Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har begge diagnosene pluss en utmattelses/smertediagnose. Tåler ikke medisiner. Hvordan skal jeg klare å jobbe, og med hva? Sliter med tankekjør, bekymringer, angst, får muskelspenninger og går rett ned for telling. Tåler overhodet ikke stress. Må ha struktur i hverdagen og skjer det noe uforutsett så blir jeg skikkelig stressa og dårlig. Tåler heller ikke støy. Hvordan har dere det? Anonymous poster hash: ffd86...9e4
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har hatt deltidsjobber, men ender alltid opp med å bli sagt opp. I mine maniske perioder er det som om hjernen kobler ut og jeg kan bli både agressiv og frekk. Ikke fysisk farlig, men svært ubehagelig for andre og det er i slike perioder jeg blir sagt opp. Jeg kan rett og slett ikke være rundt andre mennesker når jeg har det slik. Anonymous poster hash: e4a37...400
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 ps. jeg har ikke lengre hovedomsorg for barna mine. de bor hos far. det er ikke forsvarlig at jeg har omsorgen, men jeg har samvær i gode perioder. hav du omsorg for barna dine, HI? #2 Anonymous poster hash: e4a37...400
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Avløser i jordbruket Nattevakt Bud Forfatter Langtransportsjåfør Anonymous poster hash: 2cac9...f22
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Som alenemor kan jeg ikke ha noen av de ovennevnte jobbene. Er viktig å ha stabile søvnrytmer og barna kan ikke være hjemme alene. Ikke er jeg god på å skrive noe heller. Anonymous poster hash: ffd86...9e4
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har ikke diagnose enda, mn utredes for ADHD nå. Men jeg jobber på en skole for barn og ungd med spesielle behov. Det som er fordelen med det, er at elevene setter opp dagtavle på morgenen. Så på dne måten er dagen "satt" og vi vet nøyaktig hva som skjer. Nå jobber jeg også med en gruppe autister, og de er helt avhengig av denne dagtavlen. Jo, drt er slitsomt, det krever mye og uforutsette ting er vanskelig for meg. Mn jg klarer meg veldig bra og det har nok mye med disse dagtavlene å gjøre Anonymous poster hash: 9b1ca...daa
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 Pappaen min er bipolar, han jobber som bussjåfør. Svogeren min har adhd (mest alvorlige tilfellet jeg har sett, han har noen andre psykiske diagnoser i tillegg). Han jobber i oppvasken på en stor restaurant. Nevøen min har adhd og en annen liten hjerneskade, han jobber som rørlegger. Anonymous poster hash: 03f23...349
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor ADHD skal være grunn til å ikke jobbe.. Anonymous poster hash: ef000...d8c
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #9 Skrevet 16. mars 2014 Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor ADHD skal være grunn til å ikke jobbe.. Anonymous poster hash: ef000...d8c Har du adhd? Siden du har så god "peiling" på dette? Anonymous poster hash: ffd86...9e4
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #10 Skrevet 16. mars 2014 Mannen min har ADHD og jobber mer enn 100 % stilling. Bruker ikke medisiner. Anonymous poster hash: ff9b2...7a3
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #11 Skrevet 16. mars 2014 Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor ADHD skal være grunn til å ikke jobbe.. Anonymous poster hash: ef000...d8c Har du adhd? Siden du har så god "peiling" på dette? Anonymous poster hash: ffd86...9e4 Ja, det har jeg faktisk. Er medisinert, har vært det i mange år. Tanken har ALDRI falt meg inn på å ikke jobbe. Det har vært jobber hvor jeg har slitt pga diagnosen, men jeg har alltid tenkt at selv om jeg ikke er helt som alle andre så finnes det noe jeg kan jobbe med der ute. Anonymous poster hash: ef000...d8c
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #12 Skrevet 16. mars 2014 Hvis du ikke tålte medisiner da? Og hadde bipolar diagnose i tillegg? Anonymous poster hash: ffd86...9e4
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #13 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har ADHD, aldri hatt problemer med å jobbe, best i klassen til 10 klasse i samtlige fag.hadde 5 i snitt fra vgs men sliter med konsentrasjon på universitetet, detter fort ut av forelesninger og sliter mer enn de fleste, men det er ingen unnskyldning for dårlig resultater da det ikke er noe galt med intelligensen bare viljen. Noen har dysleksi jeg har adhd kan ikke bare skylde på det. Anonymous poster hash: 43b0a...233
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #14 Skrevet 16. mars 2014 50 ufør, 50 jobb. Funker fint:) Anonymous poster hash: 03e4c...b7e
Gjest lillehi Skrevet 16. mars 2014 #15 Skrevet 16. mars 2014 Bipolar 2, klarer dessverre ikke å være i jobb😔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå