Gå til innhold

Crinone+albyl-e, what to doooo?

Anbefalte innlegg

Gikk på crinone fra innsett og frem til positiv test. Så skulle jeg gå på albyl-e, men slutte med crinone. På søndag spottet jeg litt så jeg ringte riksen i går for å forhøre meg om veien videre. Fikk da beskjed om å starte opp igjen med crinone, men å vente med albyl-e til uke 12. MEN: vi har jo alltid mistet i uke 7-8-9, så i uke 12 kan det jo være for sent. 

Så jeg har googlet og googlet og ser at det er veldig vanlig å gå på både crinone og albyl-e de første ukene. Og jeg kjenner jo at jeg føler meg litt mer utrygg uten albylen. Jeg har den jo i hus, og det er jo ikke en høy dose jeg i så fall skulle tatt. 

Hva ville DU gjort? Erfaringer? 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144128293-crinonealbyl-e-what-to-doooo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jg har tatt lutinus, eller, et eller annet synonympreparat, i tillegg til albyl e fra før uttak jeg, albyl e er jo ikke akkurat en farlig medisin når man tar lave doser. For å si det sånn, en kvart dispiril, dersom du vet av den, tilsvarer en albyl 75 mg eller hva det er nå jeg tar slags dose :P

Tror nok jeg ville tatt, men vanskelig å si hva jeg hadde gjort :)

Gikk på crinone fra innsett og frem til positiv test. Så skulle jeg gå på albyl-e, men slutte med crinone. På søndag spottet jeg litt så jeg ringte riksen i går for å forhøre meg om veien videre. Fikk da beskjed om å starte opp igjen med crinone, men å vente med albyl-e til uke 12. MEN: vi har jo alltid mistet i uke 7-8-9, så i uke 12 kan det jo være for sent. 

Så jeg har googlet og googlet og ser at det er veldig vanlig å gå på både crinone og albyl-e de første ukene. Og jeg kjenner jo at jeg føler meg litt mer utrygg uten albylen. Jeg har den jo i hus, og det er jo ikke en høy dose jeg i så fall skulle tatt. 

Hva ville DU gjort? Erfaringer?

Vanskelig å si ; S Er vel lurt å forholde seg til det klinikken sier. Jeg starter m albyl-e fra dagen etter uttak og fram tom uke 12 ved graviditet. Du kan jo ringe risken igjen og forklare usikkerheten din. Be om begrunnelse for svarene du får. Kanskje du da lettere klarer å slå deg til ro. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...