Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en mann med litt mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke skikkelig fleskemage men bittelitt ekstra rundt livet...

Anonymous poster hash: 9ed22...e6a

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er sammen med en mann med litt ekstra mage, det går helt fint det ;)

Anonymous poster hash: 45bee...51f

Skrevet

Bittelitt, hvis bittelitt faktisk var bittelitt... ;)

En mann trenger ikke være skrapa, men begynnende ølvom, det takler jeg ikke.

Overvektige menn har for mye østrogen i kroppen og blir for meg feminine uansett hvor barske og maskuline de ellers måtte være. Jeg tenner ikke på overvektige menn. Men noen få kilo ekstra går greit.

Anonymous poster hash: 68ad7...587
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 09560...07e

Skrevet

Mannen min har stor mage, stor stram mage, han er godt overvektig med bmi på 31.

Det er en stor, stram "ølvomm", ikka at han drikker øl, men det er bare en betegnelse.

Men ja, jeg er no sammenmed han.

Har ikke akkurar sixpc jeg heller, mere muffin......

Anonymous poster hash: 3458e...b91
Skrevet

Ja :) Ikke noe problem!

Anonymous poster hash: 880e2...ac9

Annonse

Skrevet

Yes, ingen problemer med det. Vi kan ikke alle være like overfladiske som deg HI ;)

Tenker om noe skulle skje med din kropp, ville du da at mannen din finner en annen?

Anonymous poster hash: fb308...6e3

Skrevet

Min er nok ca. 20 kilo for mye! Aldri elsket noen mer! Absolutt ikke det som teller for min del. Når vi ble sammen var han veltrent med sixpack. Skulle ønske han gikk ned noen kg pga helsa! Og han har nok blitt latere ettersom kiloene strømmet på ! Hadde likevel aldri byttet han bort <3 Jeg var 20 kg mer enn nå når vi møttes! Så her har vi byttet roller! :)

Anonymous poster hash: 87df0...45b

Skrevet

Min kjære har en god del mage. Tenkte ikke over det når jeg fikk følelser for han. Vi er forlovet :)

Skrevet

Yes, ingen problemer med det. Vi kan ikke alle være like overfladiske som deg HI ;)

Tenker om noe skulle skje med din kropp, ville du da at mannen din finner en annen?

Anonymous poster hash: fb308...6e3

Ikke HI her, men svarer deg likevel.

Man trenger ikke være overfladisk for å ikke tenne på en overvektig mann. Ulike personer tennes av ulike ting, dermed blir også ulike ting turn off for ulike personer.

For meg er det i tillegg til tenning snakk om verdivalg. Jeg vil ha en mann som tar noenlunde vare på helsen sin, en som tenker litt lenger enn dagen i dag ift de valgene han gjør for egen kropp.

Skulle en partner bli skadet eller syk, så trenger man som regel heller ikke da å bli overvektig om man tar riktige kostholdsvalg. En mann som har samme verdivalg som meg i utgangspunktet mister ikke sine verdivalg om han blir syk eller skadet. Og skulle kroppen hans endre seg pga ting han ikke kan kontrollere, så er det selvfølgelig ikke noe som ville fått meg til å droppe ham.

Men jeg ville aldri valgt en mann som gir f... i kosthold og trening og dermed også helsen sin om 10-20-30 år. Skader og sykdom man ikke kan gjøre noe for takler man i et forhold, jeg vil ikke takle å leve sammen med en mann som ødelegger sin egen kropp. 

Mannens helse er bl.a. også viktig for de barna man får sammen - altså mannens helse før unnfangelse.

Det er verdivalg, nøye gjennomtenkt, men ikke overfladisk.

Anonymous poster hash: 68ad7...587

Skrevet

Absolutt! Bare utstyret stikker ut nedenfor er alt greit! 

Anonymous poster hash: d1bbe...939
Skrevet

Det hadde gått helt fint, har mage selv.

Skrevet

Ja, det er faktisk veldig koselig. Liker at mannen er kraftig, gjerne med litt mage

Annonse

Skrevet

Oh yes!

Var i et forhold i mange år med en mann med litt mage. Syns nesten det er litt trist med mannens flate mage, for det er ikke noe å kna på.

Men hadde nok ikke likt det om mannen hadde helseproblemer og stoooor mage.

Skrevet

Litt kosemage er ok. For jeg har det selv.

Men nå er mannen min slank og flott så ikke noe tema for meg egentlig.

Anonymous poster hash: 20130...a12

Skrevet

Mannen min har lagt på seg og blitt overvektig. Jeg elsker han like mye, og andre verdier som betyr mest, men ja jeg ønsker at han går ned. Først og fremst av helsemessige årsaker, jeg ønsker at han får et langt og sunt liv, men også fordi det hadde vært attraktivt med en slankere mann! Han har heldigvis tatt tak i problemet, lagt om kostholdet og begynt å trene igjen! Og han er åpen om dette, at han misliker kroppen sin og ønsker å gjøre noe. Støtter han fullt ut:-)

Anonymous poster hash: bf5f1...e18

Skrevet

Heller noen kg for mye enn noen for lite:)

Skrevet

Jeg tenner også mer på en veltrent mage enn på en kvapsete en, men kan fint være sammen med en mann som ikke er topptrent og slank. Ikke alltid man kan få i pose og sekk.

Anonymous poster hash: 2ef02...cf6
Skrevet

Men dere som svarer nei: Bytter dere ut en mann dere er svært glade i om han får litt mage?

Skrevet

Men dere som svarer nei: Bytter dere ut en mann dere er svært glade i om han får litt mage?

Nei, men han hadde selv gjort noe med det ganske fort.

Skrevet

Okei, så du sier at du hadde forlatt ham om han ikke hadde gjort noe med det ganske fort?

Skrevet

Okei, så du sier at du hadde forlatt ham om han ikke hadde gjort noe med det ganske fort?

Nei, jeg hadde ikke det. Kanskje jeg svarte på spørsmålet litt feil. Det jeg egentlig mente er at jeg hadde ikke blitt tiltrukket av en mann med mage og hadde heller ikke datet en mann med mage om jeg var singel. Men om mannen MIN hadde en dag fått mage hadde jeg selvfølgelig ikke gått fra han pga av det. Det hadde jo bare vært sykt.

Jeg

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke det. Kanskje jeg svarte på spørsmålet litt feil. Det jeg egentlig mente er at jeg hadde ikke blitt tiltrukket av en mann med mage og hadde heller ikke datet en mann med mage om jeg var singel. Men om mannen MIN hadde en dag fått mage hadde jeg selvfølgelig ikke gått fra han pga av det. Det hadde jo bare vært sykt.

Jeg

Mente også at han hadde gjort noe med det, siden han bryr seg om hvordan han selv ser ut.

Skrevet

Det klarer jeg helt uten problemer! Skikkelig redskap skal da også stå under tak ;)

Anonymous poster hash: 0d737...bb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...