Pixy Skrevet 18. mars 2014 #76 Skrevet 18. mars 2014 Coccapupper!!!! Min største fobi er å være uheldig å komme borti en skikkelig mannepupp! Synes det er så ekkelt at jeg rett og slett ikke klarer å føre en samtale med menn som har store dissebryster! Ellers så er det ganske mye jeg synes er turnoff! (desverre ?) Overvekt, stygge tenner, rumpesprekk som synes, femi fakter, sossegutter, sleik, små føtter, korte fingre, radmagre kropper, pipestemme, pysete menn, panter tattoo. Det jeg liker er høye over 180cm, muskuløse menn. Med trimmet sjegg og (fine) tatoveringer. Som gjerne er litt "møkkete" og har træler i hendene.
Kaklehøna Skrevet 18. mars 2014 #77 Skrevet 18. mars 2014 Menn med glattbarbert hode, men skjegg!! gjerne sånn pistrete skjegg de absolutt skal ha hengende litt langt nedenfor haken. Æsj og fysj. Anonymous poster hash: d98fb...a1b Enig!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #78 Skrevet 18. mars 2014 Lave menn (under 175cm) Tykke menn Ustelte menn generelt Menn med lang hår, fysj Lys stemme Skikkelig utstående ører Menn med utenlandsk opprinnelse (ikke type Sverige og Tyskland f.eks men Somalia, polen, Pakistan, Iran, Tyrkia. Generelt alle muslimske land). Anonymous poster hash: 5d3be...548 Bare så du vet det , blondie ... Polen er ikke et muslimsk land . Dessuten er du jævla stygg rasist .. Anonymous poster hash: 79e66...bb7
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #79 Skrevet 18. mars 2014 Lave menn (under 175cm) Tykke menn Ustelte menn generelt Menn med lang hår, fysj Lys stemme Skikkelig utstående ører Menn med utenlandsk opprinnelse (ikke type Sverige og Tyskland f.eks men Somalia, polen, Pakistan, Iran, Tyrkia. Generelt alle muslimske land). Anonymous poster hash: 5d3be...548 Bare så du vet det , blondie ... Polen er ikke et muslimsk land . Dessuten er du jævla stygg rasist .. Anonymous poster hash: 79e66...bb7 Man er ikke rasist om man ikke liker muslimer altså Anonymous poster hash: a61ed...3e0
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #80 Skrevet 18. mars 2014 Lave menn (under 175cm) Tykke menn Ustelte menn generelt Menn med lang hår, fysj Lys stemme Skikkelig utstående ører Menn med utenlandsk opprinnelse (ikke type Sverige og Tyskland f.eks men Somalia, polen, Pakistan, Iran, Tyrkia. Generelt alle muslimske land). Anonymous poster hash: 5d3be...548 Bare så du vet det , blondie ... Polen er ikke et muslimsk land . Dessuten er du jævla stygg rasist .. Anonymous poster hash: 79e66...bb7 Man er ikke rasist om man ikke liker muslimer altså Anonymous poster hash: a61ed...3e0 Fordomsfull. Forresten er Adil Khan muslim *smelt* Anonymous poster hash: 3028e...1e0
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #81 Skrevet 18. mars 2014 Lave menn (under 175cm) Tykke menn Ustelte menn generelt Menn med lang hår, fysj Lys stemme Skikkelig utstående ører Menn med utenlandsk opprinnelse (ikke type Sverige og Tyskland f.eks men Somalia, polen, Pakistan, Iran, Tyrkia. Generelt alle muslimske land). Anonymous poster hash: 5d3be...548 Bare så du vet det , blondie ... Polen er ikke et muslimsk land . Dessuten er du jævla stygg rasist .. Anonymous poster hash: 79e66...bb7 Man er ikke rasist om man ikke liker muslimer altså Anonymous poster hash: a61ed...3e0 Fordomsfull. Forresten er Adil Khan muslim *smelt* Anonymous poster hash: 3028e...1e0 Jeg syns han er motbydelig. Hver sin smak. Ikke fordomsfullt å ikke like mørk hud eller religiøse forestillinger. Det heter personlig preferanse. Anonymous poster hash: a61ed...3e0
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #82 Skrevet 18. mars 2014 Håndledd og hender som går i ett på en måte, det liker jeg ikke. Det må være tydelig skille på håndledd/underarmer og hendene. Hendene må ikke være for små og fingrene må ikke være spisse eller butte:-) Tynne skuldre som skrår nedover er heller ikke noe jeg liker. Spesielt ikke om magen er stor. Brede hofter er nei. Anonymous poster hash: aca73...b53
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #83 Skrevet 19. mars 2014 Kjenner jeg nesten blir litt lei meg av denne tråden. Synes det er lavmål å hetse andre menneskers utseende, særlig om det er ting de ikke kan noe for. Synes det er idiotisk å bruke ord som "æsj" og "ekkel" om andre mennesker, kanskje med unntak av dårlig hygiene. Garantert noen som vil føle seg truffet av denne tråden Anonymous poster hash: eacb6...35c
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #84 Skrevet 19. mars 2014 Jeg synes det er noe veldig usexy over skikkelig "mannemenn". Jeg liker litt mer...."guttemenn" Anonymous poster hash: 1ed1d...dcd
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #85 Skrevet 19. mars 2014 Små, tjukke pølsefingre, fett på rumpa/hoftene og dårlig ånde. Anonymous poster hash: 45bbc...877
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #86 Skrevet 19. mars 2014 Lave menn (under 175cm)Tykke mennUstelte menn genereltMenn med lang hår, fysjLys stemmeSkikkelig utstående ørerMenn med utenlandsk opprinnelse (ikke type Sverige og Tyskland f.eks men Somalia, polen, Pakistan, Iran, Tyrkia. Generelt alle muslimske land).Anonymous poster hash: 5d3be...548 Bare så du vet det , blondie ... Polen er ikke et muslimsk land . Dessuten er du jævla stygg rasist ..Anonymous poster hash: 79e66...bb7 Man er ikke rasist om man ikke liker muslimer altså Anonymous poster hash: a61ed...3e0 Fordomsfull. Forresten er Adil Khan muslim *smelt*Anonymous poster hash: 3028e...1e0 Jeg syns han er motbydelig. Hver sin smak. Ikke fordomsfullt å ikke like mørk hud eller religiøse forestillinger. Det heter personlig preferanse. Anonymous poster hash: a61ed...3e0 det er jo snakk om preferanser her...! Anonymous poster hash: 45bbc...877
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #87 Skrevet 19. mars 2014 Menn som er veldig bra trent, (bor på treningssenter) og som går rundt og speiler seg, ser på seg selv og er veldig kroppsfikserte. Selv om de er pene ved første øyekast, så blir de ikke pene når de går og har så ye tanker om seg selv. De mannfolkene på paradise hotell er klassiske eksempler på skikkelig TURNOFF!!! Grøsser ved tanken. Anonymous poster hash: 0d597...9dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå