Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #76 Skrevet 26. mars 2014 I denne situasjonen tror jeg faktisk at jeg ville installert et lite spionprogram på PC-en....du får dessverre ikke det som er på mobilen da. Det slike program gjør er å registrere alle tastetrykk.....ink. brukernavn og passord. Etter det så spørs det om jeg ikke hadde brutt meg inn på kontoen hans og spurt alle damene han hadde kontakt med om de ikke kunne komme å hente han for samboeren har nettopp kastet han ut.Anonymous poster hash: 9f3f1...e9e Da min eks var utro og registrert på datingsside så hadde jeg passord til e-posten hans. Da gikk jeg inn på datingssiden og trykket på "glemt passord", logget inn på e-posten hans, fikk passord til datingssiden og slettet meldinga. Har du mulighet til det? Anonymous poster hash: 0631c...b37 Nei, har ikke passord til e-posten hans, dessverre. Men jeg har kommet frem til at det ikke har noe å si. Jeg stoler så lite på ham, at hvis han ikke er med på full åpenhet, kan vi ikke fortsette. Vi har snakket sammen greit siste uken, og han snakker om fremtiden, ferie, jobb og drømmer, så det virker jo som om han ønsker å ha oss i livet sitt. Jeg forstår det bare ikke! Siste uken har jeg etterhvert hatt det ganske greit, hatt det bra på jobb og med barna. Men i går kveld skulle jeg sjekke om profilen hans fortsatt var aktiv, og da kom alt tilbake, jeg hadde visst fortrengt det litt... Så i dag er det kjipt igjen. Han er forøvrig fortsatt aktiv, sist aktiv i går... HIAnonymous poster hash: bea41...3db Drit i hva han SIER, se på hva han GJØR. En manns ord er verdt lite uten at de gjenspeiler seg i handling. Min eks snakket maaasse om familie, fremtidsplaner, giftemål osv mens han humpet løs på andre. Det har du selvfølgelig rett i... Det er mulig at jeg er farget av at jeg er glad i ham, og at jeg har et ønske om at vi skal fungere som en familie... HI Anonymous poster hash: bea41...3db
Daquiry Skrevet 26. mars 2014 #77 Skrevet 26. mars 2014 Jeg bor i samme by som deg, og har profil på MP. Jeg er singel og kan hjelpe deg å røyke han ut. Bare send meg en PM Snilt av deg, men tror jeg prøver å snakke med ham. Jeg velger jo selv om jeg vil fortsette forholdet, uansett hva han sier/viser. Tror forresten ikke at jeg skrevet hvor jeg bor? HI Anonymous poster hash: bea41...3db Jo, du nevnte det når du snakket om hvilket FvK kontor du skulle til. . Men skulle du ombestemme deg, så bare gi meg en lyd. Lykke til, jeg har vært der hvor du er nå...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #78 Skrevet 26. mars 2014 Jeg bor i samme by som deg, og har profil på MP. Jeg er singel og kan hjelpe deg å røyke han ut. Bare send meg en PM Snilt av deg, men tror jeg prøver å snakke med ham. Jeg velger jo selv om jeg vil fortsette forholdet, uansett hva han sier/viser. Tror forresten ikke at jeg skrevet hvor jeg bor? HI Anonymous poster hash: bea41...3db Jo, du nevnte det når du snakket om hvilket FvK kontor du skulle til. . Men skulle du ombestemme deg, så bare gi meg en lyd. Lykke til, jeg har vært der hvor du er nå... Du forveksler ikke med henne som skrev ang Bergen nå da? Det var jo ikke HI. Anonymous poster hash: 9749e...dbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå