Gå til innhold

Fant akkurat ut at samboer har profil på Møteplassen...

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg får ikke samtale på fvk før neste uke... Ville gjerne snakket med dem før jeg konfronterer mannen min. Jeg vet ikke om jeg klarer å holde dette inni meg så lenge... Er så fortvilet... :( Forbanna drittmann!! Noen som har råd til meg?

HI

Anonymous poster hash: bea41...3db

Jeg hadde konfrontert ham nå. Å gå rundt i en uke med tankene som gnager livet av deg er ikke spesielt sunt, og det er jo ikke du som skal lide for at din mann lyver for deg og oppsøker utroskap. Prat med ham i dag, si at du vet, krev forklaring og hiv han ut. Og for all del, ikke godta forklaringer a la "jeg gjorde det bare for spenningens skyld, det var bare uskyldig titting".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at de ikke gir alenetimer på familievernskontoret,de tar kun par :S

Dette var i Bergen da.

Barnefaren truer med barnevernet hele tiden,så jeg snakket med barnevernet selv å de anbefalte alenetimer på familievernskontoret,men det fikk jeg altså ikke.

Anonymous poster hash: 3067e...a50
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at de ikke gir alenetimer på familievernskontoret,de tar kun par :S

Dette var i Bergen da.

Barnefaren truer med barnevernet hele tiden,så jeg snakket med barnevernet selv å de anbefalte alenetimer på familievernskontoret,men det fikk jeg altså ikke.

Jeg fikk alenetime, men altså ikke før neste uke.

HI

Skrevet

Jeg får ikke samtale på fvk før neste uke... Ville gjerne snakket med dem før jeg konfronterer mannen min. Jeg vet ikke om jeg klarer å holde dette inni meg så lenge... Er så fortvilet... :( Forbanna drittmann!! Noen som har råd til meg?

HI

Jeg hadde konfrontert ham nå. Å gå rundt i en uke med tankene som gnager livet av deg er ikke spesielt sunt, og det er jo ikke du som skal lide for at din mann lyver for deg og oppsøker utroskap. Prat med ham i dag, si at du vet, krev forklaring og hiv han ut. Og for all del, ikke godta forklaringer a la "jeg gjorde det bare for spenningens skyld, det var bare uskyldig titting".

Takk for svar. Han er bortreist hele uken, usikkert når han er tilbake, sannsynligvis i midten/slutten av neste uke. Hvis jeg skal konfrontere ham nå, må jeg dra der han er, nesten en dagsreise unna. Og da må jeg involvere andre, for å skaffe barnepass. Har veldig lite lyst til det...

HI

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

HI

Takk for svar. Han er bortreist hele uken, usikkert når han er tilbake, sannsynligvis i midten/slutten av neste uke. Hvis jeg skal konfrontere ham nå, må jeg dra der han er, nesten en dagsreise unna. Og da må jeg involvere andre, for å skaffe barnepass. Har veldig lite lyst til det...

HI

Neida, bare ring ham og si at han får pakke når han kommer hjem siden han tydeligvis ønsker å være utro. Når han er mye på reise flere timer unna og chatter med mange jenter på datingsside er muligheten stor for at han treffer disse jentene på jobbturene sine.

Skrevet

HI

HI

Neida, bare ring ham og si at han får pakke når han kommer hjem siden han tydeligvis ønsker å være utro. Når han er mye på reise flere timer unna og chatter med mange jenter på datingsside er muligheten stor for at han treffer disse jentene på jobbturene sine.

Ja, det er det nok... Men jeg har lyst til å VITE om det er noe eller ikke. Altså, har tenkt å si ansikt til ansikt: nå må du velge, hvis du vil være med meg, må jeg nå med en gang få se på tlf, Mail, Facebook, det han har skrevet på Møteplassen. Hvis han da sier nei, er vi ferdig med en gang. Da velger han dem (evt hun, hvis det "bare" er en). Men HVIS vi skal prøve, må jeg vite ALT nå, ikke bare velge å stole på ham, det klarer jeg ikke.

HI

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

HI

HI

Ja, det er det nok... Men jeg har lyst til å VITE om det er noe eller ikke. Altså, har tenkt å si ansikt til ansikt: nå må du velge, hvis du vil være med meg, må jeg nå med en gang få se på tlf, Mail, Facebook, det han har skrevet på Møteplassen. Hvis han da sier nei, er vi ferdig med en gang. Da velger han dem (evt hun, hvis det "bare" er en). Men HVIS vi skal prøve, må jeg vite ALT nå, ikke bare velge å stole på ham, det klarer jeg ikke.

HI

Forståelig. Da ønsker jeg deg lykke til, prøv å stålsette deg og vente til samboeren sin kommer hjem, og konfrontere ham samme dag.

Skrevet

Huff, lykke til.

Anonymous poster hash: 65685...cc3

Skrevet

HI

HI

HI

Skrevet

Beklager, den kom visst to ganger.

HI

Skrevet

Du hørest ut som ei dame som vet hva hun vil, ei som ikke lar seg overkjøre. Håper dette stemmer. Og at mannen din ikke klarer å få deg til å tro noe annet enn sannheten når han blir konfrontert.

Men jeg tror ikke du skal belage deg på at han bare gir deg tilgang til telefonen sin sånn med en gang du spør.

Gi ham en times betenkningstid- MENS telefonen hans ligger uåpnet et sted du kan SE at han ikke er inne og sletter noe.

Be ham gå seg en tur ut  hagen og gruble på hva han ønsker videre i livet sitt. :)

Masse lykke til!!!

Anonymous poster hash: 654df...d0b
Skrevet

Du hørest ut som ei dame som vet hva hun vil, ei som ikke lar seg overkjøre. Håper dette stemmer. Og at mannen din ikke klarer å få deg til å tro noe annet enn sannheten når han blir konfrontert.

Men jeg tror ikke du skal belage deg på at han bare gir deg tilgang til telefonen sin sånn med en gang du spør.

Gi ham en times betenkningstid- MENS telefonen hans ligger uåpnet et sted du kan SE at han ikke er inne og sletter noe.

Be ham gå seg en tur ut hagen og gruble på hva han ønsker videre i livet sitt. :)

Masse lykke til!!!

Anonymous poster hash: 654df...d0b

Takk for svar :) Jeg er vanligvis en dame med bein i nesen, det er helt sant! Jeg har jo hatt "dårlige vibber" ift nettbruk/mobilbruk lenge, men har latt meg overbevise av ham gang på gang, og at "vi må jo stole på hverandre..." Og jeg har vel så veldig ønsket at alt skulle være i orden... Jeg skulle ha lyttet til magefølelsen min, og "krevd" åpenhet tidligere.

Det var et godt forslag å gi ham betenkningstid, men uten tilgang til nett/mobil. Sånn skal jeg gjøre det!

Takk for svar alle sammen, oppdatering om en uke eller to :)

HI

Skrevet

Dette var i Bergen da.

Jeg fikk alenetime, men altså ikke før neste uke.

HI

Oi! Da må du bo på ett lite sted,her et det nemlig 3 mnders ventetid :S

Skrevet

Åssen går det, HI?

Anonymous poster hash: d0c5c...9ef
Skrevet

Opp

Anonymous poster hash: 5e380...032

Skrevet

Stemmer for å lage egen falsk profil og avtale date med han jeg også✌️

Da ER han jo skikkelig busted!!

At han vokter telefonen sin som en hauk er jo ikke bra da, det kan nok vitne om utroskap dessverre.

Hva med å spørre han om å f.eks låne tlf hans en anledning, og spørre om passord...? Se hva han svarer/gjør;)

Så tåpelig ide... da er hu jo ikke noe bedre en han...

Anonymous poster hash: 93395...5a3

Hæ? Hun har jo ikke planer om å være utro? Hun snakker jo bare om å buste han. Hvis han er aktivt medlem har møteplassen har han nok noen helt spesielle hensikter med det.

Anonymous poster hash: 40854...608

Skrevet

Hei, takk for at dere tenker på meg!

Det går noenlunde greit. Det var forferdelig de første dagene etter jeg fant det ut, klarte ikke å tenke på noe annet, nesten. Nå går det litt bedre. Jeg skal på fvk til uken (bor ikke på et lite sted, forresten), gleder meg til å få "øse ut" alle mine frustrasjoner og mistanker. Og kanskje få litt råd om hvordan jeg bør gå frem videre.

Jeg har tenkt litt på hvordan jeg skal stille meg til hva jeg evt. kommer til å få vite. Hvis det "bare" er profil på Møteplassen og kommunikasjon med jenter sånn, tror jeg at vi kan gå videre, gitt at han sier seg ville til full åpenhet. Men hvis han bagatelliserer det han ha gjort og ikke vil ha åpenhet, vet jeg ikke hvordan jeg skal stille meg til det. Hvis han har hatt et forhold til noen og/eller sex, tror jeg dette blir vanskelig.

Jeg har virkelig et ønske om at vi skal komme gjennom dette, som en familie. Men ikke for enhver pris. Jeg må kunne ha det bra i forholdet.

Skrevet

FAEN! Veileder på fvk var syk... Knakk sammen da jeg fikk vite det... :( hadde psyket meg så veldig opp til timen. For all del, man må selvfølgelig få være syk, men jeg hadde virkelig trengt å snakke med ham, og har ikke fått ny time denne uken. Da må jeg bare tenke ut selv hvordan jeg vil gjøre det, for jeg klarer ikke å være med ham hele helgen uten å si at jeg vet. Jeg så at han var sist aktiv på Møteplassen i går formiddag, samtidig med at han meldte med meg... Drittmann!

Skrevet

I denne situasjonen tror jeg faktisk at jeg ville installert et lite spionprogram på PC-en....du får dessverre ikke det som er på mobilen da. Det slike program gjør er å registrere alle tastetrykk.....ink. brukernavn og passord. Etter det så spørs det om jeg ikke hadde brutt meg inn på kontoen hans og spurt alle damene han hadde kontakt med om de ikke kunne komme å hente han for samboeren har nettopp kastet han ut.

Anonymous poster hash: 9f3f1...e9e
Skrevet

I denne situasjonen tror jeg faktisk at jeg ville installert et lite spionprogram på PC-en....du får dessverre ikke det som er på mobilen da. Det slike program gjør er å registrere alle tastetrykk.....ink. brukernavn og passord. Etter det så spørs det om jeg ikke hadde brutt meg inn på kontoen hans og spurt alle damene han hadde kontakt med om de ikke kunne komme å hente han for samboeren har nettopp kastet han ut.

Anonymous poster hash: 9f3f1...e9e

Da min eks var utro og registrert på datingsside så hadde jeg passord til e-posten hans. Da gikk jeg inn på datingssiden og trykket på "glemt passord", logget inn på e-posten hans, fikk passord til datingssiden og slettet meldinga. Har du mulighet til det?

Anonymous poster hash: 0631c...b37

Skrevet

I denne situasjonen tror jeg faktisk at jeg ville installert et lite spionprogram på PC-en....du får dessverre ikke det som er på mobilen da. Det slike program gjør er å registrere alle tastetrykk.....ink. brukernavn og passord. Etter det så spørs det om jeg ikke hadde brutt meg inn på kontoen hans og spurt alle damene han hadde kontakt med om de ikke kunne komme å hente han for samboeren har nettopp kastet han ut.Anonymous poster hash: 9f3f1...e9e

Da min eks var utro og registrert på datingsside så hadde jeg passord til e-posten hans. Da gikk jeg inn på datingssiden og trykket på "glemt passord", logget inn på e-posten hans, fikk passord til datingssiden og slettet meldinga. Har du mulighet til det? Anonymous poster hash: 0631c...b37

Nei, har ikke passord til e-posten hans, dessverre. Men jeg har kommet frem til at det ikke har noe å si. Jeg stoler så lite på ham, at hvis han ikke er med på full åpenhet, kan vi ikke fortsette. Vi har snakket sammen greit siste uken, og han snakker om fremtiden, ferie, jobb og drømmer, så det virker jo som om han ønsker å ha oss i livet sitt. Jeg forstår det bare ikke!

Siste uken har jeg etterhvert hatt det ganske greit, hatt det bra på jobb og med barna. Men i går kveld skulle jeg sjekke om profilen hans fortsatt var aktiv, og da kom alt tilbake, jeg hadde visst fortrengt det litt... Så i dag er det kjipt igjen. Han er forøvrig fortsatt aktiv, sist aktiv i går...

HI

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

I denne situasjonen tror jeg faktisk at jeg ville installert et lite spionprogram på PC-en....du får dessverre ikke det som er på mobilen da. Det slike program gjør er å registrere alle tastetrykk.....ink. brukernavn og passord. Etter det så spørs det om jeg ikke hadde brutt meg inn på kontoen hans og spurt alle damene han hadde kontakt med om de ikke kunne komme å hente han for samboeren har nettopp kastet han ut.Anonymous poster hash: 9f3f1...e9e

Da min eks var utro og registrert på datingsside så hadde jeg passord til e-posten hans. Da gikk jeg inn på datingssiden og trykket på "glemt passord", logget inn på e-posten hans, fikk passord til datingssiden og slettet meldinga. Har du mulighet til det? Anonymous poster hash: 0631c...b37

Nei, har ikke passord til e-posten hans, dessverre. Men jeg har kommet frem til at det ikke har noe å si. Jeg stoler så lite på ham, at hvis han ikke er med på full åpenhet, kan vi ikke fortsette. Vi har snakket sammen greit siste uken, og han snakker om fremtiden, ferie, jobb og drømmer, så det virker jo som om han ønsker å ha oss i livet sitt. Jeg forstår det bare ikke!

Siste uken har jeg etterhvert hatt det ganske greit, hatt det bra på jobb og med barna. Men i går kveld skulle jeg sjekke om profilen hans fortsatt var aktiv, og da kom alt tilbake, jeg hadde visst fortrengt det litt... Så i dag er det kjipt igjen. Han er forøvrig fortsatt aktiv, sist aktiv i går...

HI

Drit i hva han SIER, se på hva han GJØR. En manns ord er verdt lite uten at de gjenspeiler seg i handling. Min eks snakket maaasse om familie, fremtidsplaner, giftemål osv mens han humpet løs på andre.

Skrevet

Jeg bor i samme by som deg, og har profil på MP. Jeg er singel og kan hjelpe deg å røyke han ut. Bare send meg en PM :)

Skrevet

Jeg bor i samme by som deg, og har profil på MP. Jeg er singel og kan hjelpe deg å røyke han ut. Bare send meg en PM :)

Snilt av deg, men tror jeg prøver å snakke med ham. Jeg velger jo selv om jeg vil fortsette forholdet, uansett hva han sier/viser. Tror forresten ikke at jeg skrevet hvor jeg bor?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...