Gå til innhold

Erfaring med Somac ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått Somac 40 mg pga magesår utløst av alt for mye Ibux gjennom flere år. Har tatt de i 3 uker og synes ikke jeg er blitt særlig bedre. Skal til ny gastroskopi om en mnd for å se om såret er der fortsatt. Er det noe annet som hjelper bedre, eller må jeg ta tiden til hjelp ?

Anonymous poster hash: 123ed...85e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte somac pga reflux. Hjalp en stund, men så hadde jeg dårlig effekt av dem. Fikk da nexium som er dyrere og bedre, og de virker MYE bedre på meg.

Anonymous poster hash: 50ab6...974

Skrevet

Takk for tips.Skall ringe lege på mandag om ikke er blitt bedre.

HI

Skrevet

Takk for tips.Skall ringe lege på mandag om ikke er blitt bedre.

HI

Skrevet

Ble bare tull. Skall som i rekeskall x 2. God natt.

HI

Skrevet

Jeg bruker de innimellom når jeg får magekatarr, kjenner bedring etter første tablett vanligvis.

Skrevet

Jeg har refluks og plages derfor ofte meg magen og betennelse i spiserøret. Brukte somac en periode men det hjalp ikke i hele tatt. Fikk byttet til noe som heter lansoprazol kapsel, og det fungerer supert.

Skrevet

Jeg har prøvd alle de tre som nevnes her. somac 40mg, nexium, lansoprazol kapsel og noe som heter vimovo. Vimovo er napren-e, men er belagt med "nexium". 2 tabletter i en. På meg virker i grunn nexum best, men alle virker og forskjellen er ikke så stor. Jeg tar de pga jeg "må" bruke NAISD dvs. slik som ibux, voltaren napren-e.

Anonymous poster hash: fd6d3...542

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...