Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jippi, gratulerer Vi3+1 :) 

Ja, FrkKværner det hadde jeg også sist forsøk, da jeg ble gravid. Da kjente jeg stikking i livmoren første dagen. Denne gangen har jeg ikke kjent noe før rugedag 8-9, masse stikking og litt krampe. Var veldig øm dagen før da, og det er ikke lenge siden jeg mistet, var i januar, så jeg tenker det kanskje kan ha noe å si? Aner ikke altså, men man tenker jo på alt mulig, og ikke minst tolker alt opp og ned, og positivt og negativt :P

Jeg er ganske så trett da, og har begynt å tisse oftere, men det trenger jo ikke være noe. Hadde ganske vondt i natt,og jeg husker at i perioder var det ganske vondt sist også... Uff, blir gal :P

Håper bare disse positive testene fortsetter å dukke opp i denne tråden :)

Ja, håper ikke Mai-kvota er brukt opp nå!

Vi vil også ha positiv test! 😀

Er jo en eeeevighet til jeg kan teste!

Er bare på rugedag 4... 7 dager siden uttak. Og er i strålende form! Litt kramper og "tak" i livmor-området når jeg skal rette meg opp, f.eks. reise meg opp etter å ha sittet framoverbøyd. Men det er det eneste.

Still early days!

Nå er jeg jo selvfølgelig redd for at det er kjemisk sånn som jeg nevnte tidligere. Litt skummelt å teste tidlig. Men er på rd12 så ikke så altfor tidlig og idag har jeg vært skikkelig uggen og uvel så det er absolutt et eller annet som skjer!

Nei, skal bare glede meg. Glede meg til UL i uke 7. UL i uke 12 og UL i uke 26. Glede glede, ikke grue. 

Gjest Løvemusene

Gratulerer så mye!!! Herregud så gøy ❤

Slapp av dere andre som venter på å teste, jeg kommer til å dra statistikken ned (fordi jeg vet jeg ikke er gravid) så da får dere den kvota :)

Endret av Løvemusen er mamma

Annonse

Leit å høre ivf-80, men det kommer flere sjanser og mange muligheter til!

Løvemusen, det er altfor tidlig m den konklusjonen men ja kjenner meg godt igjen, vanskelig å holde troa oppe! Vi får smøre oss m tålmodighet til test dagen :#

Endret av Opp

Det var trist IVF-80 :-(  Grusom følelse når man sitter der med blendahvit test. Hadde kun blendahvite tester i 2,5 år før jeg fikk den positive testen med Lillegutt. Håper du kommer raskt igang med neste forsøk! 

Fortsetter å krysse fingrene for deg Løvemusen, som Opp sier: det er for tidlig til å gi opp nå :) Hold ut!

Det var kjempe leit ivf-80... :( Da du skrev at du blødde litt tenkte jeg: det har lite å si, det gjorde jeg også. Men så leste jeg at du testet neg...:( Når var det du hadde testdato? Stor klem til deg!

Gjest Løvemusene

Huff så leit ivf-80 :(
Jeg joiner nok deg snart, negativ test idag, rugedag 8. Fikk sterk positiv sist på rugedag 9, men det var to spirer som hadde festet seg... men bare har en dårlig magefølelse, og den har aldri tatt feil før, på de 5 forsøkene vi har hatt tilsammen ink. frys....

Annonse

Takk for det :) jeg hadde en veldig tung dag i går, men det har gått mye bedre i dag. Man må jo bare se fremover og dette var tross alt første forsøk. Har et egg på is som jeg håper kan brukes så jeg slipper alle sprøyter på nytt. Syntes uthentingen og dagene etter var det verste. Ønsker dere alle videre lykke til med tester, ruging og februar fødsler ;)

• 5 måneder senere...

Er litt bekymret. Hadde utrolig vondt i hoften og ilinger ned gjennom låret for et par dager siden. Det har gitt seg men nå har jeg intense stikkninger på samme side. Litt for langt opp til at det kan være i livmoren, tror jeg. Skikkelig redd for at det skal være exu. Noen andre som har opplevd dette? Hadde det litt på samme måte sist jeg var gravid, men det var etter jeg testet positivt, ikke så tidlig som nå.

Er langt fra mitt første forsøk, så burde kanskje ikke bli helt hysterisk, men det er kraftige stikkninger som er veldig ubehagelig. Satte inn 13 mai, så er på rugedag 5.

Hei Tellefanten. Er dpo 5 i dag og hadde i går akkurat samme symptomene som du nevner over. Et 'støt/stikk' ved livmoren, høyre side og så en stråling nedover låret. Fryktelig vondt og litt skremmende. Kan det være festesmerter? Var du gravid i mai?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...