Gå til innhold

Har jentene deres midtskill eller sideskill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere er finest?

Anonymous poster hash: e4d64...3ba

Skrevet

Midtskill. Kanskje ikke finest, men med den holder man hodet rett. Sideskill fører til at man holder hodet på skakke og får vont i nakken etc

Anonymous poster hash: c29fd...c9e
Skrevet

sideskill

Anonymous poster hash: 923ea...cb9
Skrevet

Født med sideskill. Går ikke an å lage midtskill eller sideskill fra andre siden.

Skrevet

Sideskill på de 2 eldste. Minste har pannelugg :) Synes det er finest med sideskill, med midtskill ser man så dratt ut i ansiktet og håret blir som 2 gardiner som henger på hver side....

Anonymous poster hash: de0a8...eef

Anonymous poster hash: de0a8...eef

Skrevet

Dytt :)

Anonymous poster hash: e4d64...3ba

Skrevet

En har midtskill og en har sideskill. Hun med sideskill er "født sånn", det går ikke an å flytte på den skillen. I tillegg holder håret seg greit til siden.

Skrevet

Midtskill er finest på de fleste.

Anonymous poster hash: b93e3...c6e

Skrevet

Pannelugg og midtskill på begge to (5 og 6 år gamle)

Anonymous poster hash: 9475d...71b
Skrevet

Hehe, der er vi uenige. Jeg synes sideskill er finest på de fleste. 

Anonymous poster hash: addc4...a14

Skrevet

Sideskill på begge to, det faller seg slik naturlig og er også penest synes jeg :)

Anonymous poster hash: b6a29...aeb
Skrevet

Buet sideskille som ender i en skikkelig kvervler... Håret ser ut som det henger fint, men har flettet det et par ganger og man skulle tro at hun hadde fult av kvervler og skiller over alt :S (hun er skikkelig bustehode til tider pga det)

Anonymous poster hash: c0475...2fa
Skrevet

Sideskill :) Helt klart finest på de fleste synes jeg da ;)

Hvis man får nakkeproblemer av sideskill, så må man vel ha blyhår??? :) haha! Jeg og søsteren min har alltid hatt sideskill og ingen av oss sliter med nakkeproblemer :)

Anonymous poster hash: a8c08...286

Skrevet

Sideskill. Umulig å få til midtskill på det hodet ;)

Anonymous poster hash: 62f9e...c47

Skrevet

Sideskill er da definitivt finest på de fleste,mener jeg.

Jeg synest jeg ser sååååå mange småjenter som aldri burde hatt midtskill, da pannene deres blir så høye og store, og ansiktet så langt pga det håret so bare henger ned på hver side.

Anonymous poster hash: 7d9a5...018
Skrevet (endret)

Sideskill. Hun har tykt, men relativt tykt krøllet og langt hår. Er ikke noe særlig tyngde som belaster nakken hennes. Har i grunnen aldri tenkt over at det kan være et problem.

Endret av Elsker livet
Skrevet

Sterkt og engasjert uenig i det utsagnet :-)

De fleste ser rett og slett trasig ut med midtskill. Som hun over sier: som to gardiner som henger på hver side av ansiktet.

MEN det er selvfølgelig noen som kler midtskill også. Min datter gjorde ikke det da hun var yngre, sånn ca 9-10 år.

Jeg gjorde ett eksperiment med henne, for håret endte i midtskill uansett hva jeg sa til henne.

Jeg ba henne lukke øynene, så laget jeg midtskill på henne og ba henne åpne øynene, se seg selv i speilet og fortelle meg hva det første hun la merke til i ansiktet sitt var. Det var nesen (og barn/ungdom i puberteten har ofte nesen litt utav proporsjon fordi den vokser før resten av ansiktet kommer etter...).

Så gjentok jeg det, bare at denne gangen laget jeg midtskill. Det første hun la merke til da hun åpnet øynene sine da, var øynene. Da skjønte hun forskjellen....

Når man har midtskill så vil den på en måte danne en usynlig linje som gjør at den som ser en automatisk vil trekke streken videre ned til nesen, og nesen blir da veldig fremtredende. Og de fleste vil vel heller fremheve øynene sine enn nesen?

Forøvrig er nesen det eneste "møblementet" i ansiktet som ikke uttrykker følelser og rører på seg når vi smiler etc.

Snodig - kanskje det er derfor så mange av oss ikke liker nesen vår og syns den er stor eller rar. :-)

Anonymous poster hash: cd125...808

Skrevet

sideskill og hode fulll av krusedulle krøller:)

går ikke å ha lugg eller noe pga krøllene.

Skrevet

Tja, ingen skill :P Her har jenta mi så umulig hår at det står ut uansett hva jeg gjør, å ho har helt slett hår uten en krøll å finne. Strikker og spenner sitter i håret kanskje i 20 min for så å skli ut... Så er ho jo ikke gamle jenta da, men det håret altså...

Anonymous poster hash: f041e...860
Skrevet

Naturlig sideskill. Om jeg prøver å lage midtskill når hun vil ha musefletter står det håret jeg flytter rett opp. Også har hun arvet kverven til faren mitt oppå der også.

Yngste sitt er foreløpig skikkelig guttesveis, hvor alt bare er en stor lugg med litt hockey bak. Mon tro hvorfor alle kaller hun han selv når hun sitter i rosa fra sokk til smokk. Hehe. Spent på hvordan håret hennes blir.

Anonymous poster hash: 776db...e88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...