Tanj75 Skrevet 17. mai 2014 #126 Skrevet 17. mai 2014 Mulig klinikkene har forskjellig praksis rundt dette. men vi fikk beskjed om to uker etter innsett skal man teste. Å vi har også ferskforsøk Det er pga eggløsningssprøyta man må vente. drn kan sitte i opptil ti dager. Har du begynt testingen enda? Her merker jeg det begynner å krible veldig:) Heldigvis 17.mai i morgen som går i ett. Og på søndag har vi også planer hele dagen, det hjelper litt å ha noe å gjøre. Prøver å holde meg til mandag! Men nå er jeg spent! Har testet , men de er foreløpige blendahvite, selv om jeg synes jeg skimter en skyggestrek. MEn det er vel høyest fordi jeg vil se noe. Å så er jeg veldig mye kvalm, trett og har endel mensmurringer må de siste par dagene. Men igjen, alt dette skyldes vel mest sannsynlig lutinusen. Men man leter jo symptomer iett og alt Du har klart og holde deg hard i forhold til testing Gullebolle? Ellers noen symptomer? Gratulerer med dagen forresten til alle sammen:)
Snowflake_83 Skrevet 17. mai 2014 #127 Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer med dagen jenter☀️😘 måtte dere alle nyte dagen, både dere som venter på egguttak, innsett, og dere som ruger og venter på at dagene skal fly avgårde☀️☀️ Sender babystøv over hele Norges land⛵️🐞🍼
Gjest Gullebolle Skrevet 17. mai 2014 #128 Skrevet 17. mai 2014 Mulig klinikkene har forskjellig praksis rundt dette. men vi fikk beskjed om to uker etter innsett skal man teste. Å vi har også ferskforsøk Det er pga eggløsningssprøyta man må vente. drn kan sitte i opptil ti dager. Har du begynt testingen enda? Her merker jeg det begynner å krible veldig:) Heldigvis 17.mai i morgen som går i ett. Og på søndag har vi også planer hele dagen, det hjelper litt å ha noe å gjøre. Prøver å holde meg til mandag! Men nå er jeg spent! Har testet , men de er foreløpige blendahvite, selv om jeg synes jeg skimter en skyggestrek. MEn det er vel høyest fordi jeg vil se noe. Å så er jeg veldig mye kvalm, trett og har endel mensmurringer må de siste par dagene. Men igjen, alt dette skyldes vel mest sannsynlig lutinusen. Men man leter jo symptomer iett og alt Du har klart og holde deg hard i forhold til testing Gullebolle? Ellers noen symptomer? Gratulerer med dagen forresten til alle sammen:) Satser på det er en virkelig skyggestrek du ser! Ja jeg er nok litt over gjennomsnittet flink til å vente. Men jeg vil på en måte heller at det skal bli hardt og brutalt negativ uten tvil:( Eller en klar fin strek:) Håper på sistnevnte. Har hatt mye stikkinger i livmorområdet siden rd 4/5, nå har det roet seg litt og har nå mensmurringer bare. Og så er puppene littegrann oppsvulmet, så er jeg tøtt. Har en bedre følelse denne gangen enn sist, men tørr ikke håpe for mye, har jo blitt lurt av kroppen og medisinene før. Har bestemt meg for å vente med test til tirsdag. Ble bedt på en sammenkomst med endel venninner i permisjon på mandag på dagen, og orker ikke en negativ test samme morgenen når jeg skal treffe mange babyer. Så bare å smøre meg med tålmodighet:) Håper du får en svak strek i morgen Tanj75:) Krysser alt jeg har for at du lykkes! God 17. Mai til deg og snowflake! Og tusen takk for lykkeønskninger!
Babel80 Skrevet 17. mai 2014 #129 Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer med dagen jenter! 83jenta, lykke til på mandag! :-) Tror jeg har blitt overstimulert, har nesten alt av symptomer som jeg finner på nettet, og det var jo en viss fare for det siden jeg hadde så mange eggposer. Ligger bare her og er dårlig så snart jeg rører på meg eller våger å spise :-( Håper jo at embryoet der inne har det bra.
Tanj75 Skrevet 17. mai 2014 #130 Skrevet 17. mai 2014 Mulig klinikkene har forskjellig praksis rundt dette. men vi fikk beskjed om to uker etter innsett skal man teste. Å vi har også ferskforsøk Det er pga eggløsningssprøyta man må vente. drn kan sitte i opptil ti dager. Har du begynt testingen enda? Her merker jeg det begynner å krible veldig:) Heldigvis 17.mai i morgen som går i ett. Og på søndag har vi også planer hele dagen, det hjelper litt å ha noe å gjøre. Prøver å holde meg til mandag! Men nå er jeg spent! Har testet , men de er foreløpige blendahvite, selv om jeg synes jeg skimter en skyggestrek. MEn det er vel høyest fordi jeg vil se noe. Å så er jeg veldig mye kvalm, trett og har endel mensmurringer må de siste par dagene. Men igjen, alt dette skyldes vel mest sannsynlig lutinusen. Men man leter jo symptomer iett og alt Du har klart og holde deg hard i forhold til testing Gullebolle? Ellers noen symptomer? Gratulerer med dagen forresten til alle sammen:) Satser på det er en virkelig skyggestrek du ser! Ja jeg er nok litt over gjennomsnittet flink til å vente. Men jeg vil på en måte heller at det skal bli hardt og brutalt negativ uten tvil:( Eller en klar fin strek:) Håper på sistnevnte. Har hatt mye stikkinger i livmorområdet siden rd 4/5, nå har det roet seg litt og har nå mensmurringer bare. Og så er puppene littegrann oppsvulmet, så er jeg tøtt. Har en bedre følelse denne gangen enn sist, men tørr ikke håpe for mye, har jo blitt lurt av kroppen og medisinene før. Har bestemt meg for å vente med test til tirsdag. Ble bedt på en sammenkomst med endel venninner i permisjon på mandag på dagen, og orker ikke en negativ test samme morgenen når jeg skal treffe mange babyer. Så bare å smøre meg med tålmodighet:) Håper du får en svak strek i morgen Tanj75:) Krysser alt jeg har for at du lykkes! God 17. Mai til deg og snowflake! Og tusen takk for lykkeønskninger! Krysser fingre og håper jeg også, men tror nok det er ønsketenkning og intens stirrring som får frem den slyggestreken:) man blir jo litt smågal av dette , hehe:) Synes du er kjempeflink som klarer å vente. Det står det respekt av. Jeg forvandler meg sakte men sikkert til en testefrik over ett par dager. Sender deg gode tanker og babystøv! Måtte alle vi her inne lykkes! Ha en fin restenavdagen17mai!
83jenta Skrevet 17. mai 2014 #131 Skrevet 17. mai 2014 Da er siste stikk tatt for denne gang (ovitrellen er kommet i kroppen). Nå er det bare å vente på mandag. Takk for lykkeønskning Babel 80, håper ikke overstimuleringen sitter i deg lenge
Tanj75 Skrevet 17. mai 2014 #132 Skrevet 17. mai 2014 Da er siste stikk tatt for denne gang (ovitrellen er kommet i kroppen). Nå er det bare å vente på mandag. Takk for lykkeønskning Babel 80, håper ikke overstimuleringen sitter i deg lenge Masse lykke til på mandag!
Tellefanten Skrevet 18. mai 2014 #133 Skrevet 18. mai 2014 Er litt bekymret. Hadde utrolig vondt i hoften og ilinger ned gjennom låret for et par dager siden. Det har gitt seg men nå har jeg intense stikkninger på samme side. Litt for langt opp til at det kan være i livmoren, tror jeg. Skikkelig redd for at det skal være exu. Noen andre som har opplevd dette? Hadde det litt på samme måte sist jeg var gravid, men det var etter jeg testet positivt, ikke så tidlig som nå. Er langt fra mitt første forsøk, så burde kanskje ikke bli helt hysterisk, men det er kraftige stikkninger som er veldig ubehagelig. Satte inn 13 mai, så er på rugedag 5.
Babel80 Skrevet 18. mai 2014 #134 Skrevet 18. mai 2014 Og daaa var jeg lagt inn og får tilført væske via IV. OHSS likevel. Blir kanskje tappet i morgen, vi får se. Kjedelige greier... Har ikke peiling på hva disse stikkninger betyr, tellefanten. Kanskje du kan ringe gynekologen og høre?
Tanj75 Skrevet 18. mai 2014 #135 Skrevet 18. mai 2014 Er litt bekymret. Hadde utrolig vondt i hoften og ilinger ned gjennom låret for et par dager siden. Det har gitt seg men nå har jeg intense stikkninger på samme side. Litt for langt opp til at det kan være i livmoren, tror jeg. Skikkelig redd for at det skal være exu. Noen andre som har opplevd dette? Hadde det litt på samme måte sist jeg var gravid, men det var etter jeg testet positivt, ikke så tidlig som nå. Er langt fra mitt første forsøk, så burde kanskje ikke bli helt hysterisk, men det er kraftige stikkninger som er veldig ubehagelig. Satte inn 13 mai, så er på rugedag 5. Jeg kan ikke svare deg på hva det er, men vil tro det er for tidlig å merke en exu enda. Den vil vel typisk ikke merkes før du er 6-7-8 uker på vei. Og kan trøste deg med det at du vil kjenne det om det er en exu. Det gjør vondt, hele tiden:) Så tror du skal slutte å bekymre deg for det Ta en telefon, på enten legevakt, eller til fertilitetsavd du hører til imorgen:) Er nok ikke noe farlig:) Kanskje det er egget som fester seg ? Ha en fin kveld!
FrkKværner Skrevet 18. mai 2014 #136 Skrevet 18. mai 2014 Er litt bekymret. Hadde utrolig vondt i hoften og ilinger ned gjennom låret for et par dager siden. Det har gitt seg men nå har jeg intense stikkninger på samme side. Litt for langt opp til at det kan være i livmoren, tror jeg. Skikkelig redd for at det skal være exu. Noen andre som har opplevd dette? Hadde det litt på samme måte sist jeg var gravid, men det var etter jeg testet positivt, ikke så tidlig som nå. Er langt fra mitt første forsøk, så burde kanskje ikke bli helt hysterisk, men det er kraftige stikkninger som er veldig ubehagelig. Satte inn 13 mai, så er på rugedag 5. Jeg fikk det samme som du beskriver fra rugedag 6, å er gravid. Nå er jeg såpass kort på vei så har ikke vært på ultralyd enda, men håper såklart enzymet/Embryoene har festet seg der de skal:-)
Tellefanten Skrevet 18. mai 2014 #137 Skrevet 18. mai 2014 Takk for beroligende ord. Kan hende det bare er festesmerte, men har hatt det før og det kjentes ikke sånn ut, men kan ikke være likt hver gang. Vet det er tidlig med evt. Exu, men bekymrer meg for alt merker jeg. Så kjedelig med overstimulering Babel80. Lykke til med tapping imorgen. Litt spennende også, siden jeg har lest at det ofte blir verre hvis man har blitt gravid. Hvilken rd er du på?
Tellefanten Skrevet 18. mai 2014 #138 Skrevet 18. mai 2014 Er litt bekymret. Hadde utrolig vondt i hoften og ilinger ned gjennom låret for et par dager siden. Det har gitt seg men nå har jeg intense stikkninger på samme side. Litt for langt opp til at det kan være i livmoren, tror jeg. Skikkelig redd for at det skal være exu. Noen andre som har opplevd dette? Hadde det litt på samme måte sist jeg var gravid, men det var etter jeg testet positivt, ikke så tidlig som nå. Er langt fra mitt første forsøk, så burde kanskje ikke bli helt hysterisk, men det er kraftige stikkninger som er veldig ubehagelig. Satte inn 13 mai, så er på rugedag 5. Jeg fikk det samme som du beskriver fra rugedag 6, å er gravid. Nå er jeg såpass kort på vei så har ikke vært på ultralyd enda, men håper såklart enzymet/Embryoene har festet seg der de skal:-) Hadde samme smerte i forrige svangerskap, men da etter positiv test og antok da at det var ligamentsmerter. Var redd for exu da også men alt lå på rett plass. Bare meg som er hysterisk. Disse rugedagene er skikkelig seigpining. Fått time til ul? Spennende.
Babel80 Skrevet 18. mai 2014 #139 Skrevet 18. mai 2014 Så kjedelig med overstimulering Babel80. Lykke til med tapping imorgen. Litt spennende også, siden jeg har lest at det ofte blir verre hvis man har blitt gravid. Hvilken rd er du på? Hadde innsett på fredag så dette er vel rugedag 2? Eller 3? Litt tidlig om de hadde vært for et eventuelt svangerskap, tror nok heller det er etter uttaket. Har jo vært vondt helt siden da, men trodde først at det var pga uttaket.
FrkKværner Skrevet 18. mai 2014 #140 Skrevet 18. mai 2014 Er litt bekymret. Hadde utrolig vondt i hoften og ilinger ned gjennom låret for et par dager siden. Det har gitt seg men nå har jeg intense stikkninger på samme side. Litt for langt opp til at det kan være i livmoren, tror jeg. Skikkelig redd for at det skal være exu. Noen andre som har opplevd dette? Hadde det litt på samme måte sist jeg var gravid, men det var etter jeg testet positivt, ikke så tidlig som nå. Er langt fra mitt første forsøk, så burde kanskje ikke bli helt hysterisk, men det er kraftige stikkninger som er veldig ubehagelig. Satte inn 13 mai, så er på rugedag 5. Jeg fikk det samme som du beskriver fra rugedag 6, å er gravid. Nå er jeg såpass kort på vei så har ikke vært på ultralyd enda, men håper såklart enzymet/Embryoene har festet seg der de skal:-)Hadde samme smerte i forrige svangerskap, men da etter positiv test og antok da at det var ligamentsmerter. Var redd for exu da også men alt lå på rett plass. Bare meg som er hysterisk. Disse rugedagene er skikkelig seigpining. Fått time til ul? Spennende. Hehe jeg er også hysterisk, så du er ikke alene. Jeg veksler mellom å tenke at alt er fint, så er jeg gravid utenfor livmoren. Har litt små smerter i eggstokken på høyre side i tillegg til at den er øm. Gleder meg til ultralyd, håper den/de Lige på rett sted;-) Nei har ikke bestilt enda. Klarer ikke tro at jeg er gravid;-) tenkte bestille i slutten av uken. Fikk svar på hcg prøven min da, 712 på dag 15. Så spent på antallet fostre; ) Gleder meg til å følge deg videre. Håper på to blå om kort tid;-)
1+1=3? Skrevet 19. mai 2014 #141 Skrevet 19. mai 2014 Slenger meg med her, har bare følgt med fra sidelinjen til nå. Vi er i gang med vårt 2. fryseforsøk. Fikk satt inn to eskimoer den 15. Testdag 27. - og jeg holder på å gå på veggene av ventinga allerede! Krysser fingrene for oss alle!
Heltefrøken Skrevet 19. mai 2014 #142 Skrevet 19. mai 2014 Slenger meg med Langt regime denne gangen . Har vært igjennom et kort regime forsøk som endte i ma i uke 13 , og et kort regime som ble avbrutt fordi det ikke var noen egg ved uttak . Håper på bedre resultat nå på langt . Har amh under 1 så jeg har ikke de største forhåpningene . Har gått 14 dager på spray nå, begynner på sprøyter den 21 og forhåpentligvis er det egg til uttak i uke 22:)
Gjest Gullebolle Skrevet 19. mai 2014 #143 Skrevet 19. mai 2014 Måtte bare teste nå i stad, og den var dessverre blendahvit:( Har hatt utrolig mange symptomer denne gangen, og kjenner jeg er forbannet på den drittkroppen min rett og slett! Forrige gang kjente jeg fint lite så da trodde jeg ikke det gikk veien og hadde såklart rett. De siste dagene har jeg fått større og tyngre pupper, magen murrer og jeg har hatt masse stikkinger fra rd4. At jeg etter ca 12 innsettinger og 5 positive tester fortsatt blir lurt trill rundt, betyr jo bare at det faktisk ikke er mulig for meg å kjenne etter symptomer i rugetiden. Denne gangen gikk det ganske hardt innpå meg. Men jeg skal ta medisiner og teste igjen på onsdag morgen, men om symptomene skylles hcg så ville jo testen slått ut, så må nok bare takk for meg innpå Mai tråden her. Kommer sterkere tilbake til høsten....Jeg tar en pause fra forumet her nå, men titter nok innom å ser åssen det går med dere andre.Masse lykke til!
Heltefrøken Skrevet 19. mai 2014 #144 Skrevet 19. mai 2014 Måtte bare teste nå i stad, og den var dessverre blendahvit:( Har hatt utrolig mange symptomer denne gangen, og kjenner jeg er forbannet på den drittkroppen min rett og slett! Forrige gang kjente jeg fint lite så da trodde jeg ikke det gikk veien og hadde såklart rett. De siste dagene har jeg fått større og tyngre pupper, magen murrer og jeg har hatt masse stikkinger fra rd4. At jeg etter ca 12 innsettinger og 5 positive tester fortsatt blir lurt trill rundt, betyr jo bare at det faktisk ikke er mulig for meg å kjenne etter symptomer i rugetiden. Denne gangen gikk det ganske hardt innpå meg. Men jeg skal ta medisiner og teste igjen på onsdag morgen, men om symptomene skylles hcg så ville jo testen slått ut, så må nok bare takk for meg innpå Mai tråden her. Kommer sterkere tilbake til høsten....Jeg tar en pause fra forumet her nå, men titter nok innom å ser åssen det går med dere andre.Masse lykke til! Trasig med hvit test Men når har du testdag? Er det en ørliten sjanse for at det er for tidlig ?
Petra-prøvedokke Skrevet 19. mai 2014 #145 Skrevet 19. mai 2014 Har hatt en liten pause fra forumet her siden sist men har i dag vert på ul ifbm fryseforsøk og det så ikke bra ut. Har hatt litt blødninger i helgen så de ville avbryte dette forsøket. Så nå håper jeg at det blir i juni for i juli er det ferie på sykehuset. Litt nertur dette da men er vel meningen jeg skal ha litt pause nå? Får nyte sommeren:) Ønsker alle prøvere her inne lykke til håper det blir positive tester på dere:)
Gjest Gullebolle Skrevet 19. mai 2014 #146 Skrevet 19. mai 2014 Ja er nok en ørliten sjanse, men er 13DPO nå, rugedag 11, testet heller ikke på morgenurin. Har testdag på onsdag. Jeg har opplevd med førstemann at jeg hadde hcg på bare 37 på RD14, 17DPO, så jeg vet jo at jeg kan produsere hcg sent. Men alle de andre gangene har jeg testet på RD11 eller 12 og fått rett svar. Tar nok en billigtest i morgen og en ny cb på onsdag uansett, men kjenner nok at jeg ikke har helt troen.....
83jenta Skrevet 19. mai 2014 #147 Skrevet 19. mai 2014 Da har jeg sovet mer eller mindre siden vi kom hjem. Ble bare fire egg ut, det var MANGE eggposer som var tom. Håper gullegget er blandet de fire. Var skikkelig vondt på høyre siden, var kun her de fant egg også, så om jeg må gjennom flere runder blir jeg dopet mer ned før uttaket.
Babel80 Skrevet 19. mai 2014 #148 Skrevet 19. mai 2014 Da har jeg sovet mer eller mindre siden vi kom hjem. Ble bare fire egg ut, det var MANGE eggposer som var tom. Håper gullegget er blandet de fire. Var skikkelig vondt på høyre siden, var kun her de fant egg også, så om jeg må gjennom flere runder blir jeg dopet mer ned før uttaket. Stakkars, jeg vet. Ta å hvil mye mens du kommer deg. Fire er jo absolutt brukbart men du hadde selvfølgelig håpet på flere. Men som de sa til oss: mange egg er ikke nødvendigvis bedre, da kvaliteten da kanskje ikke er så god. Og det er jo det viktigste! Stor klem og gratulerer med overstått, vær stolt, du gjorde det!! :-)
Babel80 Skrevet 19. mai 2014 #149 Skrevet 19. mai 2014 Og drikk mye så du ikke blir overstimulert! Det er noe dritt det også...
Vi4+1!?:-) Skrevet 19. mai 2014 #150 Skrevet 19. mai 2014 Var på Ul idag. Skal inn på ny måling på fredag og så blir det innsett mandag eller tirsdag neste uke. Livmorslimhinnen var på noe rundt 8 mm og de ville ha den på 9-10. Synes 7 dager var lenge å vente :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå