Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg bruker Inderal forebyggende mot migrene. Det har jeg gjort siden guttungen ble født. Ble utrolig plaget med migrene etter jeg fikk han, sånn 2-4 ggr. pr uke. Og det er en helt grusom migrene hvor jeg blir så dårlig at jeg spyr og må bare ligge på et mørkt kaldt rom. Det er noe av det vondeste jeg vet, og jeg får helt panikk hver gang jeg får det. Etter jeg begynte på inderal har jeg bare hatt det 2-3 ggr. i året, så det er tydelig at de funker kjempe bra. Noen ganger har jeg vært tom, og ikke fått hentet mer på apoteket på en uke eller to (pga latskap), og da har migrene kommet som et skudd tilbake igjen. Så det er ingen tvil om at det er medisinen som fungerer som den skal! Men jeg vet jo at det er fyfy når man er gravid. Men jeg tester alltid etter EL, så dagene etter el og frem til ikm tar jeg bare medisnen annenhver dag, og jeg begynner alltid å teste for graviditet tidlig, for med engang jeg har positiv test kommer jeg selvfølgelig til å slutte med dem. Jeg vil ikke slutte før jeg er gravid, for sist tok det meg ca 1 år å bli gravid, og det kan lett gjøre det denne gangen også, og gå med migrene 3-4 ggr i uka gjennom hele prøveperioden, er for meg helt uaktuelt! Noen flere som bruker det? Anonymous poster hash: 22327...fd8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144128878-flere-som-bruke-betablokkere-i-pr%C3%B8vetiden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå