Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en mann med litt mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja absolutt.. Mannen min var en goklump når jeg traff han og giftet meg med han men i senere år har han tatt seg sammen og gått ned 41 kg !!! og er nå slank og enda finere enn før! Jeg elsket ham som go og rund og jeg elsker han som slank, det er personligheten man forelsker seg i - ikke bare utseendet... 

Anonymous poster hash: d7575...23c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har store planer om å bli gammel sammen med mannen min, da må jeg nok regne med både mage og måne underveis.

Skrevet

I mine yngre dager spilte nok dette en rolle for hvem jeg datet.

Nå er både jeg og mannen litt der at kroppen forandrer seg alltid litt med alderen, og ingen av oss orker dette jaget etter en perfekt kropp.

Men ingen av oss har så altfor mye, men noen kg ekstra på begge har det blitt. Tegn på sunnhet og at man har det bra det:)

Anonymous poster hash: e1a2f...d74

Skrevet

Synes det er så deilig med den magen jeg,,, Jeg har også vært sammen med slanke menn og muskuløse menn....  Jeg har funnet ut at jeg tenner mye mer på en myk mann, enn en hard. Tynne gutter synes jeg ikke noe om.. men er jo bra vi alle er forskjellige da,, noen liker de tykke og noen de tynne... =)

Gjest Pusikatt
Skrevet

Spiller ingen rolle for meg. Har hatt både tykke og tynne kjærester. Min nåværende samboer er tynn, men han var tykk da vi møttes og jeg ble forelsket i ham. Synes han er flott uansett!

Gjest Tittentott
Skrevet

Min var tynnere da vi møttes enn han er nå, han har vel gått opp en rundt 15 kg. Jeg vil si at jeg hadde syntes han var ''kjekkere'' om han hadde gått ned igjen, men det gjør ikke at jeg elsker han mindre. 

Skrevet

Jeg får sikkert et hylekor etter meg nå men nei. Jeg må jo tenne på han også. Ellers er det jo ingen vits? Hadde jeg dumpet han hvis han ble tjukk? Jeg hadde jo ikke hatt lyst på sex med han mer. Så hva er da vitsen med å være sammen?

Anonymous poster hash: e1ecf...9bf
Skrevet

Ja, men ikke en som hadde en sånn 12mnd graviditetsmage...litt pondus er helt ok bare resten av mannen ikke er slapp.

Anonymous poster hash: 4f1fc...3c4
Skrevet

Heller for mye enn for lite, men sånn rund kulemage er det ikke akkurat noe jeg tenner på i utgangspunktet. 

Anonymous poster hash: 21e59...229
Skrevet

Mannen min har ganske godt med mage. Jeg gikk ned mange kilo for noen år siden, da la han på seg siden han spiste alt jeg ikke gjorde ;) Så vi har byttet plass vektmessig, gjør ikke noe det.

Det som gjør noe er at han skjønner ikke hvorfor han er overvektig og tror han lever sunt når eg 200 g plate med kokesjokolade ikke overlever en eneste kveld i skapet. "Jeg kjøper jo ikke godterier" er argumentet :P

Anonymous poster hash: 8c37f...631

Skrevet

Min mann var tynn når jeg traff han. Nå har han en stor, kvapsete mage. Jeg tenner overhodet ikke på han lenger. Nå er det nok andre grunner også til at vi har problemer, men likevel... Skulle ønske han tok litt bedre vare på seg selv. Han sier ofte at han skal begynne å trene og spise sunnere, men ingenting skjer.

Anonymous poster hash: 443fc...75b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...