Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Porsgrunn regner med innsettsdag som rugedag 1.  Jeg satte inn tidlig på dagen så da tenker jeg at det er greit:-)

Nå har jeg fått murringer! Akkurat som når tr skal komme. Både i korsrygg og mage. Krysser fingrene for at det er babymurringer og ikke tantemurringer :-(

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene

Akkurat ja... Jeg fikk sent på dagen og sjekket papirene mine fra sist, jeg telte dagen etter som rugedag... Litt rart egentlig! Men altså....

Min kroppstemperatur hoppet en grad på rugedag 5 sist når jeg var gravid...

Idag er jeg på rugedag 4, og den spratt opp en grad igjen. Etter noen timer falt den en halv grad tilbake... Herregud nå går det rundt for meg :)

Annonse

Hvor hører man til om man startet på spray 5 mai men ikke har uttak før 6 juni?

Mai eller juni?

I prinsippet hører du til junigruppen. Det er den dagen du har uttak som teller, å er det i juni hører du til den gruppen. Men såklart, alle er velkomne her også:-)

Mai eller juni?

I prinsippet hører du til junigruppen. Det er den dagen du har uttak som teller, å er det i juni hører du til den gruppen. Men såklart, alle er velkomne her også:-)

Ok :)

Hopper over til juni jeg da :)

Annonse

Mai eller juni?

Masse lykke til :-) håper juni måned blir like positiv som mai måned har blitt til nå:)

Mai eller juni?

Masse lykke til :-) håper juni måned blir like positiv som mai måned har blitt til nå:)

Tusen takk :)

Ja det håper jeg også 💗

Oj, her skjer det mye positivt <3 Det er utrolig gøy :) Gratulerer til alle der med positiv test :)

Liten oppdatering fra meg, det ble innsett av den eneste lille eskimoen vi hadde :) Er nå på rugedag 9 i dag :) Er kjempe spent og nervøs for å teste, ble gravid på forrige forsøk, men mistet, så håpet er sååå stort på en ny liten spire. Symptomene er ikke svært tilstede, men har litt stikking i livmoren, det kom i går, og har vedvart i dag... kommer og går da. Så har jeg vært litt uggen og trett, men dette er mitt første fryseforsøk, så vet ikke helt hvordan kroppen reagerer på medisinene. 

Er det flere her som har fyseforsøk? Når kommer symptomene? ;)

Kjempe morsomt å høre at du er blitt ruger til to egg Elibjo :) Det må være gullegget/eggene denne gangen :)

Tror det er helt fantastisk å få tvillinger, særlig når ønsket hos oss alle i dette gamet er så stort :) Kunne godt tenkt meg tvillinger selv :)

Masse lykke til :)

Uff, den symptom jakten begynner å tære på kjenner jeg. Synes at alt kommer og går. Jeg har aldri vært gravid før så vet egentlig ikke hvordan man kjenner det heller. Ser at en av dere som testet positivt heller ikke hadde noen symptomer så håper alt går riktig vei lørdag. Tiden går så vannvittig! sakte...

Jeg er forresten tvilling selv så til dere som skal ha det er det helt fantastisk ;) Bare pass på at de blir sett som to personer og ikke bare "tvillingene". Det er irriterende allerede fra man er liten.

Hahaha, fryseforsøk skulle det selfølgelig stå :fnise:

Så trist å høre at du mistet sist:-( Tungt å skulle miste oppi alt dette, men man må bare se fremover:-) jeg hadde fryseforsøkt nå. Hadde innsett på en onsdag (3 dager gammelt embryo), allerede på søndagen kom

menssmertene med påfølgende stikk i livmor og eggstokkene. Det var disse "varme nål stikkene" som gjorde at jeg fikk mistanke om graviditet. Hadde ingen andre "symptomer" bortsett fra dette. Håper det er det samme hos deg:-) Blir spennende å følge deg videre, håper på positiv oppdatering:-)

Endret av FrkKværner

Jeg sitter og lurer på om jeg skal teste allerede imorgen...

Da er jeg på rd12(11 hvis jeg regner dagen etter innsett som første rugedag). Det burde jo slå ut på testen hvis det er noe hcg i kroppen min..

Men samtidig så skal jeg på jobb imorgen, fryktelig kjipt å sitte på jobb og være deppa :-(

Føler meg ikke gravid akkurat nå, selv om jeg har kjent tyngdefølelse i magen idag. 

Jeg får se om jeg klarer å holde meg. Synes nesten det er bedre å leve i håpet noen dager til.. Da er jeg liksom bittelitt gravid.. :#(

Positiv positiv positiv!! :-D :-D

Da er jeg straks over i neste steg " Bekymre seg for at spiren kanskje ikke klarer seg".

Men akkurat idag skal jeg bare være lykkelig over 2 streker:-D

Hurra. Gratulerer så mye. Må ha vært noe i lufta i mai/juni:-) Kan ikke huske at en gruppe har fått så mange positive tester :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...