Gå til innhold

vaske tissen til gutt på 5,5 år

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Leste litt i et annet emne her om når det ikke lenger er ok å vise seg naken for sitt barn, ...kom da til å tenke på en annen ting. Jeg har en gutt på 5,5 år som tisser ofte på seg. Han stinker urin etter en dag i barnehagen. Han kan også "glemme" å tisse når han er hjemme og må derfor vaskes godt på kveldene, eventuelt flere ganger om dagen. Vi har for vane at han klatrer opp på benken og så setter han rompa ned i vasken. Vi har en sånn vask som står oppå benken. Jeg vasker han med vann og såpe sånn at han blir ren (innside lår, rompe, pung, penis). Dette går veldig fort å greit, mindre mas en å dusje hver kveld. Det slo meg at dette kanskje ikke er OK å göre lenger. Har han blitt for stor tro? Må jeg finne på en annen måte, han kanskje får begynne å gjöre dette selv? Hva sier dere?

Anonymous poster hash: f46c0...1d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg tror det vil være fint å begynne å la ham trene på å gjøre det selv.

Teknisk sett burde han kunne lære det - og det kan vel også snu noe som halveis er et nederlag til noe han mestrer selv.

Har en jente som bare er litt eldrer og hun lyser opp som en sol for hver ny ting hun får til å gjøre uten voksenhjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...