Gå til innhold

Noen her som forstår seg på CB(clearblue)?

Anbefalte innlegg

Tok en test for 2 dager siden, skimte en strek før 5 min hadde gått, den forsvant og når testen tørket så kom den tilbake. Dette gjelder 3 tester fra cb. Ventet til idag og testet igjen. Mye tydeligere strek kom frem før 5 min også forsvant den litt ser den fortsatt. Hm det jeg egentlig lurer på er om hvordan dere hadde tatt det resultatet? Billigtest viser liiiite bit rosa svaaaaaak hakk strekk i testene etter den har tørket. Men ikke før og det er de der sensitive 10 m/ol. Usikker når jeg skal ha mens. 24 eller 26. Har også hatt den såkalte festeblødningen. Tror jeg. Hmm. Men det er en stund siden. Kanskje 8dager 9, 10 hmm. Setter pris på erfaringer eller bare hva dere tror? Er så godt å ha noen kvinner å diskutere med.

Anonymous poster hash: 12541...c80

Fortsetter under...

Du får ikke positiv svar fra CB om du ikke er gravid, gratulerer :-)

Jeg fikk negativt på alle tester med en gang, men streken kom lenge etterpå :-)

Anonymous poster hash: c85b2...108

når streken kom lenge etterpå så var du ikke gravid? Streken her kommer med rngang også forsvinner den ikke egentlig bare når den tørker så er den veldig svak. Sånn veldig og ikke kjempe sterk før tiden. Sånn har 4 tester vært. Billigtestene er det ikke mye utslag på. Bare hakk i testen.

Annonse

Tok du med noen dagers mellomrom eller var de på samme urin? Hm har sinnsyke menssmerter men mensen har ikke kommet. Menssmertene sitter på venstre side. Har hatt sånne smerter i 1 uke. Når pleier mensen å komme etter sånn murring?

Har kjøpt digital, men tør ikke ta den før jeg ser at testen blir litt sterkere. Tenkte å ta det på mandag. Har ikke flere tester. Men våknet 03.15 i natt. Måtte skikkelig tisse. Prøvde å holde meg. Gikk å la meg 22.30. Så da var det 4 og 1/2 time siden jeg tisset ca. Så tok en test som viser fortsatt svak blå kryss. Men når jeg sammenligner testene så er den sterkere enn den siste. Men billigtestene er ikke mye å skryte av. Kan skimte en strek i det fjerne. Hmm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...