Berta_78 Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Jeg prøver meg her: jeg har kjøpt en silikonform som har borg-fasong. Tidligere har jeg opplevd at det kan være vanskelig å få kaken helskinnet ut av former med høyt detaljnivå. Borg-formen må definitivt sies å ha mye detaljer! Har noen en oppskrift på en sjokoladekake som slipper lett? Eller noen gode triks i ermet? Tusen takk! 🏰👍
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Smør formen godt med olje før du har i røren. Når jeg gjør det, detter nærmest kaken ut av silikonformen. Anonymous poster hash: 2652d...16f
Berta_78 Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2014 Smør formen godt med olje før du har i røren. Når jeg gjør det, detter nærmest kaken ut av silikonformen. Anonymous poster hash: 2652d...16f Takk for tips! Da prøver jeg å ha i godt med smaksfri olje :-)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Den grå man kjøper på coolstuff? Jeg sprayer godt med formfett og drysser mel og bruker cacas sin sjokoladekake. Den er luftig så detaljene blir litt borte, men klarer fint å streke de opp fordet:) Anonymous poster hash: 132bf...6a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå