Gå til innhold

fortell 3 funny facts om deg selv:-)

Anbefalte innlegg

Ekkel funny fact som ingen vet om: jeg piller nese og spiser nesebjørnen når jeg er stresset.

Jeg er redd for frosker og snegler (men ikke for slanger, edderkopper etc som andre folk er redd for)

Jeg later som om baby ikke har sovnet ennå så jeg får slappet av i sengen og være inne på dib;) men som regel ikke mer enn 30 min da.

Anonymous poster hash: 06020...0ba

Spiser du nesebjørner???

http://no.m.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8ramerikansk_nesebj%C3%B8rn#/search

Anonymous poster hash: 3849e...9e6

Fortsetter under...

Jeg er utrolig god til å huske ting som har skjedd i livet mitt, også god til å huske samtaler jeg har hatt med andre.

Jeg er veldig god til å sette steiner i smykker på tross av at jeg har veldig lite trening i det. (Jeg er gullsmed, men å sette steiner i smykker er det en fatter som gjør, ja det heter fatter)

Jeg er veldig dårlig i all idrett jeg har prøvd, men er god på friluftsliv og ekstremsport, som klatring og terrengsykling/down hill.

Herregud jeg kan komme på så mange ting att det blir vanskelig og velge bare tre ting:p

Jeg elsket barn før jeg fikk barn selv, nå hater jeg alle andre barn en mine egene.

Jeg er egentlig en smule hypokonder.

Jeg skulle ønske jeg levde i "gamledager" når kvinnfolk var hjemme å stelte hus og unger, og mannen forsørget familien.

Jeg fører ofte fantasi samtaler i hode, stort sett på andre språk enn mitt morsmål.

Pluss mye mer:)

Anonymous poster hash: e7038...03d

Jeg er avhengig av å pille i nesen og kaste det på gulvet etterpå.

Jeg har mange samtaler inni hodet mitt med meg selv hver dag.

Jeg tar ofte et tygg sv smgodtet og hiver det opp igjen i posen. Til manges irritasjon forståelig nok 😜.

Jeg overanalyserer alt her i livet!

Jeg later som jeg er super effektiv men jeg er egentlig super lat 😜

Anonymous poster hash: c64fe...0d8

Annonse

Jeg hadde dreads,lilla hår og hang på blitz da jeg gikk på videregående.

Jeg takler virkelig ikke svogeren min. Jeg synes han er en rasistisk tulling. Ikke en gang samboeren vet at jeg synes såpass lite om han.

Jeg kysser sønnen min på kinnet,panna og magen minst 150 ganger om dagen

Jeg glemmer veldig mye av det jeg har opplevd. Husker aldri en samtale jeg har hatt med noen, selvom det var uken før. Husker aldri hvem jeg jobber helg med enda det er fast hver eneste jobbehelg. Dermed er det vanskelig å lære av egen erfaring :P 

Jeg elsker livet mitt nå, med "mine og dine barn". Akkurat en perfekt balanse av ingen barn, mine barn, hans barn og alle barna. 

Jeg syns det er kjempekjedelig å se på tv, men surfe meningsløst rundt på dib eller nettet er visstnok et veldig ålreit tidsfordriv :P

Anonymous poster hash: e129e...cfd
Gjest Antarctica

Ojojoj. Jeg har mange, men her kommer noen veldig sære noen.

Jeg øver på å lære å jodle.

Jeg er totalt lingvist-nerd, snakker 5 språk og leser/forstår 3 til, har lærebøker i bl a walisisk, islandsk og italiensk hjemme (den islandske er faktisk i aktiv bruk akkurat nå.)

Jeg syns det er deilig å bli eldre og ønsker meg ingenlunde tilbake til yngre dager.

Liker å synge kirkemusikk fra middelalderen, Tysk er favoritten. 

Liker best hjemmelaget mat, selv om kokken mener maten ikke smaker alt går ned!

Liker å møte nye mennesker og kulturer

Anonymous poster hash: 9cf9f...6c7

Klarer ikke endene på mat : kaster enden på pølsa, hiver første lag av osten, drikker ikke av brusen før jeg har tømt ut en skvett, og drikker selvsagt ikke siste 50 ml.

Elsker å vaske opp, synes det er gøy :-)

Hadde bare 2 :-p

Anonymous poster hash: 33544...33c

Kan jeg komme med noen til:

Jeg snakker ofte med meg sjøl, ofte på engelsk.

Jeg føler jeg er født noen tiår for seint, og ønsker jeg levde på 60 tallet. (Hadde glidd rett inn i hippie tida)

Tenker ofte på andre gutter enn samboer når jeg onanerer (Men elsker likevel min kjære over alt på jord)

Annonse

-Jeg har ekstremt lav selvtillit.

-Jeg lider veldig av "flink pike syndromet". Om det er noe jeg gjør dårlig kan jeg tenke på det, irritere meg og være flau over det i mange år etterpå.

-Jeg har vært innom nesten alt av idrett og hobbyer, og bare fortsatt om jeg har vært en av de beste. Jeg takler ikke å være middels.

- Jeg begynner gjerne på mange prosjekter men fullfører dem sjelden eller aldri.

- Er sykelig opptatt av mat, og har vel egentlig en spiseforstyrrelse.

Anonymous poster hash: d207a...f30

Aiaiaiai, hvor skal man begynne...?

- jeg er ikke så glad i å være sammen med venninner (type en nær venninne er ok, men ikke sånne klubbkvelder/treff) synes det er så mye navlebeskuende prat og sladder, og sitter som regel og titter på klokken og ønsker meg hjem til mannen. Jeg er glad i dem altså, men jeg liker meg best i fred i heimen.

- jeg er sikker på at jeg er smartere enn alle de andre på jobb, inkludert sjefen. Likevel "faker" jeg meg dummere når de er belærende om ting jeg kunne sagt for lengst eller til og med ting som jeg vet er feil. Saken er at jeg føler at det ikke er verdt bryet å dele av egne tanker og kunnskap for jeg tror ikke de ville skjønt det.. :P

- hvis barna er urolige på natten sier jeg ofte til mannen "nå er det din tur, jeg har vært oppe 100 ganger" selv om jeg ikke har vært oppe i det hele tatt ☺

Anonymous poster hash: 29625...087

Jeg har et veldig spesielt forhold til taco. Jeg elsker det, men kun på min måte! Alle ingrediensene må legger på i riktig rekkefølge, ellers smaker det rett og slett ikke godt :P Får jeg taco hos andre blir det alltid feil fordi de enten ikke har alle tingene jeg vil ha, har skjært grønnsakene i feil størrelse, eller bruker andre produkter. Da ender det opp med at jeg må fikse dette ved å ha en egen taco hjemme så fort som mulig for å rette opp i "skaden". Tar det mer enn 2-3 dager blir jeg seriøst stresset! Jeg lar heller ikke mann og barn hjelpe til med å lage retten, for de klarer ikke å skjære bitene i den størrelsen jeg vil ha. På absolutt all annen mat er jeg helt normal.

Jeg kan utrolig mye om ting jeg ikke trenger å kunne noe om. Når jeg fatter interesse for noe leser jeg alt jeg kommer over om emnet, gjerne tykke fagbøker, bare fordi jeg er nysgjerrig. Da jeg var gravid leste jeg så mye om emnet at jeg er sikker på at jeg kunne bestått en JM-eksamen med toppkarakter :P

Jeg kan sloss med sverd, øks og skjold. Helt på ordentlig!

Anonymous poster hash: da3c8...a33

Er skikkelig mørkeredd

Elsker pultost

Har vi besøk hjemme, har jeg full oversikt over hvor mye folk har spist. Antall poteter, kjøttkaker, brød osv. Går helt fint selv om vi er 10 stk til middag ( ja det er psykiatri😁)

Anonymous poster hash: 4ec0f...f7d

Gjest PeppaGris

Jeg har ofte imaginære samtaler i hodet mitt.

Jeg analyserer alltid samtaler jeg har hatt med andre, gransker og analyserer og gremmer meg ofte over ting jeg har sagt.

Jeg er livredd for insekter og andre småkryp og var nær ved å bli traumatisert da jeg oppdaget lus i håret på sønnen min i vinter.

Anonymous poster hash: 92976...ce2

Du kunne vært meg!

Kan jo slenge på tre ting selv med det samme da:

Jeg MÅ ha symmetri eller en form for balanse i alle rom jeg oppholder meg i. Får helt hetta av eksempelvis mosaikkfliser som ikke er lagt i et form for system.

Jeg er latterlig hekta på å bruke emoticons.

Jeg er ekstremt distré og må derfor ha et like ekstremt regime for å huske ting. Faste plasser på alt, lister for alt, kalender med full oversikt over aktiviteter og jobb.

Jeg takler ikke å gå med ringer, klokker og smykker. Føler meg innesperret på en måte.

Leser magasiner og aviser baklengs.

Får stadig nye "hang-ups". Denne mnd er det baking, forrige mnd var det strikking.

Shit. Er du meg?

Nei, for jeg har ikke hengepupper :fnise:

Jeg takler ikke å gå med ringer, klokker og smykker. Føler meg innesperret på en måte.

Leser magasiner og aviser baklengs.

Får stadig nye "hang-ups". Denne mnd er det baking, forrige mnd var det strikking.

Shit. Er du meg?

Nei, for jeg har ikke hengepupper :fnise:

Nei æsj, kom på at jeg er elendig på strikking, så det var heldigvis bare nesten :P 

- Spiser ofte yoghurt, men det som sitter på lokket er så ekkelt at jeg nesten ikke klarer å se på det.. Når jeg ser folk slikke på yoghurtlokk, får jeg nesten brekninger..

-Har jobbet som callgirl i Asia (ja, et pent navn på hotellhore)

- Har komplekser for utseendet mitt, og for å føle meg bedre, studerer jeg andre damer som jeg konkluderer med er styggere enn meg, og føler vemmelse for dem... (!?) 

- Selv om det til tider er møkkete og uhygienisk her hjemme, har jeg angst for bakterier i det offentlige rom,- tar aldri på dørhåndtak e.l, vasker hender 20 ganger om dagen, og har alltid antibac i veska.

Anonymous poster hash: 9c9a3...652

Jeg legger sammen tallene på bilskilt. Eller får tallene til å være logiske, på en eller annen måte. F.eks AX 40220 er 40/2=20. I know, ganske sært.

Jeg er rååååå til å spille blokkfløyte. Jeg kan også spille en sang nesten 100% riktig selv om jeg bare har hørt den en gang før.

Jeg går i søvne. Gjerne naken. Og gjerne når jeg overnatter på hotell eller andre steder. Må bare lære meg å sove med klær snart. Da jeg var yngre og bodde på internat, gikk jeg naken i søvne inn til naboen. Også kjørte jeg bil. I søvne.

Anonymous poster hash: d1b8e...f4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...