Gå til innhold

Pavlova i langpanne. Bare å doble oppskriften eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har brukt matprat sin oppskrift med 4 eggehviter 250 g sukker 2 ts maizenna, 1/4 ts salt og 1 ts vineddik (om jeg husker rett). Er det bare å doble denne om jeg skal ha til en stor langpanne?

Endret av PLuttiPLoTT med tvillinger
Skrevet

Jeg tror jeg ganget med 1,5.

Anonymous poster hash: 6cbc3...83a

Skrevet

Jeg bakte pavlova med 6 egg i dag (trines matblogg) og tror 8 egg kan bli litt i knappeste laget. Laget den også i langpanne og tror jeg ville gått for 10 egg :-)

Skrevet

Brukte du rund form pigalop?

Om noen har oppskrift på stor langpanne blir jeg glad. De oppskriftene jeg har funnet har bare hatt 6 egg og det virker for lite. Skulle egentlig ha bare rundform men ble spurt om å lage den større

Skrevet

Regn ut volumet til ringformen, volumet til langpannen, beregn forholdet og gang opp ;)

Skrevet

Brukte du rund form pigalop?

Om noen har oppskrift på stor langpanne blir jeg glad. De oppskriftene jeg har funnet har bare hatt 6 egg og det virker for lite. Skulle egentlig ha bare rundform men ble spurt om å lage den større

Nei jeg brukte også firkanta langpanne, men jeg smurte den bare utover så stor som jeg ønsket - det er jo ikke slik at den flyter helt ut i hjørnene av seg selv. Hvis du skal ha med 12 egg så passer det helt fint i en langpanne også, hvis du skal ha den helt ut i hjørnene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...