Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ti dager til termin, og fødselen har aldri føltes lenger unna. Jeg er i kjempegod form, ingenting plager meg, ingen kynnere eller noen ting. I blant glemmer jeg til og med at jeg er gravid, merker det kun når jeg skal reise meg og kroppen er tjue kg tyngre enn hva den normalt er. Føles som om jeg kommer til å gå sånn i all evighet, det finnes ikke tegn til at jeg skal føde ila. de neste ukene. Flere som har det sånn? Og noen som har hatt det på samme måte, og så plutselig startet de første riene og fødselen var i gang? Jeg er så utålmodig og orker nesten ikke vente mer med å møte den lille!

Anonymous poster hash: 3917b...c21

Fortsetter under...

Jaaaa sånn er det her og. Har 16 dager igjen til termin og føler jeg aldri blir ferdig. Har lite plager selv, utenom bekkenet som har vært veldig bra en stund, og nå er det blitt vondt igjen. Sover dårlig om nettene så jeg er ganske sliten og trøtt, men det er forsåvidt greit nok. Ble igangsatt første gang så jeg vet jo ikke hvilken tegn jeg skal kjenne etter heller, men akkurat nå er det ingenting som tyder på fødsel med det første :-/

Jaaaa sånn er det her og. Har 16 dager igjen til termin og føler jeg aldri blir ferdig. Har lite plager selv, utenom bekkenet som har vært veldig bra en stund, og nå er det blitt vondt igjen. Sover dårlig om nettene så jeg er ganske sliten og trøtt, men det er forsåvidt greit nok. Ble igangsatt første gang så jeg vet jo ikke hvilken tegn jeg skal kjenne etter heller, men akkurat nå er det ingenting som tyder på fødsel med det første :-/

Jeg vet det er fryktelig dumt å klage, men nå har vi jo ventet så lenge og jeg gleder meg sånn til å bli mamma! Må vel bare holde ut, i løpet av noen uker er jo den lille babyen min her, men det føles tre ganger så lenge til siden jeg ikke kjenner det minste tegn til at det er like før. Jeg håper du slipper å bli igangsatt og at det skjer noe snart :-) Hi

Anonymous poster hash: 3917b...c21

Jeg hadde ingen tegn i det heletatt før jeg fikk rier, så fødselen behøver ikke være så langt unna ;) Jeg har igjen 8 uker.. :P Men man går liksom mer å venter når man har gått ut i perm, og da blir man jo veldig utålmodig ;) Håper for din skyld at du slipper å vente lenge, og at fødselen blir fin :) Lykke til :)

Anonymous poster hash: 86883...19d

Forrige svangerskap gikk vannet helt uten forvarsel 15 dager før termin. Nå er det 11 dager, kjenner ingen tegn denne gangen heller. Hadde ingen kynnere forrige gang, og heller ikke nå. Aner ikke hva som vil skje, kroppen bestemmer selv?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...