Gå til innhold

9 dager over IKM, graviditet på gang??

Anbefalte innlegg

Nå er det 9 dager siden jeg skulle hatt mensen, men null mens har dukket opp... For to dager siden,7 dager over IKM testet jeg på kvelden, men den ble negativ.. Kan jeg egentlig være gravid da?

Har hatt en del menssmerter, i tillegg har jeg en slik følelse i magen som jeg hadde sist jeg var gravid, magen føles hard og stappmett ut! Stikker nede der også, i tilleg er puppene forbasket ømme og alt som var sist jeg var gravid er der.. Men så er det den negative testen da! Skal ta en ny test i morgen eller mandagen, og krysser jo selvfølgelig fingrene..

(Lurer på om noen av dere har testet positiv et dager over IKM?)

Fortsetter under...

Nå er det 9 dager siden jeg skulle hatt mensen, men null mens har dukket opp... For to dager siden,7 dager over IKM testet jeg på kvelden, men den ble negativ.. Kan jeg egentlig være gravid da?

Har hatt en del menssmerter, i tillegg har jeg en slik følelse i magen som jeg hadde sist jeg var gravid, magen føles hard og stappmett ut! Stikker nede der også, i tilleg er puppene forbasket ømme og alt som var sist jeg var gravid er der.. Men så er det den negative testen da! Skal ta en ny test i morgen eller mandagen, og krysser jo selvfølgelig fingrene..

. Det er best og teste på morgen urin . hvis du er gravid er det høyest hcg verdier da . Lykke til . ;)

Hei,jeg er nå  7 dager over mens. Jeg hadde sist mens 21 februar,og da pleier den kommer da i hver mnd,men nå kom den ikke. (forvirret)fordi i går så tok jeg en graviditetest clearblue,med morgenurin.Den ble negativ. :sad: Og jeg skjønner ingenting.Har tatt mange ganger før. Nå er jg redd for ta en ny graviditetest igjen,for jeg redd jeg blir skuffet. :sad: Så jeg tenkte jeg skulle dra til helsesøster i morgen så år vi se.Har så lyst på en til, for dattra vår har lyst på en lillesøster eller en lilebror :)  Min symptomer er  Slapp,trøtt,metallsmak om morgenen,stressa,blir lett irritert for ingenting. Og har murring nederst i venstre side i magen. Og jeg har på meg bind for at jeg tror at mensen skal komme. Men heldigvis har den ikke kommet. Men det jeg ikke skjønner er at den er negativ.

Hvordan går det med deg? Er du gravid? :) 

Anonymous poster hash: d8433...e8c

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...