Gå til innhold

Puttet kakeformen(aluminium) i oppvaskmaskinen, den kom ut helt skjoldete med hvitt belegg. Mulig å redde den? Litt krise her nå:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er helt matt og rar og ta på, og uansett hvor mye jeg gnikker så går det ikke bort. What to do?

Anonymous poster hash: a04a4...0d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller det egentlig noen rolle? Den gjør sikkert samme nytten selv om den ser litt annerledes ut...

Anonymous poster hash: 8bfbe...d4f
Skrevet

Aldri aluminium i oppvaskmaskin!

Anonymous poster hash: 3b3fc...4b3

Skrevet

Den fungerer like fint, men vet ikke om det er mulig å få den til å se ut som før.

Anonymous poster hash: 0c9ce...db0

Skrevet

Den er nok ødelagt.

Ofte begynner de å farge av også om du bruker de videre.

Ikke lurt å ha slike ting i oppvaskmaskinen. Andre ting som ikke skal vaskes der er blant annet redskapene til kenwood maskinen.

Anonymous poster hash: 9ba59...ae4
Skrevet

Samme gjorde en venninne av meg med min form. Den ble aldri pen igjen. Jeg kjøpte ny. Hun venninna mente formen måtte være av dårlig kvalitet siden den ikke tålte oppvaskemaskin. Nyttet ikke om jeg prøvde å forklare at aluminium ikke skal i oppvaskemaskin. Ikke tilbydde hun seg å betale heller.

Anonymous poster hash: 70208...742
Skrevet

Vi har hatt stålbollen og eltekroken til kenwood maskinen x antall ganh i oppvaskmaskinen uten noe som helst innvirkning på noe.

Jeg opplever at dette skjer med matboksene jeg har kjøpt fra Blafre (jeg vet de ikke tåler oppvaskmaskin, men mannen er ikke så nøye). Noen ganger kommer de ut blank og like fin igjen alt ettersom hvor jeg plasserer matboksene.

Hvis formen funker slik som før så gjør det ikke noe med dette hvite greierne. Funksjon foran utseende ;-)

Anonymous poster hash: 91b07...3de

Skrevet

Er bare redd den ikke funker som den skal siden den kjentes så matt og rar ut.

Takk for svar.

Og ja jeg vet den ikke går i oppvaskmaskin, men det glemte visst mannen når jeg var på jobb igår:( Jeg skal bruke den i helgen og umulig å fåctak i ny da det er bestillingsvare. Den var i tillegg helt ny, brukt en gang og kostet over 500kr.

Men da håper jeg den iallfall er brukanes til en kake til.

Anonymous poster hash: a04a4...0d5

Skrevet

Prøv med stålull. Krever litt jobb, men det blir bra. Samme gjelder med eltekroker og boller fra gamle Kenwoodmaskiner.

Anonymous poster hash: 7de74...f9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...