Gå til innhold

Feber igjen og igjen og igjen..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har jenta mi på snart 2 år hatt feber av og på i snart en uke! Jeg kommer til å ringe legen i morgen, men bare lurer på om noen har opplevd det samme? Startet med litt feber som gikk over på et par timer, så var hun helt fin et par dager, men så ble hun veldig slapp (men kjentes ikke varm ut) og hadde 39,5 i feber, dagen etter var hadde hun litt feber, men var mye bedre og så ut til å være på bedringens vei, var feberfri en hel dag etter det igjen, men nå i dag og kveld hadde hun høy feber igjen... Hun spiser mat (noe mindre enn ellers da) og drikker bra, men er så utrolig slapp og ikke helt "seg selv". Er dette bare nok et virus? Har snart vært på legekontoret annenhver uke i løpet av det siste halvåret fordi hun har vært så mye syk, men det er aldri noe annet enn virus.. Bør jeg kreve at de sjekker henne litt bedre enn bare CRP? Tenker at det kan jo være vitamin-mangler eller lignende som gjør at hun blir så ofte syk?

Anonymous poster hash: c320d...2c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke opplevd det selv, men vet jeg hadde FORLANGT flere prøver tatt !! Stå på ditt !! ikke gi deg. Stakars lille kan ikke ha det slik !!! (og stakars mamma-hjertet ditt også !!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske så vanlig. Gutten min på 1,5 år har hatt feber i flere dager 3 ganger på 5 uker. Vanlig at de blir mye syke. Han hadde CRP på 60, hovne mandler og surkling i brystet.

Hvis de ikke har CRP sender de dere bare hjem igjen. Første gangen jeg ringte legen sa hun det var helt vanlig at de hadde ofte feber. Så gikk ikke det legen da. Men noen timer senere hadde han 40,7 i feber. Så da måtte vi komme med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langvarig feber kan være tegn på kreft hos barn... Jeg mener selvfølgelig ikke at det er det som feiler jenta di, men vil at du skal være obs.

Anonymous poster hash: 63f78...6f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fastlege sa at 2 uker med feber var vanlig hos små barn og innenfor normalen. De har så mye virus og bakterier som skal bekjempes. Vår jente hadde feber ei uke nå. Hun hadde 40,5 på det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...