Gå til innhold

Haha jeg er overivrig!

Anbefalte innlegg

Jeg er da altså kun uke 6-7 og må klype meg i armen når jeg kommer over salgsannonser på barneutstyr :P

Siden vi ikke har gjemt på utstyr etter førstemann må vi handle på nytt, og denne gangen blir det å kjøpe brukt. Men er litt tidlig ennå å kjøpe bilstol, vogn, seng og lekegrind hva?

:D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144128020-haha-jeg-er-overivrig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en kurv i uke 7. Men jeg Har tatt vare på alt etter sønnen min. Men senga hans datt fra hverandre når han var ferdig å bruke den. Så da jeg kom over den kurven brukt og billig, så slo jeg til!

Men i første sv.skapet kjøpte jeg ikke no føre over uke 20

Jeg er da altså kun uke 6-7 og må klype meg i armen når jeg kommer over salgsannonser på barneutstyr :P

Siden vi ikke har gjemt på utstyr etter førstemann må vi handle på nytt, og denne gangen blir det å kjøpe brukt. Men er litt tidlig ennå å kjøpe bilstol, vogn, seng og lekegrind hva?

:D

Hvis dere kommer til å prøve igjen dersom det skulle gå galt ser jeg ingen grunn til å vente. Dette er opp til hver og en. M førstemann kjøpte vi når vi kom over gode tilbud. Andre ville sikkert sagt at vi begynte tidlig, men pytt.. Kjøpte en stor ting (seng/bbilsete/stellebord osv)hver mnd ca, for å spre utgiftene :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...