Gå til innhold

fortell 3 funny facts om deg selv:-)

Anbefalte innlegg

Det blondeste og mest funny ..og ikke minst flaue..

Jeg bodde sammen med 3 jenter i kollektiv i oslo ,jentene satt å røyka hasj åpenlyst i leil og jeg kunne ikke fatte å begripe hva den kvalme lukta i leil var...

Skjønnte det da en jeg hadde på besøk sa..i oppgangen på bygården...fyyyy faen her sku purken vært..her stinker det hasj!!

Fortsetter under...

Jeg elsker biografier om kommunistiske diktatorer. En biografi om Mao Zedong har jeg lest tre ganger.

Joggeturer er min rekreasjon.

Jeg har masse blomster hjemme, men egentlig syns jeg bare de er plagsomme for de krever stell jeg ikke har tid til å gi de. Merkelig nok ser de flotte ut.

Jeg kjøper alltid Dagbladet med magasinet på lørdager på grunn av kryssordet, men jeg klarer aldri å løse de.

Annonse

Jeg analyserer alltid maten før jeg spiser den - altså hvor jeg skal bite av først. Gjør det helt ubevisst til tider.

Jeg har spist 1 pose french fries hver uke siden jeg var ca 15 år gammel - altså i 15 år..

I tillegg til å kunne lage en u av tungen min, så kan jeg også vri den til begge sider og brette den bakover :)

Anonymous poster hash: 35bbd...de2

Jeg takler ikke å miste kontrollen.

Jeg liker det aller meste som Britney Spears synger.

Jeg har en lei tendens til å huske bilskilter.

Jeg sliter med å si nei, og det sliter meg ut og har blitt et problem etter at jeg fikk ME..

Jeg har hatt ordentlig hanekam en gang i min tid.

Jeg fiser hele dagen lang hvis jeg spiser for mye lakris.(elsker lakris)

Jeg ble gravid 3 mnd etter at jeg flyttet hjemmefra som tennåring(19) og kunne ikke forstå hvorfor pappa var bekymret når jeg sa jeg skulle flytte ut, endte med å flytt hjem igjen 6 mns etter med baby på vei. :fnise:

Anonymous poster hash: 576d9...a69

Da jeg var liten var jeg totalt avhengig av å lese National geographic blader... mens de andre jentene på min alder satt og leste Wendy eller prinsesse greier.

I russetiden løpte jeg naken rundt lille lungeren (midt i Bergen sentrum) 2! ganger, sammen med 2 gutter.

Jeg hater stemmen min, den er kjempe lys, nesten som Linni Meister. Og jeg virkelig hater at alle nye mennesker jeg treffer skal kommentere det til andre når jeg ikke er der. Det sårer veldig :(

Den desidert verste lukten jeg vet om er navlelukt!

Jeg har hvert statist i flere filmer og skal være med på en ny innspilling i mai.

Jeg elsker fisker og livet i havet og utdanner meg innen fiskehelse, noe de fleste syns er sært.

Jeg kom på 11. Plass i et nasjonalt mesterskap i USA.

Jeg har brukt linser siden jeg var 4 år

Jeg har arvelig bryst og eggstokkreft gen med 89% sjanse for å slå ut!

Jeg er avhengig av sjokolade, og spiser lett 200g på en to borte vekk:))

Anonymous poster hash: c3a7a...dff

Annonse

har vært skinna en gang

Går stort sett alltid barbeint

Blir veldig lett betatt/besatt av fiktive personer på film, men også kjente skuespillere etc som "tiltaler" meg.. Og kan se en film/tv serie jeg liker hundrevis av ganger....

Endret av Fiskebollerihvitsaus..

Jeg liker stort sett ikke andre mennesker, men er veldig god til å late som. 

Jeg elsker å være alene! (Muligens en av grunnene til at det funka dårlig å være gift :P )

Jeg har en sykelig trang til å vite alt om sykdommer og døden, og kan gjerne bruke flere timer på å se på operasjoner, bilulykker, drap og selvmord på youtube. Ikke fordi det er gøy, men jeg synes det er utrolig interessant og fascinerende..

Anonymous poster hash: 965b0...695

Jeg har brukt linser siden jeg var 4 år

Jeg har arvelig bryst og eggstokkreft gen med 89% sjanse for å slå ut!

Jeg er avhengig av sjokolade, og spiser lett 200g på en to borte vekk:))

Anonymous poster hash: c3a7a...dff

Bare et tips.... hvis den krefttypen du er arvelig disponert for er østrogen betinget bør du være forsiktig med å spise så mye sjokolade med sukker i! Spesielt hvis du er overvektig, men også om du er normalvektig. Sukker - betennelser - kreft. Viktig å holde blodsukkeret stabilt.

(Har samme risiko selv... og holder meg til mørk sjokolade, minst 85 %.)

Apropos hun som leste National Geographic som liten - jeg leste Det Beste fra jeg kunne lese i første klasse, også mer eller mindre avhengig ;)

Jeg er veldig god til å plystre.

Anonymous poster hash: fc2a7...f4b

Jeg takler ikke å gå med ringer, klokker og smykker. Føler meg innesperret på en måte.

Leser magasiner og aviser baklengs.

Får stadig nye "hang-ups". Denne mnd er det baking, forrige mnd var det strikking.

Jeg har ufattelig store store-tær. Søstrene mine synes det er ufattelig morsomt og har faktisk bedt meg om å vise dem frem til folk som ikke har sett dem...de ler også :P

Fullstendig avhengig av Pepsi Max, sjokolade og sigaretter...

Sover som en stein selv om samboer er ekstrem-snorker. Når han ikke er hjemme? Da sover jeg dårlig...:P

Jeg takler ikke å gå med ringer, klokker og smykker. Føler meg innesperret på en måte.

Leser magasiner og aviser baklengs.

Får stadig nye "hang-ups". Denne mnd er det baking, forrige mnd var det strikking.

Shit. Er du meg?

- Har sett hver enste episode av Friends rundt 150 ganger, grovt regnet. 
- Jeg har "overnaturlige evner", men klarer ikke å tro på det selv. Prøver å fornekte det så godt som mulig, men men det innhenter meg gang på gang. 
- Jeg takler ikke at folk går med ulike sokker. Jeg kan begynne å grine, få angstanfall eller unngår totalt å snakke med personen om jeg ser at vedkommende går med to ulike sokker. Jeg faller helt ut, og klarer ikke å tenke på annet. 

Kan jo legge til at jeg er vegetarianer, elsker QuizDan, skulle ønske jeg var lesbisk og mangler hårvekst (vel og merke under armene) - som flere av dere også har nevnt ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...