Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vil dere vite kjønnet? Og hvorfor, eventuelt hvorfor ikke?

Vi valgte og ikke vite forrige gang, og skal ikke vite nå heller. Synes det var noe veldig spesielt og få nurket opp på brystet for så å løfte på det lille beinet. Stemninga i rommet akkurat da var helt magisk. Det ble liksom 2 gaver i ett, en baby og identitet :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144129305-vite-kj%C3%B8nnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi valgte og ikke vite forrige gang, og skal ikke vite nå heller. Synes det var noe veldig spesielt og få nurket opp på brystet for så å løfte på det lille beinet. Stemninga i rommet akkurat da var helt magisk. Det ble liksom 2 gaver i ett, en baby og identitet :D

Kan se den gleden :) men her måtte vi vite det ;)

Anonymous poster hash: b7a12...117

Har to barn som jeg ikke ville vite det med! Helt enig i at det er noe magisk med å få nurket opp og titte selv! Nå er det nr 3 som er på vei og jeg har pakket opp alt.... Det er veldig stas det også, kjenner jeg alt har fått ett helt annet bånd til bittelille...!

Så begge deler er nok like ok! Her var det mannen i huset som veldig gjerne ville vite! For min del kunne jeg er enn gjerne ventet! Og 100% kan man vel kanskje ikke være likevel......

Vi vil vite.. Kanskje aller mest for at det skal være lettere å forberede seg for brødrene. Vi visste ikke med nr en og det var fantastisk spennende da han ble født. Men det å vite i andre svangerskap gjorde selve graviditeten mer "ekte" og båndet til lillebror kjentes sterkt allerede fra da vi fikk vite.. Jeg vil tro begge deler er fint, på ulike måter..

Jag väntar nr. 3 och vet inte vad det blir för en, även fast vi har en kod till en sida på nätet som kan berätta för oss vad det blir. Vi visste inte vad det var med dom två andra också, och vi känner oss faktisk inte det dugg frestade till att logga in och tjuvkika. Koden till nätsidan med könet fick vi eftersom vi den här gången gjorde et moderkaka prov, och man vet då med 100% säkerhet om det blir kille eller tjej. Det är mest vänner och familj som tycker vi är tokiga som inte kollar. Jag undrar lite om jag ska sälja koden till högsbjudande, ...nejdå :o)

Anonymous poster hash: 640f8...3cf

Annonse

Akkurat samme her :) 

Anonymous poster hash: 1cbdf...5c8

Jeg husker jo at jeg var veldig nysgjerrig forrige gang og angret innimellom på at vi sa nei på UL. Kommer sikkert til å være sånn nå også, men er fast bestemt på å ikke vite det :) Ser jo helt klart fordeler med å vite det, men jeg vil oppleve den overraskelsen en gang til :)

Sist gang kalte vi bare bolle i ovnen for Tutta-Frank :P

Har dere ikke det sånn at dere bare "vet" i hjertet deres hva kjønnet er? ;-)

Overhodet ikke. Jeg var sikker på førstemann var en jente, navn var klart og da vi dro på føden tenkte jeg "nå kommer HUN" vel...det var en gutt. Jeg ble helt paff, men selvsagt utrolig glad uansett :)

Anonymous poster hash: fe328...f8c

Annonse

Siden jeg har tre gutter fra før, så vil jeg vite det, slik at jeg er innstilt på hva som kommer;) Har ikke lyst til å håpe på jente når jeg får verdens skjønneste gutt på magen. Det vil jeg ha ute av verden da og bare glede meg over barnet som kommer. Vet ikke om dette er begripelig for andre?

Ja, vi begge vil vite :) Jeg er ALT for nyssjerrig og  det er så mye fra før som er så uvist og nytt at jeg tar til meg all den infoen jeg kan få. 

Jeg tenker også at man sikkert får et nærmere bånd med babyen når man kan kalle h*n etter kjønnet eller navn :) 

Vi visste med nr 1 og ikke med nr2. Synes ikke jeg fikk nærere bånd ned nr 1, da han var i magen enn med nr 2. Vi har valgt å ikke vite denne gangen. Eneste som er trøblete er jo at det nesten er umulig å finne nøytrale klær.

Og nei, ingen indre følelse på hva det blir. Trodde nr. 2 var jente, men ut kom gutt:) Min intuisjon er absolutt ikke til å stole på.

Anonymous poster hash: 67f6d...9d2

Jeg har ca alltid villet vente. Mannen vil gjerne vite det. Så jeg vet ikke hva vi ender opp med å gjøre.. Heldigvis tidlig enda, så har litt tid på å bestemme oss enda. Jeg er jo så vinglete så det kan godt bli tilfeldig, alt etter hvilken dag vi er på UL..:P

Ting som vogn, stelleveske, seng etc. Tenker jeg å kjøpe i nøytrale farger uansett, så tror ikke det skal by på utfordringer sånn sett om vi ikke vet det..

Blir spennende å se hva vi velger! Nesten som en overraskelse før overraskelsen :P

Vi vurderer å ikke vite denne gangen. Sist ville vi vite det, greit for å kunne planlegge innkjøp, og ikke minst for å bestemme oss for navn.

Denne gangen er vi mer avslappet, og samboer vil helst ikke vite - han elsker overraskelser, men jeg kunne nok tenkt meg å vite det likevel... :)

Vi får se når det blir tid for UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...