Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Nå er jeg 24 uker på vei, og de siste to ukene har jeg hatt litt ubehag rundt og på halebeinet, nevnte det for legen når jeg var på kontroll fredag, og det virket som at det var helt normalt og noe som gradvis ville gå over, for så og bli værre mot slutten igjen sa han. Igår fikk jeg veldig vondt på venstre side av halebeinet, det er spesielt vondt når jeg reiser meg fra liggende eller sittende, men kan også kjenne det ganske godt når jeg går. Det er en ilende smerte, kan beskrives som at det føles som en spiker er satt inn ved siden av halebeinet og innimellom gjør veldig vondt. Har noen hatt det sånn? :) det har altså forverret seg veldig siden jeg nevnte dette for legen på fredag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144127918-ilinger-i-rumpa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det også sånn! Det er alltid venstre side av halebeinet og for min del så kjenner det litt ut som om det låser seg, det er verst når jeg reiser meg fra liggende/sittende stilling, men kan kjenne det mye ellers også. 23+1 i dag. Jeg vet ikke hva det er, eller hva det kommer av..

Jeg har akkurat det samme. Veldig konsentrert smerte i IS-leddet på venstre side, ingen stråling nedover i beina. Det er en låsning i bekkenet. Jeg går til kiropraktor, har kun hatt én behandling så langt, så er ikke kvitt det ennå, men har blitt noe bedre. Gå tur i rolig tempo løser også godt opp, jo mer jeg sitter stille, jo verre blir det.

Jeg har tidliger fått henvisning til fysio av legen, pga ryggen, men denne mserten ga seg få dager etter og kom aldri tilbake, så da ville jeg ikke plage fysioterapauten med det, da var det sikkert ingenting. (livredd for å bli oppfattet som hysterisk :-P, vet det er teit.) Dessuten foreslo kommunen gruppetimer i basseng.. har ikke sånn kjempe lyst til det kjenner jeg:-/ men går vel ann å be om time alene med fysioterapaut.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...