LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. mars 2014 #26 Skrevet 22. mars 2014 Om jeg må, så må jeg, og da slipper jeg en uten å bry meg så mye om mannen er i nærheten. Men det er ikke akkurat noe jeg går inn for, og stort sett gjør jeg det når jeg er for meg selv. Folk får nå gjøre som de vil. Jeg tror uansett ikke kvaliteten på et forhold kan måles i antall fjert!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #27 Skrevet 22. mars 2014 Promping, nesepilling, raping, dårlig kroppslukt, osv, osv, er helt greit om man vil kvele all spenning og sensualitet i forholdet. Så promp i vei og se hvor dere er om noen år! Anonymous poster hash: e3b31...2a0
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #28 Skrevet 22. mars 2014 Det er ikke et stort tema hjemme hos oss. Men synes det blir teit å si at man ikke er komfortabel med partnern om man ikke promper framfor den. Jeg sier ifra før jeg skal gjøre nr 2, sånn at han kan gå på do om han må før meg. Det er ikke noe ekstra stress, bare nevner det så han slipper lukta. Raper om jeg må, men når det kommer til den andre enden, vet jeg aldri hvordan lyden eller lukten kommer til å bli. Føler det er risikosport nesten;) Har aldri hatt behovet for å prompe forran mannen, og vet at det i allefall ikke skaper noe problem i forholdet vårt. Er fullstendig komfortabel med mannen, han har jo tross alt vært med på fødsel der han så ALT. Men da synes jeg det er plagsomt at noen mener de er og har det bedre fordi de ikke holder seg til de går på do, eller et annet sted. Jeg går jo ikke å tviholder meg! Men promper altså ikke der mannen kan høre eller lukte meg. Hi Anonymous poster hash: 2a65a...61e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #29 Skrevet 22. mars 2014 Jeg er en av dem som ikke fiser foran gubben. Nei, man må ha litt manerer. Ikke driter jeg hvis han er på badet samtidig som meg, heller... Og ikke viser jeg ham mensenbindet og skryter av hvor mye blod det er i det. Jepp, det er i samme kategori. Så utrooolig naturlig. Eller er dere kanskje ikke trygge på gubbene deres? Bevis det, vis frem brukte tamponger og bind Anonymous poster hash: 08483...dae
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mars 2014 #30 Skrevet 22. mars 2014 Jeg er en av dem som ikke fiser foran gubben. Nei, man må ha litt manerer. Ikke driter jeg hvis han er på badet samtidig som meg, heller... Og ikke viser jeg ham mensenbindet og skryter av hvor mye blod det er i det. Jepp, det er i samme kategori. Så utrooolig naturlig. Eller er dere kanskje ikke trygge på gubbene deres? Bevis det, vis frem brukte tamponger og bind Anonymous poster hash: 08483...dae Mener du det at å vise frem en brukt tampong og det å fise i samme rom er like motbydelig? Huff da
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #31 Skrevet 22. mars 2014 Jeg er en av dem som ikke fiser foran gubben. Nei, man må ha litt manerer. Ikke driter jeg hvis han er på badet samtidig som meg, heller... Og ikke viser jeg ham mensenbindet og skryter av hvor mye blod det er i det. Jepp, det er i samme kategori. Så utrooolig naturlig. Eller er dere kanskje ikke trygge på gubbene deres? Bevis det, vis frem brukte tamponger og bind Anonymous poster hash: 08483...dae Jeg har gjort alt du nevner *rødme*, men mannen har kjempelyst på meg hver dag likevel (etter 12 år). Godt å ha det slik, ingen grenser eller barrierer. Anonymous poster hash: 2b570...140
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #32 Skrevet 22. mars 2014 Jeg ville aldri valgt en promp fremfor mannen. Overskriften din er totalt feil! Anonymous poster hash: ee1ee...103
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #33 Skrevet 22. mars 2014 Ja, det gjør jeg, og mannen gjør det foran meg. Men vi har noen regler. Vi promper ikke når vi sitter helt oppi hverandre, ikke når noen spiser og ikke i senga. Ser ikke hva som er problemet med det. Vi har like mye respekt for hverandre, elsker hverandre og har like mye lyst på hverandre selv om vi promper. Anonymous poster hash: 89218...62c
Gjest Antarctica Skrevet 22. mars 2014 #34 Skrevet 22. mars 2014 Øøøøh... Når ble det OK å ikke være høflig mot sin egen ektefelle?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #35 Skrevet 22. mars 2014 Jeg ser ingen grunn til å ikke utvise folkeskikk fordi man bor sammen med noen. Har vært sammen med mannen i 25 år og han har hjulpet til i de utroligste situasjoner (sykdom, fødsler og spontanaborter) uten å løfte et øyenbryn, men å fise foran hverandre er noe vi ikke gjør om vi kan unngå det. Om man har så store problemer at man får mageondt fordi man ikke fjerter straks man føler for det bør man kanskje se på kostholdet? Jeg holder meg lett på jobb og ellers ute blant folk og har ingen problemer med å begrense det i heimen heller. Man trenger ikke slippe alle hemninger fordi man er i et forhold. Har en god historie var på møte hvor Kina avdelingen var med. En pen dame satt og rapte hele tiden. Sjefen fanget blikket mitt og det bare sa ikke korriger, ikke korriger. Hvordan er skilsmisse statistikken i Kina? Sorry just had to make fun Et blikk kan jo ikke snakke, men jeg følte det Anonymous poster hash: aac42...285
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #36 Skrevet 22. mars 2014 Har vert gift siden 1994 jeg, snart 20 års bryllopsdag. Bunnsolid ekteskap, barn hus, jobb, ja alt sånn der. ALDRIG har jeg prompet forran mannen min, og Aldrig har han prompet forran meg. Æsj. Anonymous poster hash: c9cc1...88f Aldrig?? *vondt i øya* Anonymous poster hash: 981ac...09b
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #37 Skrevet 22. mars 2014 Øøøøh... Når ble det OK å ikke være høflig mot sin egen ektefelle? Aner ikke. Her tituleres det alltid med De/Dem og Herr. Hver dag etter jobb møter jeg ham med et fast håndtrykk mens jeg neier pent. Høflighet er viktig! Anonymous poster hash: 2b570...140
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #38 Skrevet 22. mars 2014 Øøøøh... Når ble det OK å ikke være høflig mot sin egen ektefelle? Aner ikke. Her tituleres det alltid med De/Dem og Herr. Hver dag etter jobb møter jeg ham med et fast håndtrykk mens jeg neier pent. Høflighet er viktig! Anonymous poster hash: 2b570...140
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #39 Skrevet 22. mars 2014 Har vert gift siden 1994 jeg, snart 20 års bryllopsdag. Bunnsolid ekteskap, barn hus, jobb, ja alt sånn der. ALDRIG har jeg prompet forran mannen min, og Aldrig har han prompet forran meg. Æsj.Anonymous poster hash: c9cc1...88f Aldrig?? *vondt i øya*Anonymous poster hash: 981ac...09b 'Vondt i øya'?? Hvilken øy?? Anonymous poster hash: 90f2a...0cf
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #40 Skrevet 22. mars 2014 Gjør det ikke foran noen bevisst jeg, synes det er ekkelt å gjøre slik med vilje. Anonymous poster hash: ca9b6...367
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #41 Skrevet 22. mars 2014 Her promper vi begge så det rister i taket, jo større jeg får jo mer ler vi skjønner ikke koffer det skal vere så flaut og "æsj" det er jo så naturlig ! Lufter dere ut på badet etter dere har gjort nr 2 og?? Anonymous poster hash: 53b1d...225 Promper du foran sjefen, personale i barnehagen, svigerforeldrene dine? Mest sannsynlig ikke. Hvorfor skal det plutselig være annerledes når det er snakk om mannen din? Jeg viser meg heller ikke naken foran sjefen, personale i barnehagen, svigerforeldrene mine. Gjør du? Jeg puler ikke sjefen, personale i barnehagen, svigerforeldrene mine. Gjør du? Jeg ser ikke sjefen, personale i barnehagen, svigerforeldrene mine nakne. Gjør du? Det er svært mange ting jeg gjør sammen med mannen min som jeg definitivt ikke gjør med sjefen, personale i barnehagen eller med svigerforeldrene mine. Promping er også en av de tingene. Anonymous poster hash: 597ba...ff6
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #42 Skrevet 22. mars 2014 Må jeg så må jeg. Jeg trykker ikke bare for å trykke, men om det er en fis på vei ut og mannen sitter i sofaen ved siden av så må den baaare komme. Anonymous poster hash: 507da...9a1
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #43 Skrevet 22. mars 2014 Her promper vi begge så det rister i taket, jo større jeg får jo mer ler vi skjønner ikke koffer det skal vere så flaut og "æsj" det er jo så naturlig ! Lufter dere ut på badet etter dere har gjort nr 2 og??Anonymous poster hash: 53b1d...225 Det er ikke nødvendigvis flaut og æsj, men videre delikat er det heller ikke. Ingen krise om en promp slipper ut, men både mannen og jeg gjør det helst i et annet rom, og det setter i alle fall jeg veldig pris på. Han har mageproblemer, så det lukter helt forjævlig. Han bryr seg ikke om jeg fiser, har jeg sittet på rommet og sluppet ut noe illeluktende greier bare ler han hvis han kommer inn på feil tidspunkt. Og jeg blir ikke akkurat flau. Men jeg ville ikke sittet og forpestet luften i stua om vi begge satt der. Og ja, vi lufter begge to på badet om det har foregått noen ulumskheter der inne. Kanskje ikke etter en kjapp nummer to, men etter en litt lengre stund på ramma er det greit med frisk luft eller godlukt. Anonymous poster hash: fe3e4...013
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #44 Skrevet 22. mars 2014 Vi promper ikke foran hverandre. Har vært sammen i 13 år, men såpass respekt har vi for hverandre. Jeg har vokst opp med foreldre som promper noe så jævlig. Braker løs i tide og utide, og den stanken....! Nei takk, det sparer jeg både min mann og mine barn for! Anonymous poster hash: c4e06...376
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #45 Skrevet 22. mars 2014 Har vært sammen i 14 år og har aldri prompet foran han med vilje. Og det kommer jeg aldri til å gjøre heller. Tror det heller har med personlighet å gjøre enn hvordan forholdet er. Anonymous poster hash: ac008...2ae Ja, du tenker at dere som ikke fiser foran hverandre kanskje er litt mer forknytte? Anonymous poster hash: ac7f0...a8c
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #46 Skrevet 22. mars 2014 Her promper vi begge så det rister i taket, jo større jeg får jo mer ler vi skjønner ikke koffer det skal vere så flaut og "æsj" det er jo så naturlig ! Lufter dere ut på badet etter dere har gjort nr 2 og??Anonymous poster hash: 53b1d...225 Promper du foran sjefen, personale i barnehagen, svigerforeldrene dine? Mest sannsynlig ikke. Hvorfor skal det plutselig være annerledes når det er snakk om mannen din? Det er helt i annen gate, men det er ikke noe rart enkelte menn her til lands ser på andre damer når de har en illeluktende fisepromp av en kjæreste hjemme. Gubben har prompet et par ganger (med vilje) foran meg, men det er utrolig turn-off og det sa jeg til ham, noe han synes var helt greit. Synes det er greit å bevare litt mystikk i forholdet, man MÅÅ ikke fise, rape og pisse foran sin bedre halvdel uansett hvor trygt forhold man har. Anonymous poster hash: f9bfc...fc0 Hva er det som forblir så mystisk i forholdet om man ikke fiser og raper? Anonymous poster hash: ac7f0...a8c
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #47 Skrevet 22. mars 2014 Jeg ser ingen grunn til å ikke utvise folkeskikk fordi man bor sammen med noen. Har vært sammen med mannen i 25 år og han har hjulpet til i de utroligste situasjoner (sykdom, fødsler og spontanaborter) uten å løfte et øyenbryn, men å fise foran hverandre er noe vi ikke gjør om vi kan unngå det. Om man har så store problemer at man får mageondt fordi man ikke fjerter straks man føler for det bør man kanskje se på kostholdet? Jeg holder meg lett på jobb og ellers ute blant folk og har ingen problemer med å begrense det i heimen heller. Man trenger ikke slippe alle hemninger fordi man er i et forhold. Det jeg har merket meg med deg er at alle som ikke har det som deg eller gjør som deg må ha noe vansker eller plager av noe slag. Som f.eks nå hvor du skriver at de som får magevondt av å holde tilbake luft må se på kostholdet? Kroppen er ikke alltid så enkel å håndtere. Anonymous poster hash: ac7f0...a8c
Gjest Antarctica Skrevet 22. mars 2014 #48 Skrevet 22. mars 2014 Øøøøh... Når ble det OK å ikke være høflig mot sin egen ektefelle? Aner ikke. Her tituleres det alltid med De/Dem og Herr. Hver dag etter jobb møter jeg ham med et fast håndtrykk mens jeg neier pent. Høflighet er viktig!Anonymous poster hash: 2b570...140 Herlig!! Og du din lille grisepike, du neier sikkert iført sort uniform, blondeforkle og stivet kappe
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #49 Skrevet 22. mars 2014 Jeg ser ingen grunn til å ikke utvise folkeskikk fordi man bor sammen med noen. Har vært sammen med mannen i 25 år og han har hjulpet til i de utroligste situasjoner (sykdom, fødsler og spontanaborter) uten å løfte et øyenbryn, men å fise foran hverandre er noe vi ikke gjør om vi kan unngå det. Om man har så store problemer at man får mageondt fordi man ikke fjerter straks man føler for det bør man kanskje se på kostholdet? Jeg holder meg lett på jobb og ellers ute blant folk og har ingen problemer med å begrense det i heimen heller. Man trenger ikke slippe alle hemninger fordi man er i et forhold. Det jeg har merket meg med deg er at alle som ikke har det som deg eller gjør som deg må ha noe vansker eller plager av noe slag. Som f.eks nå hvor du skriver at de som får magevondt av å holde tilbake luft må se på kostholdet? Kroppen er ikke alltid så enkel å håndtere. Anonymous poster hash: ac7f0...a8c Har også sett dette. Miss Marple, er sikker på at du har noen skikkelig sure innimellom eller noen skikkelige brakere Anonymous poster hash: 599ed...4ef
*Miss Marple* Skrevet 22. mars 2014 #50 Skrevet 22. mars 2014 Jeg ser ingen grunn til å ikke utvise folkeskikk fordi man bor sammen med noen. Har vært sammen med mannen i 25 år og han har hjulpet til i de utroligste situasjoner (sykdom, fødsler og spontanaborter) uten å løfte et øyenbryn, men å fise foran hverandre er noe vi ikke gjør om vi kan unngå det. Om man har så store problemer at man får mageondt fordi man ikke fjerter straks man føler for det bør man kanskje se på kostholdet? Jeg holder meg lett på jobb og ellers ute blant folk og har ingen problemer med å begrense det i heimen heller. Man trenger ikke slippe alle hemninger fordi man er i et forhold. Det jeg har merket meg med deg er at alle som ikke har det som deg eller gjør som deg må ha noe vansker eller plager av noe slag. Som f.eks nå hvor du skriver at de som får magevondt av å holde tilbake luft må se på kostholdet? Kroppen er ikke alltid så enkel å håndtere. Anonymous poster hash: ac7f0...a8c Så det har du lagt merke til? Fakta er at om man har problemer med fordøyelsen/luft i magen så kan det ofte skyldes kostholdet. Så at jeg skiver det er vel neppe revolusjonerende? I hvilke andre tråder har jeg ment at folk kan ha div problemer da? Er oppriktig nysgjerrig, for om det viser seg at jeg ofte strør om meg med div diagnoser så bør jeg skjerpe meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå