Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal gå på noe som heter utrogestan tiluke 10, dersom det blir innsett og positiv test. Tror de gjør det litt forskjellig fra klinikk til klinikk. Jeg kommer også til å be om å få gå på lutinus lenger ved neste ferskforsøk, om jeg blir gravid da.... Hvor hører du til da Vi3+1 ?

Hører til på Porsgrunn :-)

Begynner å bli mer og mer spent nå. Kanskje jeg er gravid om 2 uker !! :-D

Fortsetter under...

Da skulle jeg få satt inn gullegget... Men dem overlevde ikke tiningen. Jeg har lyst til å skrike, grine, le, hoppe opp og ned av fortvilelse. Hvorfor kan ikke det gå min vei? må prise vel at vi har en liten sjarmørtroll i huset, men jeg har så lyst til flere. Jeg og mannen er enig at vi legger det litt på hylla og pusser opp i huset og tar en velfortjent ferie før vi setter i gang til høsten. Førstemann kom jo allikevel naturlig så ingenting er umulig

Uff, det var trist :-(

Sikkert ikke så dumt med en liten ferie, kanskje spiren sitter i sommerferien siden det har skjedd før:-) Det er en trøst med et sjarmtroll i hus men forstår godt ønsket om flere. Har det på samme måten.

Lykke til!

Tanj75, det kan være festeblødning, eller bare irritert slimhinner. Prøv å ikke tenk så mye på det (vet det er umulig) Har ikke du nettopp hatt innsett? Tror ikke du skal bekymre deg enda <3 Lykke til :)

Tiina, såå forferdelig kipt :( Føler med deg, jeg har bare et egg på frys, så jeg tørr ikke tro det blir innsett. Men det stikker i hjerte mitt når jeg tenker på at det ikke blir det. Stor trøsteklem til deg <3

Vi3+1 jeg er også megs spent, og tørr ikke tenke på det... Men sjansen er jo der :) Masse lykke til :)

Annonse

Dette vet jeg ikke helt sikkert, men tror egget kan feste seg så mange dager etter innsett ja. Som sagt, jeg vet ikke, men tror det kan være festeblødning ja. Ikke alle får festeblødning heller På mitt negative forsøk begynte jeg ikke å blø før jeg sluttet på lutinus. Masse lykke til <3  

Her går det sakte. Ikke noe uthenting denne uken.. Fortsatt er ikke eggposene store nok til uthenting, selv om jeg er kommet til dag 14 på sprøyter. Ny kontroll på fredag.

Blir dobbelt opp med stikking på meg de neste dagene - puregonen som jeg har blitt ganske vant til og orgalutran (som jeg gruer meg til-er jo sprøyte sprøyte, ikke penn som puregonen :s)

Hvordan går det med rugerne våre, Tanj75, Gullebolle og FrkKværner? Jeg tror ikke at det nødvendigvis er dårlige nyheter med litt rosa Tanj75, var det en uke til testdato cirka?

Tellefanten, gikk det bra med tiningen og innsett i dag?

Jeg er spesielt spent på hvordan det går med Nora_78! Hadde du ok uttak i dag? Gruer meg veldig til den biten i morgen, siden jeg har hørt så mye om at det skal være vondt... :-S Men det går jo heldigvis bra for mange også, håper mai-gjengen er blant de heldige!

Så krysser jeg fingrene for deg 83jenta, at du er klar for uttak når du har vært på UL fredag :) Du trenger ikke å grue deg spesielt til eggløsningssprøyten i hvert fall, jeg satte to i går og det gikk bare fint! Sprøtt hva man blir vant til!

Stor varm klem til Tina. Så kjedelig å måtte starte forfra igjen når du var så ready! :( Starter dere med ferskforsøk igjen da? Håper at sommeren blir fin og at den går kjempefort for deres del :) :)

Og så Vi3+1 og mottivert: stå på med medisinene, snart er dere også i mål!!

Skal selv altså som sagt ha uttak i morgen, og gruer meg veldig. Samtidig er jeg (enn så lenge) ganske avslappet. Mantra er: Vi må gjøre dette uansett, selv om det kanskje gjør vondt, det hjelper ikke å tenke for mye på det, det går over, og etterpå kan jeg dope meg med paracet og sove......

De så 22 store eggposer i går pluss litt smått, men det var heldigvis ikke fare for overstimulering, noe som de først hadde mistanke om. Noe brukbart må de da klare å få ut!? Magen er hoven og klar, jeg er jo en eggfabrikk jeg :)

Heia heia heia mai-jenter!

Vært litt frem og tilbake om jeg skal tørre å skrive her, nettopp fordi jeg klarer ikke å tro at det er sant. Fikk positiv test på rugedag 9, å testene har blitt sterkere og sterkere. Testdag i dag,å testet positivt med cb ukesindikator 2-3 uker. Tenkte reise til legen i morgen for å ta blodprøve, for jeg klarer fortsatt ikke å tro på det.

Håper det blir masse positive tester for mai jentene ♥♥♥

Ja her var alt perfekt. Egget ble tint i går og var firedelt, idag ved innsetting var det åtte celler. Alltid like spennende med denne tiningen. Trengte bare ta opp det ene, så har tre igjen i frysen.

Så kjedelig at du ikke egget tålte tingng Tina. Ta en velfortjent ferie fra det hele.

Nå begynner de langdryge rugedagene. Verste med hele prosessen spør du meg.

Tror også det kan være festeblødning Tanj75. Hadde det i min første graviditet og da på dag 7 etter innsett. Syns å huske at det var sagt at egget fester seg mellom dag 3-5. Det passer jo bra med det du opplever.

Håper virkelig det klaffer denne runden. Skulle gjerne gitt mannen en positiv test i bursdagsgave. Han fyller år dagen etter testdagen min

Lykke til alle sammen med uttak, innsett og ruging!

Vært litt frem og tilbake om jeg skal tørre å skrive her, nettopp fordi jeg klarer ikke å tro at det er sant. Fikk positiv test på rugedag 9, å testene har blitt sterkere og sterkere. Testdag i dag,å testet positivt med cb ukesindikator 2-3 uker. Tenkte reise til legen i morgen for å ta blodprøve, for jeg klarer fortsatt ikke å tro på det.

Gratulerer så mye! Bare å sende masse babystøv over oss alle, så kommer vi etter

Ja her var alt perfekt. Egget ble tint i går og var firedelt, idag ved innsetting var det åtte celler. Alltid like spennende med denne tiningen. Trengte bare ta opp det ene, så har tre igjen i frysen.

Så kjedelig at du ikke egget tålte tingng Tina. Ta en velfortjent ferie fra det hele.

Tror også det kan være festeblødning Tanj75. Hadde det i min første graviditet og da på dag 7 etter innsett. Syns å huske at det var sagt at egget fester seg mellom dag 3-5. Det passer jo bra med det du opplever.

Håper virkelig det klaffer denne runden. Skulle gjerne gitt mannen en positiv test i bursdagsgave. Han fyller år dagen etter testdagen min

Masse lykke til :-) Jeg satte inn to egg ved dette fryseforsøket. De var begge 4 delt ved nedfrysing, og 8 delt ved innsett;-) masse lykke til, har troen på fryseforsøk :)

Blir spennende med blodprøve. Kan være en indikator på om det er en eller to. Har fått tvillinger selv ved fryseforsøk og hadde høy hcg, 624 på rugedag 12.

Annonse

Åååhhh en forsiktig gratulerer!!!! Det at testene blir sterkere er jo et veldig bra tegn?!

Gratulerer så mye! Bare å sende masse babystøv over oss alle, så kommer vi etter

Babystøv sendes til dere alle i store mengder :-) Gleder meg til å følge alle videre, håper mai blir en positiv måned her inne. Det fortjener dere alle :-) har du innsett i morgen? Tusen takk. Veldig surrealistisk enda, mistet tidligere i 2 trimester så klarer liksom ikke senke skuldrene helt. Men, må bare tenke positivt for den eller de som vokser inni magen nå. Har masse mensensmerter nå, så litt stresset selv om jeg vet det er normalt ;-)

Åååhhh en forsiktig gratulerer!!!! Det at testene blir sterkere er jo et veldig bra tegn?!

Tusen takk :-) Ja det skal være positivt med sterkere tester:) men blir deilig å få det bekreftet med blodprøve også, da blir det liksom helt sikkert at testene virkelig "stemmer";-)

Så trist å høre at du mistet. Skjønner godt at du er nervøs, men denne gangen går det nok bra. Nervepirrende er det uansett når man endelig har lykkes.

Mensmurring er bare et positivt tegn. Betyr bare at egget/eggene graver seg godt fast. Hadde det i begge mine svangerskap og vet det kjennes skummelt. Vi går jo på tå hev hele veien og kjenner på hvert minste tegn.

Så trist å høre at du mistet. Skjønner godt at du er nervøs, men denne gangen går det nok bra. Nervepirrende er det uansett når man endelig har lykkes.

Mensmurring er bare et positivt tegn. Betyr bare at egget/eggene graver seg godt fast. Hadde det i begge mine svangerskap og vet det kjennes skummelt. Vi går jo på tå hev hele veien og kjenner på hvert minste tegn.

Jeg skal absolutt prøve å tenke positivt. Til tross for dårlig erfaring, er det ingen mulighet for at samme diagnose skulle inntreffe igjen. Blir spennende å se videre, håper bare alt er bra. At det ikke er kjemisk eller graviditet utenfor livmoren eller noe:) Haha absolutt. Alle tegn analyseres og googles. Hehe sånn er det ;)

Masse lykke til :-) Jeg satte inn to egg ved dette fryseforsøket. De var begge 4 delt ved nedfrysing, og 8 delt ved innsett;-) masse lykke til, har troen på fryseforsøk :)
Blir spennende med blodprøve. Kan være en indikator på om det er en eller to. Har fått tvillinger selv ved fryseforsøk og hadde høy hcg, 624 på rugedag 12.

Har du fått tvillinger med fryseforsøk? Gud så spennende. Regner med alt gikk fint? Jeg mistet tvillinger sist jeg var gravid (pga diagnose med barna) men kjenner jeg blir litt stresset pga det, å hvis det skulle være to stk denne gangen også ;-)

Ja fikk tvillinger i 2004. Nei det gikk ikke så bra, ville egentlig ikke skrive om det, siden du kan bli skremt, men du har jo allerede dine egne erfaringer. Hadde vannavgang på ene tvillingen i uke 16. Pga dette var han veldig syk når han ble født i uke 30. Han døde når han var 6 mnd, men lå på sykehus hele tiden. Men jeg har jo tvillingbroren, en flott gutt på snart 10 år. Helt utrolig å tenke på at han har vært frosset. Utrolig heldig som fikk beholde ham, frisk og rask.

Legen sa jeg ikke var bygd for å bære to, og har takket nei til innsett av to egg etter dette, her går vi for en om gangen. Har ei jente fra 2009 og det svangerskapet gikk helt fint.

Utrolig trist at du mistet begge. Får jeg spørre om diagnosen og om det er fare for at det kan gjenta seg?

Gjest Løvemusene

Jeg er litt stille her om dagen, men jeg leser og følger med på dere jenter, hejer på dere alle! 😊

Var på kontroll idag og fikk sjekka at jeg var nedregulert, starter på sprøytene fredag! Er det bare jeg som ligger så langt etter dere andre?? 😊

Lykke til alle sammen, masse babystøv til dere ❤

Gratulerer! Spennende!

Gjest Gullebolle

Her er det mange som er sving! Gratulerer Frk Kværner, fantastiske nyheter! Hvilke symptomer hadde du?Måtte mai blir en fruktbar måned for oss alle.

Her ruger jeg for harde livet, RD 5 er snart over og jeg kjenner masse stikkinger og murringer i magen, håper det betyr at et embryo eller to graver seg godt tilrette:) Bør jo kunne dette,tror dette er min 11. eller 12. innsetting.Skulle ønske jeg hadde skrevet dagbok for hver ruging med både symptomer og hva utfallet ble. Husker liksom ikke fra gang til gang. Ventetiden er grusom, og jeg syntes tiden går veldig sent...

Lykke til alle sammen, blir gøy  å følge hverandre fremover, nå skal vi jammen med lykkes! har hengt her inne endel i vinter og jeg syntes det har vært mye negative tester, så nå må det snu:)

Her er det mange som er sving! Gratulerer Frk Kværner, fantastiske nyheter! Hvilke symptomer hadde du?Måtte mai blir en fruktbar måned for oss alle.

Her ruger jeg for harde livet, RD 5 er snart over og jeg kjenner masse stikkinger og murringer i magen, håper det betyr at et embryo eller to graver seg godt tilrette:) Bør jo kunne dette,tror dette er min 11. eller 12. innsetting.Skulle ønske jeg hadde skrevet dagbok for hver ruging med både symptomer og hva utfallet ble. Husker liksom ikke fra gang til gang. Ventetiden er grusom, og jeg syntes tiden går veldig sent...

Lykke til alle sammen, blir gøy  å følge hverandre fremover, nå skal vi jammen med lykkes! har hengt her inne endel i vinter og jeg syntes det har vært mye negative tester, så nå må det snu:)

Så utrolig spennende. Tilhører ikke du Hausken også? Var der jeg hadde innsett å:) Hadde masse murringer fra rugedag 5 (teller innsett som dag 1). Føltes ut som små varme nålstikk i livmoren og eggstokkene Stakk fryktelig. Mensensmerter on-off også, nå har jeg bare mensensmerer og svært lite stikk. Føler meg småkvalm allerede, men mulig det er alt stresset og bekymringene for om jeg faktisk er gravid. Stikker litt i puppene også, men ikke noe som er spesielt merkbart. Så lite symptoer egentlig:p 

Så utrolig spennnede. Var som sagt rugedag 5 de symptomene du beskriver kom;) Krysser fingrene for deg:o)

Jeg er litt stille her om dagen, men jeg leser og følger med på dere jenter, hejer på dere alle! 😊

Var på kontroll idag og fikk sjekka at jeg var nedregulert, starter på sprøytene fredag! Er det bare jeg som ligger så langt etter dere andre?? 😊

Lykke til alle sammen, masse babystøv til dere ❤

Jeg ligger nok enda lenger etter...

Blir ikke ordentlig nedregulert og har måttet punktere en cyste.

Venter nå på andre mensen etter spraystart. Får nok ikke begynne på sprøyter før om en uke.

Så ligger foreløpig tre uker bak skjema 😕😡

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...