shewolf Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Resultatene ser jo helt fantastisk ut! Ganske sikker på at jeg prøver uansett, men jeg kjøper nok min egen.. På hudpleieklinikker koster det 3-7000 for behandling og jeg regner med at man må ta en del behandlinger. Å kjøpe sin egen koster 150,- De anbefaler at man ikke gjør det hjemme selv, men det regner jeg med er fordi de gjerne vil tjene penger på deg. Noen erfaringer??
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Vil bare si at de fleste strekkmerkene kommer under fødsle. eller rettere sakt når ungen kommer ut og magen skal trekke seg tilbake;) Anonymous poster hash: 8187c...114
shewolf Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2014 Vil bare si at de fleste strekkmerkene kommer under fødsle. eller rettere sakt når ungen kommer ut og magen skal trekke seg tilbake;) Anonymous poster hash: 8187c...114 Svangerskap for 3 år siden (gikk opp nesten 30 kg) og vekttap på 18 kg i ettertid har satt sine spor. Og de har blitt mye finere, men jeg vil fortsatt gjøre alt jeg kan for å få de så lite synlig som mulig. Er ikke akkurat selvtillitt boost
Gemini77 Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Dermarollerne til hjemmebruk har kun 0.5 mm nåler mens i salong bruker de lenger nåler. I tillegg får du besøvelseskrem. Jeg har ikke strekkmerker så har ingen erfaring der men tar dermaroller for å øke hudkvaliteten i ansiktet. Har tatt to behandlinger i salong og tar hjemmerullen mellom timene hjemme. Merker god spenst i huden.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Dermarollerne til hjemmebruk har kun 0.5 mm nåler mens i salong bruker de lenger nåler. I tillegg får du besøvelseskrem. Jeg har ikke strekkmerker så har ingen erfaring der men tar dermaroller for å øke hudkvaliteten i ansiktet. Har tatt to behandlinger i salong og tar hjemmerullen mellom timene hjemme. Merker god spenst i huden. Har aldri hørt om dermaroller før, men googlet det nå. Føler du at det funker, ev. på hvilken måte? Hjelper det mot linjer og ujevn hud? Hvor mye koster en behandling? Synes det godt at du har vært til behandling, ev. hvor lenge synes det på huden? Anonymous poster hash: eabf4...32e
Gemini77 Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Dermarollerne til hjemmebruk har kun 0.5 mm nåler mens i salong bruker de lenger nåler. I tillegg får du besøvelseskrem. Jeg har ikke strekkmerker så har ingen erfaring der men tar dermaroller for å øke hudkvaliteten i ansiktet. Har tatt to behandlinger i salong og tar hjemmerullen mellom timene hjemme. Merker god spenst i huden. Har aldri hørt om dermaroller før, men googlet det nå. Føler du at det funker, ev. på hvilken måte? Hjelper det mot linjer og ujevn hud?Hvor mye koster en behandling? Synes det godt at du har vært til behandling, ev. hvor lenge synes det på huden? Anonymous poster hash: eabf4...32e Hjelper godt på ujevn hud og på ujevn hudfarge. Jeg har noen aknearr og de har blitt mye bedre. Koster rundt 3500 kr for en behandling men ser flere samlinger har introduksjonstilbud hvor du får første behandling med 50 % avslag. De sitter først 30 min med besøvelseskrem før behandlingen. Du er veldig rød etterpå så lønner seg å dra hjem uten spesielle planer. Dagen etter ser man det knapt. Kanskje litt rød/solbrentaktig noen steder men kan fint skjules med sminke. Hjemmerullen kan brukes 3-4 ganger i uka og gjør at produktene di bruker trenger lenger ned i huden. Jeg har tatt to behandlinger og ser stor forskjell. De anbefaler rundt 5 behandlinger med rundt 6-8 uker hvile imellom n
Elina Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Hadde heller spart de pengene og gjort det selv hjemme. Har kjøpt mine ruller her: http://www.whitelotusantiaging.co.uk/ og her: http://owndoc.com/ Du kan kjøpe ruller helt opp i 3mm, men vilel ikke gjort det. Ville brukt en 1,5mm og ruller annenhver uke med serumet du får mot strekkmerker som du får kjøpt på whitelotus. Jeg ruller med 0,5 i ansiktet, men bruker en 1mm noen steder, man bør ikke bruke mer enn 1mm i ansiktet (hjemmebruk) Når det gjelder kroppen så bør man ikke overskride 1,5mm. Det er kun i norge at 0,5mm er salongbruk men det er i utgangspunktet helt trykt å bruke den hjemme på en forsvarlig måte. Kjøpte boka som selges på whitelotus før jeg begynte å rulle pluss jeg leste endel artikler og så videoer på youtube. Mange ruller med 2,5mm og 3mm hjemme, og i boka til whitelotus så blir det godt forklart hvorfor man ikke trenger det. Du bør heller ikke tenke på at du MÅ blø, jeg har rullet masse og aldri blødd. Står også godt forklart i boka hvorfor. White lotus har et tradisjonelt holistisk syn på dermarulling og de anbefaler også økologiske produkter i forbindelse med dermarulling da absorbasjonsevnen forbedrer seg sånn at du ville ellers fått en haug av syntetiske kjemikalier i kroppen, noe som ikke er bra. Har god erfaring med dermarulling/ micro needeling. Bare spør meg om du lurer på noe
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 Hadde heller spart de pengene og gjort det selv hjemme. Har kjøpt mine ruller her: http://www.whitelotusantiaging.co.uk/ og her: http://owndoc.com/ Du kan kjøpe ruller helt opp i 3mm, men vilel ikke gjort det. Ville brukt en 1,5mm og ruller annenhver uke med serumet du får mot strekkmerker som du får kjøpt på whitelotus. Jeg ruller med 0,5 i ansiktet, men bruker en 1mm noen steder, man bør ikke bruke mer enn 1mm i ansiktet (hjemmebruk) Når det gjelder kroppen så bør man ikke overskride 1,5mm. Det er kun i norge at 0,5mm er salongbruk men det er i utgangspunktet helt trykt å bruke den hjemme på en forsvarlig måte. Kjøpte boka som selges på whitelotus før jeg begynte å rulle pluss jeg leste endel artikler og så videoer på youtube. Mange ruller med 2,5mm og 3mm hjemme, og i boka til whitelotus så blir det godt forklart hvorfor man ikke trenger det. Du bør heller ikke tenke på at du MÅ blø, jeg har rullet masse og aldri blødd. Står også godt forklart i boka hvorfor. White lotus har et tradisjonelt holistisk syn på dermarulling og de anbefaler også økologiske produkter i forbindelse med dermarulling da absorbasjonsevnen forbedrer seg sånn at du ville ellers fått en haug av syntetiske kjemikalier i kroppen, noe som ikke er bra. Har god erfaring med dermarulling/ micro needeling. Bare spør meg om du lurer på noe Hei, takk for mye info. Du skriver at du har god erfaring, med det antar jeg at du har fått en forbedring på huden din - kan jeg spørre på hvilken måte huden din har blitt bedre? Har du kun brukt hjemmebehandling? Hvor lang tid/hvor mange behandlinger tok det før du så en forbedring? Kan man bruke det på den tynne huden under øynene? Er det godt forklart i den boka hvordan man skal gjøre det? Anonymous poster hash: eabf4...32e
Elina Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Hadde heller spart de pengene og gjort det selv hjemme. Har kjøpt mine ruller her: http://www.whitelotusantiaging.co.uk/ og her: http://owndoc.com/ Du kan kjøpe ruller helt opp i 3mm, men vilel ikke gjort det. Ville brukt en 1,5mm og ruller annenhver uke med serumet du får mot strekkmerker som du får kjøpt på whitelotus. Jeg ruller med 0,5 i ansiktet, men bruker en 1mm noen steder, man bør ikke bruke mer enn 1mm i ansiktet (hjemmebruk) Når det gjelder kroppen så bør man ikke overskride 1,5mm. Det er kun i norge at 0,5mm er salongbruk men det er i utgangspunktet helt trykt å bruke den hjemme på en forsvarlig måte. Kjøpte boka som selges på whitelotus før jeg begynte å rulle pluss jeg leste endel artikler og så videoer på youtube. Mange ruller med 2,5mm og 3mm hjemme, og i boka til whitelotus så blir det godt forklart hvorfor man ikke trenger det. Du bør heller ikke tenke på at du MÅ blø, jeg har rullet masse og aldri blødd. Står også godt forklart i boka hvorfor. White lotus har et tradisjonelt holistisk syn på dermarulling og de anbefaler også økologiske produkter i forbindelse med dermarulling da absorbasjonsevnen forbedrer seg sånn at du ville ellers fått en haug av syntetiske kjemikalier i kroppen, noe som ikke er bra. Har god erfaring med dermarulling/ micro needeling. Bare spør meg om du lurer på noe Hei, takk for mye info. Du skriver at du har god erfaring, med det antar jeg at du har fått en forbedring på huden din - kan jeg spørre på hvilken måte huden din har blitt bedre? Har du kun brukt hjemmebehandling? Hvor lang tid/hvor mange behandlinger tok det før du så en forbedring? Kan man bruke det på den tynne huden under øynene? Er det godt forklart i den boka hvordan man skal gjøre det? Anonymous poster hash: eabf4...32e Angående boka så er det sånn høvelig forklart men jeg skulle helt ærlig likt enda mere informasjon fra den. Liker også å se det på video, det er beste måten egentlig. Boka handler mye om historien bak og fordelene ved behandling samt hvordan man bør gjøre det og hva man bør ungå. Jeg har ikke hatt noe fast rutine jeg har bare rulla når jeg har tid. Siden jeg trener hver dag så må jeg kombinere det med treningsfri siden det ofte er litt ømt dagen etter rullingen og at svette ikke er så bra så nært en rulling. I ansiktet ser du umiddelbart resultat men over tid vil resultatet bli bedre og bedre. På kroppen følte jeg det på samme måte, huden ble stram (litt tørr) og fast og strekkmerker ble lysere for hver gang. Det kan ta en hel del behandlinger før de blir helt borte men bruker du de rette produktene og jobber med huden og ikke gjør det for ofte (noen gjør det og det kan utsette resultatet) altså mer enn hver 14 dag, så vil du straks se bedring. Det kommer jo også ann på hvor dype strekkmerkene dine er. Veldrig bra og bruke whitelotus sitt serum rett på strekkmerkene i rundt 7-8 dager etter bahandling. Serumet kan tas i handen sammen med litt vann før det smøres på områdene da blir det litt drøyere i bruk. HUSK: IKKE rull over aktiv acne/kviser eller utslett av noe slag. Man skal også ungå og rulle på føflekker, uten at jeg har fått noe forklaring på det. Om du ruller på ordentlig måte så skal det ikke gjøre vondt, det kan være litt ømt noen steder da. Om du skal rulle rundt øynene finnes det ruller som er litt smalere, de selger disse på owndoc. Og IKKE bruke mer enn 0.5mm uansett (noen sier 0,75mm). Tror jeg ville holdt meg på den sikkre siden og gått for en 0,5mm, det er det beste for å stimulere collagenen uansett. Så da får du kanskje dårligere resultater av 0,75mm. Her er en video om dermarulling av øyeområdet, de sier du kan bruke en rulle til øyne 3 ganger men det er det første gangen jeg har hørt. Jeg vet at flere som selger rullene forteller deg hvor mange ganger du kan bruke den men om du gjøper en av god kvalitet som du lagrer skikkelig og renser før og etter bruk så kan du bruke den veldig lenge. Du vil fort merke det når du må butte den ut. Endret 17. mars 2014 av Elina
Ugl@ ruger... Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 Funker dette på gamle strekkmerker også? Ble nysgjerrig jeg nå.
Elina Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 Funker dette på gamle strekkmerker også? Ble nysgjerrig jeg nå. Ja, også på gamle arr noe som strekkmerker i og for seg er. Men det kan ta litt lengre tid for full effekt om de sitter dypt.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #12 Skrevet 17. mars 2014 Var inne på den nettsiden og ble litt overveldet av alle produktene og startpakkene... Hvilke produkter anbefaler du at man "må" ha for å teste det ut? Jeg skal ikke ta det mot strekkmerker, men aknearr, rynker og generell grov og ujevn hud i ansiktet. Hadde vært litt moro å prøve bare halve ansiktet først for å se om det faktisk hjalp... Anonymous poster hash: eabf4...32e
Ugl@ ruger... Skrevet 17. mars 2014 #13 Skrevet 17. mars 2014 Funker dette på gamle strekkmerker også? Ble nysgjerrig jeg nå. Ja, også på gamle arr noe som strekkmerker i og for seg er. Men det kan ta litt lengre tid for full effekt om de sitter dypt. Fristet til å prøve ut, tror jeg skal teste ut dette når jeg er ferdig med svangerskapet og barselstiden.
Elina Skrevet 17. mars 2014 #14 Skrevet 17. mars 2014 Var inne på den nettsiden og ble litt overveldet av alle produktene og startpakkene... Hvilke produkter anbefaler du at man "må" ha for å teste det ut? Jeg skal ikke ta det mot strekkmerker, men aknearr, rynker og generell grov og ujevn hud i ansiktet. Hadde vært litt moro å prøve bare halve ansiktet først for å se om det faktisk hjalp... Anonymous poster hash: eabf4...32e Spørs hvor alvorlige arrene er, om de bare er i overflaten (hvis du skjønner) så holder det å bruke antiaging serumet. De har sånne antiaging pakker med serum, rulle og en jaderoller. Jaderolleren er veldig god å bruke i kombinasjon med dermarulling da den virker kjølende på huden. Også bra og bruke den morgen og kveld imellom rullingene da den stimulerer lymfesystemet. De har også en deluxepakke der du også får med dermaroller rens og rensemelk til huden pluss et putetrekk i silke (silke virker antiaging, les om det på siden) Om du bare vil ha det mest nødvendige så må du ha: Dermarulle (de er rimeligere på owndoc), et serum (økologisk med naturlig vitamin c er å foretrekke, feks anti aging serumet til white lotus), en rens til dermarullen som du bruker før og etter du har rullet. Det er det som du i hovedsak trenger. Så kan bu bare kjøpe ting som du føler du behøver underveis. Mye å tjene på å rulle hjemme så godt å bruke litt av de sparte pengene på gode økologiske produkter. Digger serumet deres
shewolf Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #15 Skrevet 17. mars 2014 Tusen takk for bra svar Jeg skal prøve det på strekkmerkene mine. Har fått dekket magen med dem etter svangerskap. Forstår at de ikke går helt vekk- men vet hvor mye bedre de kan bli med tiden. Å gjøre prosessen litt raskere gjør jo ingenting
shewolf Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #16 Skrevet 18. mars 2014 Var inne på den nettsiden og ble litt overveldet av alle produktene og startpakkene... Hvilke produkter anbefaler du at man "må" ha for å teste det ut? Jeg skal ikke ta det mot strekkmerker, men aknearr, rynker og generell grov og ujevn hud i ansiktet. Hadde vært litt moro å prøve bare halve ansiktet først for å se om det faktisk hjalp... Anonymous poster hash: eabf4...32e Spørs hvor alvorlige arrene er, om de bare er i overflaten (hvis du skjønner) så holder det å bruke antiaging serumet. De har sånne antiaging pakker med serum, rulle og en jaderoller. Jaderolleren er veldig god å bruke i kombinasjon med dermarulling da den virker kjølende på huden. Også bra og bruke den morgen og kveld imellom rullingene da den stimulerer lymfesystemet. De har også en deluxepakke der du også får med dermaroller rens og rensemelk til huden pluss et putetrekk i silke (silke virker antiaging, les om det på siden) Om du bare vil ha det mest nødvendige så må du ha: Dermarulle (de er rimeligere på owndoc), et serum (økologisk med naturlig vitamin c er å foretrekke, feks anti aging serumet til white lotus), en rens til dermarullen som du bruker før og etter du har rullet. Det er det som du i hovedsak trenger. Så kan bu bare kjøpe ting som du føler du behøver underveis. Mye å tjene på å rulle hjemme så godt å bruke litt av de sparte pengene på gode økologiske produkter. Digger serumet deres PS. Når det koster såpass, må man ikke betale veldig mye moms og tollgebyr? Fant dermarollere på Ebay kjempebillig. Men det er bare drit?
Elina Skrevet 18. mars 2014 #17 Skrevet 18. mars 2014 Var inne på den nettsiden og ble litt overveldet av alle produktene og startpakkene... Hvilke produkter anbefaler du at man "må" ha for å teste det ut? Jeg skal ikke ta det mot strekkmerker, men aknearr, rynker og generell grov og ujevn hud i ansiktet. Hadde vært litt moro å prøve bare halve ansiktet først for å se om det faktisk hjalp... Anonymous poster hash: eabf4...32e Spørs hvor alvorlige arrene er, om de bare er i overflaten (hvis du skjønner) så holder det å bruke antiaging serumet. De har sånne antiaging pakker med serum, rulle og en jaderoller. Jaderolleren er veldig god å bruke i kombinasjon med dermarulling da den virker kjølende på huden. Også bra og bruke den morgen og kveld imellom rullingene da den stimulerer lymfesystemet. De har også en deluxepakke der du også får med dermaroller rens og rensemelk til huden pluss et putetrekk i silke (silke virker antiaging, les om det på siden) Om du bare vil ha det mest nødvendige så må du ha: Dermarulle (de er rimeligere på owndoc), et serum (økologisk med naturlig vitamin c er å foretrekke, feks anti aging serumet til white lotus), en rens til dermarullen som du bruker før og etter du har rullet. Det er det som du i hovedsak trenger. Så kan bu bare kjøpe ting som du føler du behøver underveis. Mye å tjene på å rulle hjemme så godt å bruke litt av de sparte pengene på gode økologiske produkter. Digger serumet deres PS. Når det koster såpass, må man ikke betale veldig mye moms og tollgebyr? Fant dermarollere på Ebay kjempebillig. Men det er bare drit? Ville ikke kjøpt på ebay, du kan risikere å få hva som helst. Ville heller ha kjøpt på owndoc, en rull koster under tollgrensa om du velger de billigste typene. Der er du iallefall sikra en god kvalilet. Har kjøpt derfra flere ganger og er veldig fornøyd med kvaliteten. Men føler whitelotusen holder seg bedre så du kan bruke den lengre. http://shop.owndoc.com/product-list.php?owndoc-dermarollers-pg1-cid59.html Sist jeg kjøpte på whitelostus (over tollgrensa) så gikk det igjennom uten toll, men ingen garanti selfølgelig. Men de setter ned beløpet for deg, men om den stopper i tollen (for ikke tilstrekkelig dokumentasjon) så må man jo vise kvitering......
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #18 Skrevet 18. mars 2014 Jeg må bare spørre om to ting: - Er det vondt? - Funker det på cellulitter også? Eller kun strekkmerker/arr? Anonymous poster hash: b5a40...dad
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #19 Skrevet 19. mars 2014 Hadde heller spart de pengene og gjort det selv hjemme. Har kjøpt mine ruller her: http://www.whitelotusantiaging.co.uk/ og her: http://owndoc.com/ Du kan kjøpe ruller helt opp i 3mm, men vilel ikke gjort det. Ville brukt en 1,5mm og ruller annenhver uke med serumet du får mot strekkmerker som du får kjøpt på whitelotus. Jeg ruller med 0,5 i ansiktet, men bruker en 1mm noen steder, man bør ikke bruke mer enn 1mm i ansiktet (hjemmebruk) Når det gjelder kroppen så bør man ikke overskride 1,5mm. Det er kun i norge at 0,5mm er salongbruk men det er i utgangspunktet helt trykt å bruke den hjemme på en forsvarlig måte. Kjøpte boka som selges på whitelotus før jeg begynte å rulle pluss jeg leste endel artikler og så videoer på youtube. Mange ruller med 2,5mm og 3mm hjemme, og i boka til whitelotus så blir det godt forklart hvorfor man ikke trenger det. Du bør heller ikke tenke på at du MÅ blø, jeg har rullet masse og aldri blødd. Står også godt forklart i boka hvorfor. White lotus har et tradisjonelt holistisk syn på dermarulling og de anbefaler også økologiske produkter i forbindelse med dermarulling da absorbasjonsevnen forbedrer seg sånn at du ville ellers fått en haug av syntetiske kjemikalier i kroppen, noe som ikke er bra. Har god erfaring med dermarulling/ micro needeling. Bare spør meg om du lurer på noe Prøver igjen jeg Jeg må bare spørre om to ting: - Er det vondt? - Funker det på cellulitter også? Eller kun strekkmerker/arr? Anonymous poster hash: b5a40...dad
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #20 Skrevet 11. februar 2015 Jeg prøvde for første gang i dag. Har nå fått tydelige striper ved siden av strekkmerkene mine. Har litt panikk, for akkurat nå ser det verre ut enn det pleier å gjøre😩 ber til høyere makter om at det forsvinner igjen!! Anonymous poster hash: 802fc...287
Elina Skrevet 12. februar 2015 #21 Skrevet 12. februar 2015 Jeg prøvde for første gang i dag. Har nå fått tydelige striper ved siden av strekkmerkene mine. Har litt panikk, for akkurat nå ser det verre ut enn det pleier å gjøre ber til høyere makter om at det forsvinner igjen!! Anonymous poster hash: 802fc...287 Det er helt vanlig at arr blir tydeligere rett etter du har rullet. Det kan ta noen dager før det går bort. Husker første gang jeg rullet, jeg ble så rød, tørr og stiv i ansiktet. Jeg smurte meg med serum flere ganger i løpet av natta for huden i ansiktet mitt føltes flere nummer for liten. Neste gang jeg rullet så fikk jeg ikke den reaksjonen. Hadde et arr jeg ikke viste om (på det ene låret) det ble helt tydelig første gang jeg rullet. Da ble huden jeg rulla rød bortsett fra det arret. Så det er iallefall ingen grunn til bekymring, det vil gå tilbake ganske kjapt. Du vil også kjenne at huden du rullet vil føles mye glattere og mykere. Husk å smør den godt for nå trekker alt inn mye bedre og du får bedre effekt av produktene du bruker. Det av huden absorberer produkter bedre vil vare i rundt 9 dager, så husk å bruk rene og gode produkter.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #22 Skrevet 12. februar 2015 Hvordan renser dere disse rullene? Har en slik rulle, men er usikker på hvordan jeg skal rense den. Anonymous poster hash: 928ae...fc5
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #23 Skrevet 12. februar 2015 Det er bare tull, ikke kast bort pengene dine. Strekkmerker er rett og slett sprekker i overhuden, dette er det ikke mulig å korrigere. Skal en fjerne strekkmerker så må de skjæres vekk. Anonymous poster hash: 1bcaf...513
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #24 Skrevet 25. februar 2016 Men hvordan virker den på rynker? Anonymous poster hash: 8a9a7...06f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå