Gå til innhold

Støttestrømper/Strømpebukse - finnes det noen som s e r ok ut også, i tillegg til å være funksjonelle? :)

Anbefalte innlegg

(flytter dette over fra skravlesiden, siden det var null respons... Noen her som kan svare? :) )

Ok, skjønner at spørsmålet er forfengelig, det er jo tross alt viktigst å bruke strømpene, slik at hevelsene blir minimale.  ;) Menmen, ok: 

Hvis jeg for eksempel skal pynte meg og ønsker å bruke hudfargede strømpebukser, har jeg hatt problemer med å finne støttestrømper som ikke ser ut som slike som jeg mest forbinder med eldre damer på sykehjem... 

Noen av dere som vet om støttestrømper som ser ok ut o g som er funksjonelle?  :)

Fortsetter under...

Du får kjøpt støttestrømper på sportsbutikker. De som løper og sykler bruker disse for økt prestasjon. Passer jo ikke akkurat til skjørt, men de ser sporty ut. Heller det enn gammel dame ;)

Hvorfor bruker dere støttestrømper egentlig? Er det noe man burde bruke for å forhindre noe? Har bare hørt man burde bruke det om man er gravid og skal fly :P

Hvorfor bruker dere støttestrømper egentlig? Er det noe man burde bruke for å forhindre noe? Har bare hørt man burde bruke det om man er gravid og skal fly :P

Jeg brukte det i forrige svangerskap fordi jeg hovnet sånn opp i beina når jeg var på jobb og det var kjempevondt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...