Klar for nr2 **med spire** Skrevet 17. mars 2014 #1 Del Skrevet 17. mars 2014 Gutten min er 11 mnd og er begynt å våkne tidlig på natta og slår seg ikke til ro uten å få ei flaske mme. Vurdere å prøve nestle velling. Er beregnet fra 15mnd. Men gjør vell ikke noe å starte no? Noen som har prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MamsenMedToSmå Skrevet 17. mars 2014 #2 Del Skrevet 17. mars 2014 Gutten min fikk litt velling en periode når han var 11 mnd. Brukte den fra nestle. Gikk helt fint det. Forstår ikke helt hvorfor den er beregnet fra 15 mnd og opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 18. mars 2014 #3 Del Skrevet 18. mars 2014 Gjelder det uansett matinntak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 18. mars 2014 #4 Del Skrevet 18. mars 2014 Vi prøvde den då ho var ca året. Men den vart aldri nokon favoritt, så det vart med den eine pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 19. mars 2014 #5 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg syns det høres rart ut å begynne med velling ved 11 mnd, mm det er en helsefaktor som gjør det nnødvendig. De bør jo få i seg nok mat da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppi85 Skrevet 19. mars 2014 #6 Del Skrevet 19. mars 2014 Vi begynte med velling som tillegg til grøt når hun her var ca 8 måneder. Kjøpte i Sverige som var beregnet for sånne små, der har de det fra 4 måneder. Så tror ikke akkurat det er noe farlig å gi ved 11 måneder! Det er jo bare en form for grøt som er tynn og inneholder jo ikke noe spesielt. Og man trenger ikke følge de månedene på maten helt slavisk, er jo bare en anbefaling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå