Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Og tror dere på det? Vi var en gjeng som prøvde for flere år siden, glasset ga svar på ting som ingen kunne vite, og den som stilte spørsmålene var ikke en del av de som holdt fingeren på glasset.... Lyst til å prøve igjen, men er mer skeptisk til hvor sunt det er. Anonymous poster hash: 3076e...48e
Musemora Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Åja. Men har ikke tru på det da😉. Bare juks og fanteri.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Det var gøy, mens vi gikk på barneskolen..... Anonymous poster hash: 3e4af...e2f
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Joda, mange år siden nå. Absolutt mye rart som kom. Gjorde også en test. Det var det siste vi gjorde. Viste seg sann. Men om det er tankeoverføring eller ei, er vanskelig å vite.. Vet det er noe rart her iallefall Anonymous poster hash: 5c16b...61e
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Jeg har ikke gjort det og kommer aldri til å gjøre det heller. Har all for stor respekt for ting vi vet for lite om. Kjenner en som var med på det da vi var tenåringer. Klossene på tannreguleringen hans løsnet under seansen. Han løp hjem og nektet å snakke mer om hva som skjedde. Anonymous poster hash: 4bb8f...58f
mamma_bergen Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Vi holdt på med det da vi gikk på videregående. Vi hadde helgevakter på skolen og da bodde vi på et gammelt internat som hører til skolen. Det var historier om dødsfall i forbindelse med krigen og litt sånt, så det var skummelt i utgangspunktet Vi prøvde da bla et slikt brett, og det funket som bare det! Vi var livredde og turde ikke å gå på do alene eller noe Om jeg tror på det i dag er en annen sak
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Har selvsagt prøvd "hjemmelaget" utgave, hvor man tegner brettet på et ark selv. Men ble brått slutt da ei venninne av min mor kunne fortelle følgende; Hun hadde vært på boksignering med Margit Sandemo. Margit hadde tatt henne i hånden og sett henne i øynene og sagt noe som; "du prøvde spiritisme da du gikk på folkehøyskole som 17åring!..."..Og det stemte..."Dere slapp løs krefter dere ikke har kontroll over,- du er heldig som har sterk hjelper, ikke alle var det".... Og det var visst unormalt mange "skjebner" i den gjengen på 6-7 stykker som "lekte" den kvelden....Hvordan kunne Margit vite, og hvorfor skjedde det "rare "sykdommer og ulykker med så mange som var med. Nå spørs det jo hvem det er som forteller slike ting, men denne dama sa det ikke på skøy altså. Hun er ikke den typen som morer seg med og skremme andre på den måten. Hun er ikke særlig "alternativ" av seg heller. Er ikke spesielt overtroisk jeg altså, men måten hun fortalte dette på..... Anonymous poster hash: d278a...24b
Jallow B Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Prøvd èn gang, og det holdt. FIkk som mange andre, svar på ting ingen kunne vite. Vi avsluttet det heldigvis "ordentlig", men om noe henger igjen? Aner ikke. Aldri spurt. Kunne aldri gjort det nå.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #9 Skrevet 21. mars 2014 Dette er spennede, fortell mer!:-) Anonymous poster hash: e9b27...d8d
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #11 Skrevet 21. mars 2014 Oppopp Anonymous poster hash: e9b27...d8d
Appelsindyret Skrevet 21. mars 2014 #12 Skrevet 21. mars 2014 Æsj så guffent! aldri prøvd, eller aldri turt mener jeg vel egentlig...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #13 Skrevet 21. mars 2014 Sett denne? http://m.youtube.com/watch?v=yKQrl9tkYIw (Girls playing with ouijaboard) Anonymous poster hash: bceab...383
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #14 Skrevet 21. mars 2014 Ja, jeg har gjort det og etter disse kveldene beveget jeg meg fra å være en tviler, til en troende. Det virker og det er ekte. Anonymous poster hash: c4387...554
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #15 Skrevet 21. mars 2014 Dt er ikke noe man skal kødde med. Det erikke meningen vi skal vite slike ting. Man lefler med mørke ting, med negative energier og krefter som ikke alle er bra. Opening a can of worms, for å si det på engelsk. Slike ting kan henge ved en. Anonymous poster hash: d0cd6...905
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #16 Skrevet 21. mars 2014 Dt er ikke noe man skal kødde med. Det erikke meningen vi skal vite slike ting. Man lefler med mørke ting, med negative energier og krefter som ikke alle er bra. Opening a can of worms, for å si det på engelsk. Slike ting kan henge ved en. Anonymous poster hash: d0cd6...905 Ja, det har jeg hørt mange si. Likevel, jeg ser ikke helt forskjellen på et ouijabrett og en som er klarsynt, en som snakker med ånder, på lik linje med damene i Åndenes makt. Når vi gjorde det hadde vi med oss en som hadde gjort dette mange ganger før og som visste hva hun holdt på med. Jeg husker ikke alle reglene, men vi skulle ha levende lys, ha speil i andre rom og sende hunden ut av rommet. Jeg fikk kontakt med avdøde familiemedlemmer. Å snakke med de igjen er noe av det sterkeste jeg har opplevd. Jeg klarer ikke helt å tro at det er demoner/ onde ånder, som enkelte sier. Anonymous poster hash: c4387...554
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #17 Skrevet 21. mars 2014 Dt er ikke noe man skal kødde med. Det erikke meningen vi skal vite slike ting. Man lefler med mørke ting, med negative energier og krefter som ikke alle er bra. Opening a can of worms, for å si det på engelsk. Slike ting kan henge ved en. Anonymous poster hash: d0cd6...905 Ja, det har jeg hørt mange si. Likevel, jeg ser ikke helt forskjellen på et ouijabrett og en som er klarsynt, en som snakker med ånder, på lik linje med damene i Åndenes makt. Når vi gjorde det hadde vi med oss en som hadde gjort dette mange ganger før og som visste hva hun holdt på med. Jeg husker ikke alle reglene, men vi skulle ha levende lys, ha speil i andre rom og sende hunden ut av rommet. Jeg fikk kontakt med avdøde familiemedlemmer. Å snakke med de igjen er noe av det sterkeste jeg har opplevd. Jeg klarer ikke helt å tro at det er demoner/ onde ånder, som enkelte sier. Anonymous poster hash: c4387...554 Problemet er at det VET du ikke. De kan ta skikkelsene til dine kjære og fremstå akkurat som dem. Og selv om det skulle være dine slektninger, så er ikke de de eneste som kommer frem/gjennom når man holder på. Man åpner en slags kanal, en portal, der både godt og ondt kan komme gjennom. Og dette som da ikke er så bra kan henge ved deg, selv om du ikke merket det eller søkte det der og da. Anonymous poster hash: d0cd6...905
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #18 Skrevet 21. mars 2014 Dt er ikke noe man skal kødde med. Det erikke meningen vi skal vite slike ting. Man lefler med mørke ting, med negative energier og krefter som ikke alle er bra. Opening a can of worms, for å si det på engelsk. Slike ting kan henge ved en. Anonymous poster hash: d0cd6...905 Ja, det har jeg hørt mange si. Likevel, jeg ser ikke helt forskjellen på et ouijabrett og en som er klarsynt, en som snakker med ånder, på lik linje med damene i Åndenes makt. Når vi gjorde det hadde vi med oss en som hadde gjort dette mange ganger før og som visste hva hun holdt på med. Jeg husker ikke alle reglene, men vi skulle ha levende lys, ha speil i andre rom og sende hunden ut av rommet. Jeg fikk kontakt med avdøde familiemedlemmer. Å snakke med de igjen er noe av det sterkeste jeg har opplevd. Jeg klarer ikke helt å tro at det er demoner/ onde ånder, som enkelte sier. Anonymous poster hash: c4387...554 Problemet er at det VET du ikke. De kan ta skikkelsene til dine kjære og fremstå akkurat som dem. Og selv om det skulle være dine slektninger, så er ikke de de eneste som kommer frem/gjennom når man holder på. Man åpner en slags kanal, en portal, der både godt og ondt kan komme gjennom. Og dette som da ikke er så bra kan henge ved deg, selv om du ikke merket det eller søkte det der og da. Anonymous poster hash: d0cd6...905 Vet ikke jeg fordi jeg ikke er flink nok? Eller lurer de alle? Hvordan blir de avslørt? Hvorfor ser vi de aldri i Åndenes makt? Da kan det jo ikke være så vanlig. Anonymous poster hash: c4387...554
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #19 Skrevet 21. mars 2014 Åndene blir ikke avslørt, fordi åndene vet alt om dine forfedre, hvordan de snakket, hvordan de var osv. Det som kreves er at du lytter til advarslene mot spiritisme, og slutter med det. Har sett en video på youtube, der en tidligere satanist forteller sin historie i et kristent program (engelsk). Som liten gutt fant han fram Ouija-brettet om kveldene da han var alene. For å se om det virket. Han så at glasset flyttet seg selv, og han så at det ikke var juks. Denne erkjennelsen gjorde at han etter hvert ønsket å bli satanist. Men en del år senere ble han altså kristen- Anonymous poster hash: b5c9f...558
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #20 Skrevet 21. mars 2014 Åndene blir ikke avslørt, fordi åndene vet alt om dine forfedre, hvordan de snakket, hvordan de var osv. Det som kreves er at du lytter til advarslene mot spiritisme, og slutter med det. Har sett en video på youtube, der en tidligere satanist forteller sin historie i et kristent program (engelsk). Som liten gutt fant han fram Ouija-brettet om kveldene da han var alene. For å se om det virket. Han så at glasset flyttet seg selv, og han så at det ikke var juks. Denne erkjennelsen gjorde at han etter hvert ønsket å bli satanist. Men en del år senere ble han altså kristen- Anonymous poster hash: b5c9f...558 Slapp av, det er sikkert 15 år siden jeg har gjort dette. Nå tør jeg faktisk ikke. Anonymous poster hash: c4387...554
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #21 Skrevet 21. mars 2014 Da jeg gikk på ungdomsskolen skulle noen av oss jentene i klassen prøve det. Jeg ble hentet hjem av mamma før vi fikk begynt fordi jeg måtte sitte barnevakt for søstra mi. De andre jentene prøvde og i dag er 2 av dem døde, en sitter i rullestol, en har kreft og den siste jenta forsvant på 90-tallet. Ekkelt å tenke på Anonymous poster hash: 64491...133
Guttaboys Skrevet 21. mars 2014 #22 Skrevet 21. mars 2014 Sett denne? http://m.youtube.com/watch?v=yKQrl9tkYIw (Girls playing with ouijaboard) Anonymous poster hash: bceab...383 Åååå, fuck!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #23 Skrevet 21. mars 2014 Vil ikke åpne videoen "Girls playing With..." fordi jeg blir dårlig av å se sånt. Men hva er det som skjer? Spør de om noe og får et svar? Anonymous poster hash: b5c9f...558
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #24 Skrevet 21. mars 2014 Dt er ikke noe man skal kødde med. Det erikke meningen vi skal vite slike ting. Man lefler med mørke ting, med negative energier og krefter som ikke alle er bra. Opening a can of worms, for å si det på engelsk. Slike ting kan henge ved en.Anonymous poster hash: d0cd6...905 Ja, det har jeg hørt mange si. Likevel, jeg ser ikke helt forskjellen på et ouijabrett og en som er klarsynt, en som snakker med ånder, på lik linje med damene i Åndenes makt. Når vi gjorde det hadde vi med oss en som hadde gjort dette mange ganger før og som visste hva hun holdt på med. Jeg husker ikke alle reglene, men vi skulle ha levende lys, ha speil i andre rom og sende hunden ut av rommet. Jeg fikk kontakt med avdøde familiemedlemmer. Å snakke med de igjen er noe av det sterkeste jeg har opplevd. Jeg klarer ikke helt å tro at det er demoner/ onde ånder, som enkelte sier. Anonymous poster hash: c4387...554 Forskjellen er blant annet at de som jobber med disse tingene har en hel haug med metoder for å beskytte seg og verne seg mot det ene og det andre. En gjeng som leker med ouijabrett derimot.. Også sier de aller fleste som lefler litt med det alternative at jada, de kan bruke ouijabrett, men de gjør det likevel ikke. Innen man har lært seg nok til å beskytte seg selv, har man også lært andre metoder for å komme i kontakt med åndeverdenen. Generally speaking. Anonymous poster hash: 7e9f2...47b
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #25 Skrevet 21. mars 2014 Og merkelig nok så tror folk på dette brettet, demoner, gjenferd og alt som følger med. Men gud tror de ikke på. Hvorfor oppsøke det onde og farlig spiritisme. Og man snakker virkelig ikke med sine avdøde i spiritisme. Det er ondt, ondt og atter ondt. Anonymous poster hash: 57688...d9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå