Gå til innhold

fortell 3 funny facts om deg selv:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har fortsatt bamsen jeg fikk av mormor når jeg var dødssyk som to åring i senga. Den er nå 36 år.

Jeg synes pølse i lompe er kjempe godt til middag.

En kollega hadde latteren min som ringetone på mobilen sin lenge fordi jeg har en helt syk latter.

Anonymous poster hash: e5fc5...606

Annonse

•Jeg sutter på tommelen om natta, og jeg er godt voksen.. (har fine tenner så ingen har mistenkt noe) Bare mannen min vet det.

•Jeg er ekstremt gjerrig. Har middels god råd, om mannen kjøper seg en cola friker jeg ut, dagen min blir rett å slett ødelagt!

•Elsker å se på barne tv

Anonymous poster hash: 92747...b73

Annonse

Jeg sier alltid ting uten helt å tenke meg om, så det kommer helt feil ut. Men jeg mener å være snill med de "uheldige" kommentarene.

Jeg er avhengig av sjokolade og kan spise det til jeg blir kvalm.

Hater hvordan jeg ser ut fra høyre siden (asymmetrisk ansikt)

- Synes QuizDan er finfin fredagsunderholning, kjører poeng mot mannen og vinner som regel på de ubetydelige spørsmål

- Liker faktisk å jogge, selv om jeg påstår noe annet i sosiale sammenhenger

- Hater å innrømme det (rockeren i meg vrenger seg) men jeg liker faktisk wrecking ball

Å herregud, ser at jeg helt klart burde vært annie her

Endret av frk Nilsen

jeg digger å løse kryssord (til det punktet at jeg har kjøpt en kryssordløser)

jeg er livredd insekter, særlig de som stikker

jeg hører bare på klassisk musikk

Huff...ser jeg er en kjempenørd  :blink:  

Anonymous poster hash: 6311e...5f8

- Synes QuizDan er finfin fredagsunderholning, kjører poeng mot mannen og vinner som regel på de ubetydelige spørsmål

- Liker faktisk å jogge, selv om jeg påstår noe annet i sosiale sammenhenger

- Hater å innrømme det (rockeren i meg vrenger seg) men jeg liker faktisk wrecking ball

Å herregud, ser at jeg helt klart burde vært annie her

Hehe jeg burde nok også det,kunne strengt tatt funnet verre facts hvis jeg hadde gått inn for det:-)

Er et lite multitalent innen idrett. Uansett hva jeg har prøvd på, har jeg fått det lett til.

Ryggputene mine er helt mørke, og begynt å krympe. Dette oppdaget vi da jeg var 16. Blir gammel fort ;-p

Jeg stokker om ordene når jeg prater. Er jeg engasjert, må jeg roe meg ned slik at folk forstår meg. Kommer mest svada ut uansett ;-)

Er totalavholds

Har tilgitt mannen som ble forelsket i en annen dame mens jeg gikk gravid og hadde forhold til henne. Det som er "funny" i situasjonen er at alle tror at jeg ikke vet hele historien, mens jeg vet, men holder kjeft om det.

Er egentlig redd for veldig mange ting, men presser meg gjennom frykten og gjennomfører likevel.

Anonymous poster hash: 8eb03...1b3

Jeg ELSKER poteter i alle slags former - stekt, kokt, most, gratinert. Kunne levd på kun poteter.

Jeg er perfeksjonist utad, men har masse rot og skapene mine.

Jeg syns mitt eget selskap er det aller beste, og selv om jeg er helt alene sikkert 70% av tiden, så er jeg overhodet ikke ensom! :)

Anonymous poster hash: 76277...92d

Jeg har sunget på en ølfestival i Bulgaria.

Jeg er grafisk nerd, har kjøleskapet fullt av photoshopmagneter, elsker pantone (og gjorde det lenge før det ble en motegreie) og ønsker meg et hus jeg kan dekorere med pantonestoler og sånt :P

Jeg og en venninne spilte og sang i undergrunnen på bystasjonen i Bergen for "hundre år siden" bare for å få råd til å hoppe i strikk. Vi fikk råd :D

Ble utredet for aspergers når jeg var liten hadde ikke nok markører men sliter fortsatt med kommunikasjon og sier ting som hørtes veldig mye bedre ut inni hodet mitt enn de gjør utenfor og i andres ører.

jeg har et hesteskinn hengende på veggen

Hesten slaktet vi selv, parterte og spiste.

Jeg ble mobbet gjennom hele barne og ungdomsskolen, klarte å snu det når jeg begynte på gymnaset og i dag vet veldig få noe om det.

Jeg er sprudlende og sosial, men inni meg dør den grå musa på seg hver gang jeg åpner kjeften. Alle samtaler går jeg gjennom på kvelden i hodet mitt(litt smågal)

Jeg skulle ønske jeg var lesbisk.

Jeg er redd noe kommer opp av doen når jeg skyller ned. Litt do-skrekk.

Anonymous poster hash: 79a69...346

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...