Gå til innhold

Noen flere overvektige her?

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tok det dere å bli gravide?

Jeg har ca 20 kg for mye, og er så redd det skal ødelegge mine sjanser til å bli gravid =( har regelmessig mens og el.. men vet ikke om det har noe å si når jeg er for tjukk? prøver alt jeg kan å gå ned i vekt, har gått ned ca 10 kg allerede

Anonymous poster hash: 2116f...d81
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144128883-noen-flere-overvektige-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var ca 25 kg overvektig da jeg ble gravid med min første og samme nå med nr. 2. Har mye muskelmasse og bra kondis, men har alltid vært "kraftig". Vi gikk mye turer da jeg ble gravid med førstemann (1 pp) og jeg hadde trent noen måneder da jeg ble gravid med andremann (8 pp).

Anonymous poster hash: 8f6ae...20b

Anonymous poster hash: 8f6ae...20b

20 kg for mye kan vel ikke være så innmari vel. Men å ha en kost uten så mye karbo kan uansett ha mye for seg. Prøvd det?

Jeg har slanket meg over 40 kg, brukte hele fjoråret, og har fortsatt ca 6-7 kg igjen før jeg blir fornøyd. Men ble jo gravid nå da, så det blir neste år. Hos meg lyktes vi fordi jeg gikk ned og fikk kroppen i balanse.

30 for mye her. Aldri hatt problemer med å bli gravid. Første eller andre forsøk hver gang. Men da har jeg alltid gått ned noen kilo før prøving hver gang. Føler at det har gjort det lettere for meg.

Anonymous poster hash: b7803...f80

Annonse

15 kg pluss/minus overvektig, og blir lett gravid. Har blitt gravid på 1 pp to ganger og 2 pp èn gang i løpet av det siste året. De to første endte i ma, så nå krysser vi fingrene for at denne lille spiren klorer seg fast. ♥

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...