Sjokoladebanan Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 (endret) Har brukt matprat sin oppskrift med 4 eggehviter 250 g sukker 2 ts maizenna, 1/4 ts salt og 1 ts vineddik (om jeg husker rett). Er det bare å doble denne om jeg skal ha til en stor langpanne? Endret 21. mars 2014 av PLuttiPLoTT med tvillinger
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Jeg tror jeg ganget med 1,5. Anonymous poster hash: 6cbc3...83a
Pigalopp:-) Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Jeg bakte pavlova med 6 egg i dag (trines matblogg) og tror 8 egg kan bli litt i knappeste laget. Laget den også i langpanne og tror jeg ville gått for 10 egg :-)
Sjokoladebanan Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2014 Brukte du rund form pigalop? Om noen har oppskrift på stor langpanne blir jeg glad. De oppskriftene jeg har funnet har bare hatt 6 egg og det virker for lite. Skulle egentlig ha bare rundform men ble spurt om å lage den større
Følelsesvims Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Regn ut volumet til ringformen, volumet til langpannen, beregn forholdet og gang opp
Pigalopp:-) Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Brukte du rund form pigalop? Om noen har oppskrift på stor langpanne blir jeg glad. De oppskriftene jeg har funnet har bare hatt 6 egg og det virker for lite. Skulle egentlig ha bare rundform men ble spurt om å lage den større Nei jeg brukte også firkanta langpanne, men jeg smurte den bare utover så stor som jeg ønsket - det er jo ikke slik at den flyter helt ut i hjørnene av seg selv. Hvis du skal ha med 12 egg så passer det helt fint i en langpanne også, hvis du skal ha den helt ut i hjørnene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå