Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller får man bare mer og mer lyst på mat?? Har lyst til å pakke innpå det ene og det andre. Skikkelig mat/godis-sug!

Kan vi skylde på hormoner? Eller sitter det bare i hodet?  :lillesky:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt lyst på noe mat på 5 uker... Jeg er bare kvalm og har null matlyst.

Skrevet

Ja.. Jeg våknet seriøst kl 5 i natt av at jeg var så sult at jeg ikke fikk til å sove! Det kan umulig bare være hodet altså :P 

(Flaut!) heheh 

Skrevet

Jeg gafler innpå med brødmat...helst med majones! Syns det hjelper mot kvalmen, spesielt om kvelden:)

Skrevet

Jeg hadd ikke lyst på noe de første ukene. Nå er jeg ti uker og spiser enormt. Fyser ikke på godis (heldigvis!) men spiser hyppige måltider a brød/knekkebrød og massevis av frukt. Blir helt kokt i magen kan man si 😜

Skrevet

Vet ikke om det der skal berolige meg eller bekymre meg, hehehehe!

Sitter det bare i hodet så er det jo greit, men er det hormonene så er jeg bare DØMT til å legge på meg! Har jo rå-slanket meg i hele år! Og nå skal hele greia liksom gå i vasken pga disse teite hormonene??? *oppgitt*

Hadde vært greit å bare gå opp gravid-kiloene og ikke plenty brownies-kilo...  :fnise:  :P

Nei, jeg får gjøre som før: pakke en deilig salat i veska før jeg går ut slik at jeg ikke har noen unnskyldning for å snike meg inn på Rema og rane sjoko-hylla  :sjokolade:

Sånn sett er det iallefall en ussel liten fordel å være kvalm....  :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...