Gå til innhold

oppstart kort regime denne uken!

Anbefalte innlegg

noen som vil slå følge på veien? :lete: her går jeg bare å venter på å ringe inn når TR kommer..sykl.dag 26 så bør være rett rundt hjørnet :kosteskaft: spennende og skummelt å starte opp igjen med ivf etter 4 år og med helt andre medisiner enn de 3 andre gangene.. og med HELT andre odds enn sist :hakeslepp: men vi må bare gi det ett forsøk og håpe på det beste xxx.holder til hos Hausken denne gangen også :Nikke:

jeg VET at dette ikke er ett "game" for pingler om jeg kan bruke det ordet,så lykke til alle sterke damer her inne :troest:

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144128028-oppstart-kort-regime-denne-uken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ikke slå følge, men jeg husker nicket ditt fra tidligere. Var vi gravide samtidig tro? Jeg fikk i alle fall en gutt mai 2010 :-) Vi har hatt fem forsøk etter det og nå er jeg endelig gravid igjen :-)

Lykke til med nytt forsøk! Håper du slipper unna med ett ;-)

tromsøjenta!:) husker nicket ditt ja .. vi fikk en gutt nov 2010:) gratulerer med ny graviditet :) hvor langt er du på vei nå da?

takk for lykke ønskning:) blir nok bare ett forsøk på oss så håper det går xxxx setter første sprøyte i kveld.

tromsøjenta!:) husker nicket ditt ja .. vi fikk en gutt nov 2010:) gratulerer med ny graviditet :) hvor langt er du på vei nå da?

takk for lykke ønskning:) blir nok bare ett forsøk på oss så håper det går xxxx setter første sprøyte i kveld.

Oi, da er virkelig dette et avgjørende forsøk!

Jeg er 8+5 i dag :-) Nå håper vi "bønna" fortsetter å vokse som den skal og holder seg i magen til oktober.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...