*Attpåklatten* Skrevet 19. mars 2014 #1 Del Skrevet 19. mars 2014 I natt sov lillesøster fra 19 til 07 uten mat! Våknet opp med noen meldinger av pupper;) Noen andre som har så små barn som sover rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Attpåklatten* Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #2 Del Skrevet 19. mars 2014 Skulle være meloner, ikke meldinger;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 19. mars 2014 #3 Del Skrevet 19. mars 2014 Pris deg takknemlig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 19. mars 2014 #4 Del Skrevet 19. mars 2014 Gutten min gjør det innimellom også, gjort det siden hab var rundt 1,5 - 2 mnd. Ikke hver natt men et par ganger i uka:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #5 Del Skrevet 19. mars 2014 Kan vi bytte? Min på 11 måneder våknet enda.. Heldigvis vare en gang for mat da. Prøver å bli litt strengere med han.. Anonymous poster hash: 080f3...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 19. mars 2014 #6 Del Skrevet 19. mars 2014 Eldste sov omtrent så lenge i den alderen, ved 3 mnd la ho seg til ei vane med å sove 20-09 utan mat. Det med melkespreng gjekk seg til veldig fort. Minsta på 4 mnd er eit heilt anna kapittel. Ho begynte veldig bra, før ho trengte mat stadig oftare og på eit tidspunkt trengte pupp kvar 1.5 time døgnet rundt og framleis var misnøgd. Etter start med fast føde går det mykje bedre, men vanen med hyppige oppvåkningar på natt vedvarer sjølv om ho ikkje et skikkelig meir enn ein gong på natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 22. mars 2014 #7 Del Skrevet 22. mars 2014 Nyyyt...11mnd her og våkner fortsatt flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #8 Del Skrevet 22. mars 2014 Min gjorde det, sov hele natten til hun var seks måneder. Så plutselig var det slutt, og hun våkner to ganger pr natt for mat. Anonymous poster hash: 25e9e...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma95 Skrevet 25. mars 2014 #9 Del Skrevet 25. mars 2014 SÅ heldig!! Gutten min sov fra 2330 til 0430 og det var ny rekord.. Og det er ikke hver natt han sover så lenge. Hadde vært deilig om han kunne sove så lenge slik jeg kunne fått sove ut .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novemberdama Skrevet 27. mars 2014 #10 Del Skrevet 27. mars 2014 Jenta mi sover i 12 timer i strekk uten mat (hun er 4 måneder) og hun har gjort det siden hun var ca. 6 uker gammel. Hun får bare MME, da, og det metter vel mer enn mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singelmamma <3 <3 Skrevet 30. mars 2014 #11 Del Skrevet 30. mars 2014 Mi pia sov ca 19.30-8.30 fra hun var 6 uker gammel. Helsesøstra mente jeg sku vekke ungen for å gi et måltid om natta. Jeg valgte heller å følge råd fra andre mødre. Det virket som om hun spiste seg opp om ettermiddag og kveld og tok natt. Hun er i dag 21 mnd, sunn og frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 30. mars 2014 #12 Del Skrevet 30. mars 2014 Her varierer der veldig . Gutten er strax 3 mnd . For noen uker siden kunne han sove fra 19-03 og 04 og sånn ... Denne uken har han begynt å våkne tidligere ... Er nok klar for grøt om noen uker for nå får han bare pupp som kanskje er lite for en plugg på 7,2 kg !! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlma Skrevet 31. mars 2014 #13 Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer det? Hehe, er det bare meg? Min er riktignok bare 4 uker, men når han sover det lengste om natten (4 timer) får jeg sånn melkespreng... Her om dagen ventet jeg litt for lenge og det endte med feber og brystbetennelse (eller noe i den duren..). Får ikke dere spreng? Evt hva gjør dere? Jeg må jo uansett opp og håndmelke da, så da er det liksom ikke noe å juble over at han sover lenge for jeg får jo ikke sove allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FirstAidKit Skrevet 31. mars 2014 #14 Del Skrevet 31. mars 2014 Natt til idag måtte jegfaktisk legge pjokken til fordi jeg hadde så spreng og begynte å kjenne kuler i brystet. Da hadde han sovet i 5 timer. Fordi jeg har lagt merke til at han i det siste har sovet 8 timer i strekk, måtte jeg bare få tømt brystet før det ble betent. Aner ikke hvordan jeg skal gjøre det fremover. Jeg får jo spreng etter 3-4 timer etter at han hadde et par økedøgn i forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlma Skrevet 1. april 2014 #15 Del Skrevet 1. april 2014 Natt til idag måtte jegfaktisk legge pjokken til fordi jeg hadde så spreng og begynte å kjenne kuler i brystet. Da hadde han sovet i 5 timer. Fordi jeg har lagt merke til at han i det siste har sovet 8 timer i strekk, måtte jeg bare få tømt brystet før det ble betent. Aner ikke hvordan jeg skal gjøre det fremover. Jeg får jo spreng etter 3-4 timer etter at han hadde et par økedøgn i forrige uke. Det samme får jeg. Og om natten er det umulig å bare "legge han til". Jeg får rett og slett ikke vekket han for han sover så tungt... Så da må jeg sitte på badet og håndmelke, trøtt som en strømpe... Og det går mye tid på det, tid som jeg så mye heller skulle hatt i sengen med øynene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå