Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Vi vurderer å dra til Kristiansand til sommeren, har dere noen gode anbefalinger på hoteller? Drar med ungen som da er 2 år Anonymous poster hash: 0f6ce...628
Mamma&skatt Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Hotell norge, har den mest innholdsrike og fantastiske frokosten jeg noensinne har opplevd :-)
Graciegirl Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Hotellet ved Dyreparken er veldig greit. Kanskje ikke det billigste, men lagt opp for barn. Aktiviteter, mat, støynivå etc. er på barn og barnefamilienes premisser. Ellers har vi bodd på hotell i sentrum, Markens, som har Egon tilknyttet. Husker ikke navnet, men det var også veldig greit.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Noas ark som ligger rett ved dyreparken er fint hvis dere vil dit, men ligger ca 15 min unna byen med bil. Scandic bystranda ligger rett ved sjø/strand og badeland, men ikke i helt i nærheten av gågata. Yess hotel ligger øverst i gågata og er veldig populært, det er vel et av de mest brukte hotellene i byen. Ernst og caledonien er ganske dyre, så ville holdt meg unna der. Budget hotel er byen billigste. Det er et brakkehotel, men rent og pent hvis du kun er ute etter et sted å sove. Lykke til:) Anonymous poster hash: eafb5...3c3
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Comfort hotellet inne i byen. Fine rom. Fikk 3 netter for under 1000,- med tilbud kalenderen til comfort hotellet. Bodd der 2 ganger i forbindelse med Dyreparken, bodd på Rica Dyreparken og bodd i piratkåk. Ville valg Comfort igjen. Anonymous poster hash: b5d66...9e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå