Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #26 Skrevet 21. mars 2014 Dt er ikke noe man skal kødde med. Det erikke meningen vi skal vite slike ting. Man lefler med mørke ting, med negative energier og krefter som ikke alle er bra. Opening a can of worms, for å si det på engelsk. Slike ting kan henge ved en.Anonymous poster hash: d0cd6...905 Ja, det har jeg hørt mange si. Likevel, jeg ser ikke helt forskjellen på et ouijabrett og en som er klarsynt, en som snakker med ånder, på lik linje med damene i Åndenes makt. Når vi gjorde det hadde vi med oss en som hadde gjort dette mange ganger før og som visste hva hun holdt på med. Jeg husker ikke alle reglene, men vi skulle ha levende lys, ha speil i andre rom og sende hunden ut av rommet. Jeg fikk kontakt med avdøde familiemedlemmer. Å snakke med de igjen er noe av det sterkeste jeg har opplevd. Jeg klarer ikke helt å tro at det er demoner/ onde ånder, som enkelte sier. Anonymous poster hash: c4387...554 Forskjellen er blant annet at de som jobber med disse tingene har en hel haug med metoder for å beskytte seg og verne seg mot det ene og det andre. En gjeng som leker med ouijabrett derimot.. Også sier de aller fleste som lefler litt med det alternative at jada, de kan bruke ouijabrett, men de gjør det likevel ikke. Innen man har lært seg nok til å beskytte seg selv, har man også lært andre metoder for å komme i kontakt med åndeverdenen. Generally speaking. Anonymous poster hash: 7e9f2...47b Ok. Takk, nå ble jeg litt klokere. Anonymous poster hash: c4387...554
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #27 Skrevet 21. mars 2014 Ser ikke på dette som ond spiritisme, jeg ser på det som en måte å få kommunisert med sine avdøde på. Slik som klarsynte kan. Eneste forskjell er et brett. Har veldig lyst, men er også i tvil... HI Anonymous poster hash: 3076e...48e
Tabitha Skrevet 21. mars 2014 #28 Skrevet 21. mars 2014 Hvorfor skal det være bedre å lære ungdom å kontakte sine "hjelpere" (DVs demoner), enn dersom de holder på med et slikt brett?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #29 Skrevet 22. mars 2014 Hvorfor skal det være bedre å lære ungdom å kontakte sine "hjelpere" (DVs demoner), enn dersom de holder på med et slikt brett? Min mening: når man lærer noen å kontakte sine hjelpere, lærer man dem ofte å fokusere på en enkelt hjelper eller engel, samt kanskje også å beskytte seg i lys. Målet med dette er jo at vedkommende kan få kontakt med noen i "sin omgangskrets", ikke hvem som helst. Folk som leker seg med ouijabrett har for det første gjerne ingen forståelse for hva det er de driver med, og ofte ikke noe klart mål med seansen. Siden det er for spenningene skyld er det jo liksom ikke så farlig hvem de snakker med, bare de får kontakt med noen. Hvis det er sånn at det finnes både mørke og lyse krefter, så vil det være lett å se for seg at de mørke kan benytte seg av disse naive ungdommene til å hjelpe seg. Om man tror på dette er en annen sak, og andre igjen tror at alt man får kontakt med er mørkt og ondt. De jeg har vært borti av den ulla har gjerne også vært de samme man lett ser for seg bruker tinnhatt når ingen ser dem Anonymous poster hash: 7e9f2...47b
Tabitha Skrevet 22. mars 2014 #30 Skrevet 22. mars 2014 Tinnhatt for å beskytte seg mot stråling fra verdensrommet? Mange okkultister tror at det finnes både hvit magi og svart magi. Sånn sett mener du kanskje at Margit Sandemos og Märtha Louises engler tilhører en hvit form for magi? For de kan ikke akkurat være i en kristen setting. Margit Sandemo er ikke akkurat kjent for å være kristen. I stedet har hun prøvd å gjenopprette ryktet til Lucifer, den falne engelen. (Hun skriver mye om Lucifer i Sagaen om Isfolket). Man kan heller ikke si at Märtha Louises engleskole Astarte, er noe spesielt kristelig.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #31 Skrevet 22. mars 2014 Ser ikke på dette som ond spiritisme, jeg ser på det som en måte å få kommunisert med sine avdøde på. Slik som klarsynte kan. Eneste forskjell er et brett. Har veldig lyst, men er også i tvil... HI Anonymous poster hash: 3076e...48e Jeg tror nok ikke at alle disse advarslene kommer på gøy. Anonymous poster hash: c4387...554
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #32 Skrevet 22. mars 2014 Ser ikke på dette som ond spiritisme, jeg ser på det som en måte å få kommunisert med sine avdøde på. Slik som klarsynte kan. Eneste forskjell er et brett. Har veldig lyst, men er også i tvil... HI Anonymous poster hash: 3076e...48e Jeg tror nok ikke at alle disse advarslene kommer på gøy. Anonymous poster hash: c4387...554 Jeg fikk ikke skrevet ferdig. Jeg ville hørt på alle advarsler som kommer fra folk som har erfaringer med det. Hvis du vil gjøre det bør og må du gjøre det på den rette måten. Kontakte en klarsynt, en som kan hjelpe deg å gjøre det på riktig måte. Anonymous poster hash: c4387...554
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #33 Skrevet 22. mars 2014 Tror ikke de klarsynte som jobber med det, vet hva de holder på med heller. Det finnes ikke noen riktig måte. Her er et intervju med ei dame som var spiritist. Like før hun ble frelst, skulle hun begynne som spåkone i et TV-program. Men siden hun ble frelst og kristen, takket hun nei til å være fast engasjert i dette TV-programmet. Hun har vært elev ved Märthas engleskole. http://www.youtube.com/watch?v=5bb7Pgh8Mv4 Anonymous poster hash: b5c9f...558
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå