Gå til innhold

Hva synes dere om dette guttenavnet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja.. ikke helt min stil, men liker at det ikke er sånn A4-navn. :)

Jeg synes kanskje det var litt kort, så jeg ville nok ha hatt et ekstra navn da ja. 

Men syns det var vanskelig å finne noe som passet godt, men det spørs jo litt hva slags type navn dere liker også da.

Annonse

Jeg synes Ask er et av de vakreste norrøne navna! Norrøn mytologis første mann! Altså synes jeg det står best alene, og et eventuelt mellomnavn bør absolutt være norrønt det også... Det kommer opp veldig mange gøye forslag hvis du søker på norrøne guttenavn på http://navn.klikk.no/....

Kanskje noe sånt som...

Ask Garman

Ask Fartein

Ask Frimann

Ask Fridar

Ask Frende

Ask Lavrans

Ask Nordahl

Ask Tellef

Ask Svebjørn

Ask Thorgrim

Kombiner for all del ikke Ask med navn som Emil(med lang i) eller Matheo. Helkræsj.

Ask er flott alene. Hvis dobbeltnavnet bør det være er mer norskklingende navn etterpå: Ask Martinus, Ask Johan...

Anonymous poster hash: c7f84...d46

Kombiner for all del ikke Ask med navn som Emil(med lang i) eller Matheo. Helkræsj.

Ask er flott alene. Hvis dobbeltnavnet bør det være er mer norskklingende navn etterpå: Ask Martinus, Ask Johan...

Anonymous poster hash: c7f84...d46

Etter min mening tar anonym bruker helt feil... Vi er alle forskjellige, så stol på deg selv, velg det som føles riktig for deg.... ;)

Lykke til....

Annonse

Har det på lista mi også sammen med Aske :)

Ask står veldig fint alene, men hvis det får et mellomnavn syns jeg det skal være to stavelser i mellomnavnet og tryk på den første stavelsen :) I stil med Sesilia sine forslag ^^

Ask Martin

Ask Peter

Kanskje litt kjedelige forslag, men hvis Ask ikke er A4-navn er det kanskje greit å kombinere med litt vanligere navn :) Vet ikke hva du er ute etter :P

Likte også Ask Lavrans veldig godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...