Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene

Lykke til med videre testing Gullebolle! ❤

Velkommen dere nye! Lenge igjen av mai, ser det er flere som først begynner med stimulering nå. Jeg er på fjerde dagen med sprøyter, kontroll på torsdag, gleder meg så mye! Har en virkelig god magefølelse ang. denne runden, selvom jeg måtte gjennom 3 for førstemann...

Og ja få egg som er gode er bedre enn mange og halvråtne, helt enig!!

Hejer på dere alle ❤

God natt 😊

Fortsetter under...

Måtte bare teste nå i stad, og den var dessverre blendahvit:( Har hatt utrolig mange symptomer denne gangen, og kjenner jeg er forbannet på den drittkroppen min rett og slett! Forrige gang kjente jeg fint lite så da trodde jeg ikke det gikk veien og hadde såklart rett. De siste dagene har jeg fått større og tyngre pupper, magen murrer og jeg har hatt masse stikkinger fra rd4. At jeg etter ca 12 innsettinger og 5 positive tester fortsatt blir lurt trill rundt, betyr jo bare at det faktisk ikke er mulig for meg å kjenne etter symptomer i rugetiden. Denne gangen gikk det ganske hardt innpå meg. Men jeg skal ta medisiner og teste igjen på onsdag morgen, men om symptomene skylles hcg så ville jo testen slått ut, så må nok bare takk for meg innpå Mai tråden her. Kommer sterkere tilbake til høsten....Jeg tar en pause fra forumet her nå, men titter nok innom å ser åssen det går med dere andre.Masse lykke til!

Føler med deg, her er også testene blendahvite. Har hatt masse symptomer. Men vi lar oss vel lure av lutinusen. Den gjør det jo umulig å kjenne symptomer så tidlig. Tar også en liten pause herfra, og ønsker masse lykke til til dere andre! Og satser på at mine 4 små eskimoer kan hjelpe meg:)

Lykke til du også Gullebolle !

2 av 4 egg er blitt befruktet og utvikler seg greit, håper de fortsetter til i morgen og videre de neste månedene :) får sikkert bare ett egg inn (selv om mannen håper på tvillinger), men hedde vært greit å evt få et på frys og.

Ellers så er formen mye bedre enn i går, så satser på en dag til på sofaen (pluss en tur til Haukeland ) gjør at jeg er klar for job på torsdag.

Hei hei, hiver meg med her jeg også :)

Skal ha første fryseforsøk. Hadde forsøk i november (samtidig som elibjo :) ) Morsomt at vi skal i gang sammen igjen da :) Vi har bare et egg på frys, så er kjempe spent på om det overlever :) Ble gravid på forsøket i november, men mistet dessverre i uke 12. Har kommet meg opp igjen, og begynner å se fremover nå :)

Har hatt et kjemisk, og et uttak som ikke ble innsett på. Har hatt kikkhull pga. pcos. :)

Kjempe spennende dette for oss alle, både "ferskingene" og vi "vante" :)

Påsken kolliderte for vår del også... Så da blir det i syklusen i mai :) Men ventetiden går jo egentlig veldig fort :)

Hei :)

Jeg hadde også forsøk i november . Ble gravid , ma i mellom uke 12 og 13:(

Hatt ett forsøk i mars som ikke resulterte i egg. Har amh under 1.

Prøver langt regime denne gangen . Begynner på sprøyter i morgen . Håper at det skal klaffe denne gangen .

Utrolig vondt å miste når man har gått så langt . Jeg ble satt skikkelig ut. Begynner å komme over tapet av knøttet nå men håper virkelig jeg slipper å oppleve noe sånt igjen .

Krysser alt for at det skal gå bra for oss denne gangen ;)

Annonse

Slenger meg med her, jeg også :) Fikk satt inn en liten eskimo i går, mitt femte tinforsøk i denne omgangen og det siste jeg hadde på frys.. Håper, håper, håper at det skal holde hele veien denne gangen! Vi har to barn fra før på 6 1/2 og 11 år. Den eldste er hjemmelaget og den yngste er ICSI-jente :) Hører til St. Olav.

Blir en spennende tid frem til testedato 4. juni. Har bestemt meg for å klare å holde ut til da før jeg tester, siden jeg før har opplevd å få positiv test, men så har embryoet gått til grunne etter testedato. Blir fint å følge dere i tiden fremover :)

Da melder jeg meg inn i ruge-klubben :)

Etter et styr uten like med å finne parkering på Haukeland, er jeg blitt ruger på et perfekt egg :D begge eggene som var blitt befruktet var av super kvalitet (ifølge lab dama), så har fått et på frys også.

Måtte de neste ukene gå fort. Testdato onsdag 4.juni :)

Hei alle damene, Jeg melder meg inn I Mai gruppe jeg å :), har tatt blodprøven i dag og regner med at det tar ca. 3 dager før jeg får siste svaret om det fortsatt blir en BFN!

Jeg fikk tilbakesetting av en frys blastocyst embryo på 09.05 og tok en bilig test på 17.05 det visste negativ resultatet....Jeg føler meg lett og slett det kommer til å bli BFN!!! 

Ønske dere alle lykke til med rugetid :)

Skal ha første fryseforsøk. Hadde forsøk i november (samtidig som elibjo :) ) Morsomt at vi skal i gang sammen igjen da :) Vi har bare et egg på frys, så er kjempe spent på om det overlever :) Ble gravid på forsøket i november, men mistet dessverre i uke 12. Har kommet meg opp igjen, og begynner å se fremover nå :)

Har hatt et kjemisk, og et uttak som ikke ble innsett på. Har hatt kikkhull pga. pcos. :)

Påsken kolliderte for vår del også... Så da blir det i syklusen i mai :) Men ventetiden går jo egentlig veldig fort :)

Prøver langt regime denne gangen . Begynner på sprøyter i morgen . Håper at det skal klaffe denne gangen .

Utrolig vondt å miste når man har gått så langt . Jeg ble satt skikkelig ut. Begynner å komme over tapet av knøttet nå men håper virkelig jeg slipper å oppleve noe sånt igjen .

Så trist:-( Det må ha vært og er sikkert fortsatt tungt!

Tanken har utrolig nok ikke engang slått meg ennå at dersom jeg skulle være så heldig å få en positiv test iløpet av fryseforsøkene så kan det faktisk gå galt senere i svangerskapet..

Ganske så korttenkt ja.. Har bare tenkt " håper et av eggene overlever opptining" " håper egget fester seg!"  Men nå tenker jeg den tanken:-(

Når jeg var gravid med lillegutt så var jeg redd hele tiden husker jeg nå.

Jeg hadde egentlig tenkt å bare nyte et eventuelt nytt svangerskap og ikke være så redd. Men naiv ja... kommer nok til å være like redd og bekymret denne gangen.

Lykke til med langt regime!

Annonse

Så trist:-( Det må ha vært og er sikkert fortsatt tungt!

Tanken har utrolig nok ikke engang slått meg ennå at dersom jeg skulle være så heldig å få en positiv test iløpet av fryseforsøkene så kan det faktisk gå galt senere i svangerskapet..

Ganske så korttenkt ja.. Har bare tenkt " håper et av eggene overlever opptining" " håper egget fester seg!" Men nå tenker jeg den tanken:-(

Når jeg var gravid med lillegutt så var jeg redd hele tiden husker jeg nå.

Jeg hadde egentlig tenkt å bare nyte et eventuelt nytt svangerskap og ikke være så redd. Men naiv ja... kommer nok til å være like redd og bekymret denne gangen.

Lykke til med langt regime!

Ja det er veldig tungt ... Fortsatt . Gruer meg til termindato 14 august!

Men men sånn er det bare :)

Jeg hadde igrunn ikke tro på at jeg skulle bli gravid med icsi . Så det var jo for godt til å være sant når det faktisk gikk på første forsøk . Av en eller annen grunn følte jeg hele veien at noe ikke stemte . Akkurat som jeg visste at jeg aldri kom til å føde dette barnet . Utrolig hva intuisjonen forteller deg . Pga dette fikk jeg 4 ultralyder fra uke 5-10. Alt så bra ut . Ikke før svangerskapskontroll i uke 13 ble det oppdaget at hjertet sluttet og slå i uke 12... Akkurat når jeg begynte å tro det skulle gå bra . I uke 11-12 ble hele familien smittet med svineinfluensa . Lurer på om det kan ha hatt noe å si . Lurer veldig på om det var noe jeg gjorde feil . Jeg måkte snø og spiste litt spekeskinke fra ny pakke. Værste er nesten å ikke vite hvorfor .

MEN nå er det nytt forsøk og jeg har bestemt meg for at om det klaffer denne gangen også skal jeg ikke gå rundt og være redd for å miste igjen , for at det er noe galt etc ... For en ting jeg vet er at man blir like lei seg når man mister uansett om man gleder seg over svangerskapet eller ikke :)

Hos meg var det sju follikler som var fin størrelse på på siste UL, hadde mange mindre som kunne bli aktuelle. (På første UL telte de over tyve) Fikk ut fire egg, resten av folliklene var tomme. To av eggene ble befruktet, et satt inn og et på frys.

Lykke til på onsdag :)

Er nå

12 dager etter uttak

10 dager etter innsett

8 dager etter innleggelse pga overstimulering

6 dager etter at de slapp meg løs...

...og har ikke peiling!

Har testdato 30. mai, altså på fredag, og venter til da. Har ikke troa egentlig, jeg er i alt for bra form (overstimuleringen skulle bli verre om jeg ble gravid) og puppene har blitt mindre ømme de siste dagene (de var ømme sikkert pga hormonene). Har litt murringer også. Men regnet ikke med at det skulle gå første gangen siden sjansene er så små, så det ville vært en stooor overraskelse om jeg tester positivt på fredag :-) Er sykemeldt ennå pga overstimuleringen og nyter finværet. Hva skal man ellers? ;-) Lykke til alle dere!

Jeg gruer meg skikkelig til ul onsdag .

Er redd for at det ikke er noen egg der. I tillegg blør jeg enda:( Er satt på lang regime denne gangen med synarela . Fikk mens som jeg skulle, men den slutter jo aldri . Det kan vel ikke være bra for eggmodningen at jeg blør enda? Er på sprøytedag 6... Noen med erfaringer her?

Testdag i morgen. Har ingen symptomer. Har vært litt uggen, men det kan komme av progynova som jeg går på. Har handlet inn CB ukesindikator og har stålsatt meg for resultatet. Utrolig hvis det blir pos. Har hatt både 5 og 6 innsettinger før de to jeg har satt, så overraskelsen blir stor hvis det går på andre forsøk på nr tre. Samtidig sier intuisjonen min meg at jeg er gravid og at jeg denne gang får gutt Litt småbarn av alle disse hormonene jeg tar.

Hadde samme følelse da jeg ble gravid med jenta mi og da viste det seg at det stemte.

Gratulerer så mye til dere som har testet pos og lykke til med testingen alle dere som står for tur.

Var på ultralyd i dag. Grunnet tidligere historikk ble jeg henvist tidlig. Var i dag 5+6 i følge mine beregninger. Vi fikk se et lite bankende hjerte, som i følge gynekologen tilsa 6+1 i str♥ Til tross for at det enda er tidlig, prøver jeg være optimistisk denne gangen. Håper vi får se vår lille spire vokse seg store og sterk, å at vi får se h*n i januar. Fortsatt rørt og utrolig lettet, denne gangen håper jeg å bli mamma♥.

Testdag i morgen. Har ingen symptomer. Har vært litt uggen, men det kan komme av progynova som jeg går på. Har handlet inn CB ukesindikator og har stålsatt meg for resultatet. Utrolig hvis det blir pos. Har hatt både 5 og 6 innsettinger før de to jeg har satt, så overraskelsen blir stor hvis det går på andre forsøk på nr tre. Samtidig sier intuisjonen min meg at jeg er gravid og at jeg denne gang får gutt Litt småbarn av alle disse hormonene jeg tar.

Hadde samme følelse da jeg ble gravid med jenta mi og da viste det seg at det stemte.

Gratulerer så mye til dere som har testet pos og lykke til med testingen alle dere som står for tur.

Gratulerer så masse. Du hadde rett du:-) hurra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...