dere fikser aldri i søvne?

Joda, jeg fikser mye i søvne jeg , jobb, barn, hus og hjem :)

Anonymous poster hash: aac42...285

Skrevet

Her promper vi begge så det rister i taket, jo større jeg får jo mer ler vi skjønner ikke koffer det skal vere så flaut og "æsj" det er jo så naturlig ! Lufter dere ut på badet etter dere har gjort nr 2 og??Anonymous poster hash: 53b1d...225

Promper du foran sjefen, personale i barnehagen, svigerforeldrene dine? Mest sannsynlig ikke. Hvorfor skal det plutselig være annerledes når det er snakk om mannen din? Det er helt i annen gate, men det er ikke noe rart enkelte menn her til lands ser på andre damer når de har en illeluktende fisepromp av en kjæreste hjemme. Gubben har prompet et par ganger (med vilje) foran meg, men det er utrolig turn-off og det sa jeg til ham, noe han synes var helt greit. Synes det er greit å bevare litt mystikk i forholdet, man MÅÅ ikke fise, rape og pisse foran sin bedre halvdel uansett hvor trygt forhold man har. Anonymous poster hash: f9bfc...fc0

Hva er det som forblir så mystisk i forholdet om man ikke fiser og raper?

Det jeg ville frem til at man ikke trenger å presentere alle sine kroppslige funksjoner for mannen selv om man har et godt forhold.

Anonymous poster hash: f9bfc...fc0

Seriøst det tar helt av med samfunns normer i privatlivet fortiden. Eneste jeg hadde synets hadde vært mega flaut hadde vært om jeg skulle fise når man har seg som ektefolk (alt annet er jo fyfy har jeg forstått). En fis i ny og ne tenker jeg skyldes at man er hjemme og slapper litt av. Det kan alle finne på her hjemme. Den som fisen først oppdager den er fisens rette fader.

Anonymous poster hash: aac42...285

Skrevet

Øøøøh... Når ble det OK å ikke være høflig mot sin egen ektefelle?

Aner ikke. Her tituleres det alltid med De/Dem og Herr. Hver dag etter jobb møter jeg ham med et fast håndtrykk mens jeg neier pent. Høflighet er viktig!Anonymous poster hash: 2b570...140
Herlig!! Og du din lille grisepike, du neier sikkert iført sort uniform, blondeforkle og stivet kappe :)

Hva behager? Grisepike? Jeg vil ha meg frabedt slike uhøflige påstander. I dette huset foregår det aldri noe grisete!

Anonymous poster hash: 2b570...140

Gjest lemon-aid
Skrevet

Jeg fiser, og han fiser! Gud så godt det er å slippe det fri :D

Skrevet

Her i huset trekker jeg meg stort sett inn på badet, men han promper når og hvor han vil. "Ikke noe å spare på"

Anonymous poster hash: 0fa35...2ad
Skrevet

Ikke gjort det tidligere. Men nå, gravid, dårlig bekken/rygg og litt oppblåst mage da kan det komme en når jeg ligger på sofaen. Eller dvs, hvis jeg må prumpe og begynner på prosessen å reise meg så kommer den av seg selv. Litt unntakstilstand for øyeblikket.

Er ting normalt går jeg på do altså.

Om man vil prumpe foran mannen har ikke med godt eller dårlig forhold å gjøre, og man er ikke grisete OM man gjør det.

Forstår faktisk ikke helt problemstillingen. Gjør man det så gjør man det, gjør man det ikke så nei vel.

En prump er da ikke SÅ farlig i min verden.

Anonymous poster hash: 687db...552

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...