Gå til innhold

Bekken og barn - noen som har gått der?

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med bekkenløsning og er bare i uke 10 :( Trenger nok behandling og vil prøve fysioterapi denne gangen (hjalp ikke med kiropraktor sist gang). Har fått ambefalt Bekken og barn. Men er det ikke sånn at man kan få gratis fysioterapi hvis man har gangvansker med henvisning fra legen? Jeg finner ikke noe om det på nettsiden deres, og vil jo ikke betale 450 kr pr gang hvis jeg egentlig kan slippe :) Noen som vet?

Anonymous poster hash: a9d67...74a

Fortsetter under...

Skal du få det dekket så må du gå til en fysioterapeut som har fått driftstilskudd av kommunen. Hvis du går til noen som jobber uten driftstilskudd så får du ikke dekket noe. Urettferdig, men slik er det.

Så du må nesten bare spørre fysioterapeutene om de har driftstilskudd.

Anonymous poster hash: 17090...c2e

Legen din må skrive på henvisningen at du har bekkenløsning med gangvansker, ellers blir det ikke dekket selv om du går til en med driftstilskudd. Jeg har forresten vært hos bekken&barn på Skøyen, hos kiropraktor. Forsåvidt fornøyd, men etter null bedring hadde jeg ikke råd til å fortsette behandlingen. Kiropraktor mente at jeg kanskje kommer til å trenge behandling fram til fødsel, så da må jeg bare finne et alternativ. Har ikke råd til kiropraktor dessverre, men kanskje fysioterapi hjelper :)

Anonymous poster hash: 1814a...c9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...