Gå til innhold

Fant hjertelyden hjemme i dag...!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så digg! Er den bedre enn angelsound tro ? Jeg har kjøpt den, men er bare 6+2 uker så det er vel uansett for tidlig sikkert.. Også er det første gang jeg er gravid, så er ikke helt sikker på hvor jeg skal lete eller.. Jeg har funnet to av mine blodårer på høyre og venstreside like ved der jeg tror egglederene sitter ca. Høres veldig likt ut som et babyhjerte men, de er alt for sakte til at det kan være baby og for høylyd vill jeg tro. 

Babylyden er også ganske høy og klar når man finner den ordentlig, men mye raskere selvsagt😊 her lå lyden på 163. Jeg vet lite om angelsound men jeg har vært utrolig fornøyd med min babywatcher ihvertfall :) uke 7 er nok litt tidlig ja. Jeg skulle demonstrere til mannen i ettermiddag men da fant jeg den ikke, enda den var høy og tydelig tidligere i dag. Så den er altså ikke lett å finne selv om jeg straks er i uke 11.

Jeg er ekstremt fornøyd med min Angelsounds! Kostet meg under 400 kroner og fikk den levert i postkassen allerede dagen etter. Superlyd og enkel å bruke. Fant hjertelyden allerede i uke 9 :-)

Her er modellen jeg bestilte: http://www.angelsounds.no/AngelSounds_Classic_JPD-100S_ROSA/p1373613_6299539.aspx

I tillegg har den alle nødvendige godkjenninger, så sikkerheten synes jeg er viktig.

Virker som det er Angelsounds som det selges mest av, og sikkert en grunn til det.

Anonymous poster hash: 161d7...36f

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...