MissZanta Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 (endret) I dag skal jeg begynne på sykehus dietten. Har tenkt på det en stund. So here I go Har slitt med vekta lenge og jeg tåler ikke gluten, men pga jeg skulle ta prøver hos legen så måtte jeg spise glutenmat. Hovner opp i leddene, er oppblåst, tung i hodet og uvel. Jeg har itillegg sluttet å røyke så da gjekk vekta veldig opp. Vekta i dag stoppet på 102,8 kg og rundt magen er jeg 115 cm blankt, så får vi se da.... Noen som har prøvd dietten? Endret 16. mars 2014 av MissZanta
petite fleur Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Gikk på den for noen år siden, men sprakk på dag 4 eller 5, husker ikke. Gikk ned 3 kg i alle fall God suppe, men fy fader så lei jeg ble. Lykke til
MissZanta Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2014 Jo takk for det :-) Er som sagt dag 1, og jeg liker ikke tomatsuppe i utgangspunktet men får se :-) Suppa metter det skal den ha i hvertfall :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Jeg prøvde den for mange år siden. Ga opp etter dag 1-2 dager. Orket ikke, og måtte finne andre måter og gå ned i vekt på.. Lykke til Hjelper jo om du liker suppa
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Har gått på den dietten. Sprakk etter etter rundt 5 dager og gikk rett opp i vekt igjen desverre. Jeg ble så utrolig lei av den suppen etterhvert. Magen rumlet og var mye sulten Det jeg synes er så rart med denne suppa er at den har utrolig mye salt i seg, 14 - 16 buljongterninger er utrolig mye Anonymous poster hash: 324ff...b97
MissZanta Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2014 Da er snart dag 1 ferdig. Har spist 4 skåler med suppe og 4 røde epler + en del vann og kaffe. Hadde glemt at vi var invitert på middag i kveld så da ble det litt kokte grønnsaker (gulrøtter, blomkål og brokkoli) og ca 50gr ren kylling. Jeg merker at tomatsuppe er absolutt ikke noe for meg, har aldri likt det og er ikke noen favoritt. Vurderer muligheten for å lage den på lik linje men uten tomat - eller vil det ødelegge hele suppa/dietten? Har merket en stor ulempe og det at jeg prumper en del og det lukter ikke godt :-/ Ny dag i morgen...
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 Jeg tenker litt at skal du følge dietten og forvente resultater så må du følge dietten. Du kan jo prøve deg frem, men det er nok en grunn til at den er som den er
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 Forsøkte for ca ett år siden, men sprakk etter 2 dager. Var ikke min greie. :-/. Nå bruker jeg Lifesum appen, og har gått ned 3 kg på en uke. Og jeg har spist og spist som en gal :-). Anbefaler virkelig Lifesum på det aller aller sterkeste. Sykehusdietten er grusom. Men Lifesum kan du spise så utrolig mye god mat, men du går alikevel ned på en rask og trygg måte dersom du følger planen. Last ned og test, den er utrolig enkel og flott :-). Lykke til med vektnedgang :-) Anonymous poster hash: 98a45...5c6
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #9 Skrevet 16. mars 2014 Første gangen jeg prøvde måtte jeg gi meg på dag tre. Fikk så vondt i magen, rett og slett. Prøvde en gang til og det samme skjedde igjen. Ble utrolig sulten etterhvert og lengtet veldig etter noe som fyllte magen mer enn suppa. Håper du greier deg bedre Anonymous poster hash: 4749d...caa
MissZanta Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 16. mars 2014 Har prøvd lifesum men må kickstarte nedgangen på nytt :-) Skal holde dietten ja - selv om det ble litt kluss i kveld men samme suppe uten tomat bør kunne gå? 1 down - 6 to go
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #11 Skrevet 16. mars 2014 Jeg gikk nylig på den selv og gikk ned 3 kg. De har ikke kommet tilbake Anonymous poster hash: be21f...c40
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #12 Skrevet 16. mars 2014 Har prøvd lifesum men må kickstarte nedgangen på nytt :-) Skal holde dietten ja - selv om det ble litt kluss i kveld men samme suppe uten tomat bør kunne gå? 1 down - 6 to go Husker ikke helt, men tror tomatene er ganske viktig. Anonymous poster hash: 324ff...b97
MissZanta Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #13 Skrevet 16. mars 2014 Æsj :-/ er bare å unngå å bli kvalm da :-p Vanlig å bli luftig i magen? :-o
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #14 Skrevet 17. mars 2014 Æsj :-/ er bare å unngå å bli kvalm da :-p Vanlig å bli luftig i magen? :-o Tror det, jeg var som rene gassballongen, utrolig pinlig Anonymous poster hash: 324ff...b97
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mars 2014 #15 Skrevet 17. mars 2014 Ja jeg fikk også masse luft i magen..
MissZanta Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #16 Skrevet 17. mars 2014 Gjekk på vekta i morges og den viste hele 103,9 kg - altså OPP 1,1 kg siden i går :-O Går jo heeeelt feil vei dette :-/
Agirl89&Gutter08&10 Skrevet 17. mars 2014 #17 Skrevet 17. mars 2014 Jeg tror man går først opp så ned, ellers er det viktig at du følger hele dietten... Den ene gangen gikk jeg til dag 6 og var nede i 4 kg, andre gangen ga jg opp da suppa smakte pyton, men dette var en diett jeg vet funka.. Så fortsett ikke gi opp, og lykke til;)
MissZanta Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #18 Skrevet 17. mars 2014 Takk - føler ikke det frister å fortsette haha Sjekket med målebånd og ned 3 cm rundt magen. Men har vært venn med doen i dag - kje bes ut som tarm eksplosjon der nede. Er bare starten på dag 2. Fått i meg kaffe og et eple - drøyer litt med suppa ;-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. mars 2014 #19 Skrevet 17. mars 2014 Vet du, det finnes utallige varianter av denne dietten og suppen. En gang jeg prøvde den, så var det ikke snakk om noen tomater i. Det var som en vanlig grønnsakssuppe, nesten. Utover det skjønner jeg ikke helt at man orker gå på en diett der maten man spiser er noe man synes smaker dritt, men det er meg.
MissZanta Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #20 Skrevet 17. mars 2014 Ok kan jo prøve å lage den uten tomat når denne er tom. Har googlet masse og kun funnet den med tomat. For meg er det egentlig en kickstart pga høy vektoppgang etter røykeslutt. Bruker denne dietten som en rensekur og gjett om den renser !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå