Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg kommer akkurat fra ultralyd ved sykehuset grunnet svært skjeldne menstruasjoner etter en MA for ett år siden. Legen så mange cyster i ytterkant på begge eggstokker og mente dette tydet på pcos. Hun så å en stor eggpose og en livmor med tykk og fin slimhinne. Hun mente eggløsning enten akkurat hadde vært eller var på tur. Nå etter jeg kom hjem har jeg hatt litt murringer i magen og korsryggen. Det kommer masse eggehviteutflod og jeg lurer på om det faktisk kan være at romsteringen hennes inni der kan ha trigget noe? Dersom det er sett modent egg som enten skulle eller nylig har sluppet på ul, selv med pcos. Kan man stole på en eggløsning eller kan dette og hope seg opp sammen med de andre cystene? huff. mange spm, men jeg er totalt grønn her. velger derfor være anonym Anonymous poster hash: 75bc1...4df Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144128390-pco-eggstokker-og-eggl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå