Gå til innhold

Noen som kan anbefale sunwing resort cala Bona eller sunwing resort Alcudia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer disse som reisemål for sommeren

Anonymous poster hash: 00c87...571

Skrevet

Alcudia :)

Vi reiser snart.

Anonymous poster hash: 3e5f5...7a6

Skrevet

Heldig dere er :-) Vi må nok vente helt til juni :-P

Noen som har vært på et av disse, eller begge som kan anbefale? Evt fortelle litt :-)

Skrevet

Kan anbefale sea club da ;-)

Anonymous poster hash: 82400...178

Skrevet

Foretrekker Alcudia fremfor Bona. Stranden på Alcudia er bare fantastisk :D

Skrevet

Jeg har vært på SW Cala bona og det var veldig fint. Perfekt for barnefamilier ihvertfall. Liten fin strand rett utenfor hotellet og maten er helt grei til å være av buffet typen. Ellers er det noen få gode restauranter ved havna og en veldig god pizzarestaurant rett ved hotellet, supergod pizza altså. Det er rent og pent der og et sted jeg helt klart anbefaler.

Skrevet

Alcudia er ikke spesielt hyggelig. Kun turister, Spør hva dere er ute etter da. Ingen spesielt gode matopplevelser eller kulturelle opplevelser.

Anonymous poster hash: c07fa...16c
Skrevet

ALCUDIA <3 vært der bare 7 ganger :D

Skrevet

Strand betyr ingenting for oss. Vi holder oss mest til hotellets basseng. Så hotell og basseng må score høyt :-)

Skrevet

Veldig fornøyd med alcudia :) våre trivdes veldig godt i barnebassenget :)

Skrevet

Vi skal på sunwing alcudia i slutten av mai. Var der selv som liten, nå skal vi reise med mini på snart 2 år. Gleder meg:)

Anonymous poster hash: e2fbe...baa

Skrevet

Jeg har vært på begge, og barna likte seg best på cala bona. litt midnre, oversiktelig, hyggelig liten by å traske inn til, kan leie små ponnier i en time og ta den med rundt om kring. nydelig landskap på denne siden av mallorca, kort vei til de kjente grottene… stort fint basseng. kort vei til større by, cala milor (kan gå, men litt langt med småttiser..(

alcudia har fin strand ja. og grei avstand til havna. men litt uoversiktelig underholdnigen er f eks ikke på hovedhotellet… og barnebassenget og hovedvoksenbassenget ligger langt fra hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...