Gå til innhold

Fant akkurat ut at samboer har profil på Møteplassen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tar jeg "bilde" av pc-skjermen? Sånn at jeg har bevis hvis han sletter profilen når jeg skal konfrontere ham.

HI

Anonymous poster hash: bea41...3db

Det er en egen knapp for det på tastaturet - prt sc(print screen)

Skrevet

Google print screen, vet ikke om du har mac eller pc. På mac lagrer bildet seg automatisk på skrivebordet, men  på pc har jeg hørt at du må gjøre noe annet.

Anonymous poster hash: d0c5c...9ef
Skrevet

Hvordan tar jeg "bilde" av pc-skjermen? Sånn at jeg har bevis hvis han sletter profilen når jeg skal konfrontere ham.

HI

Ogsp innpå paint pg trykk på "lim inn"

Skrevet

Hva er poenget med å lure ham ut på en date? Hun har jo allerede tatt ham på fersken! Smartere å bare ta bilde av skjermen og legge det på bordet og be ham pakke sakene sine... ( det ville jeg gjort i hvertfall)

Anonymous poster hash: 78900...796

Skrevet

Ta bilde med tlf din.

Anonymous poster hash: 93395...5a3

Skrevet

Begynner etternavnet hans på S?

Anonymous poster hash: da5bd...a46

Skrevet

HI

Ogsp innpå paint pg trykk på "lim inn"

Takk for hjelpen. Da er det lagret. 

Skrevet

Begynner etternavnet hans på S?

Anonymous poster hash: da5bd...a46

Nei

Skrevet

Begynner etternavnet hans på S?Anonymous poster hash: da5bd...a46

Nei Anonymous poster hash: bea41...3db

M?

Skrevet

Begynner etternavnet hans på S?Anonymous poster hash: da5bd...a46

Nei Anonymous poster hash: bea41...3db

M?

Nei. Det er visst mange menn som er utro/søkende på Møteplassen...

Skrevet

Regner med at du ikke har bilde av deg på den profilen du la inn der? Prøv å få kontakt med han der inne og hør med han om han er intr i et møte. Og etter noen meldinger (hvis han biter på) spør du om han vil ha bilde av deg. Da sender du bilde av deg selv og sier: Sorry drittsekk, men har ordnet meg en annen date.

Anonymous poster hash: 9be58...ed4
Skrevet

Pcen lagrer vel logg?

Hvis ikke kan du jo alltids finne deg en hacker som kan hacke seg innpå han, eller skaff deg et spionprogram?

Anonymous poster hash: ef9bc...a7a

Skrevet

Regner med at du ikke har bilde av deg på den profilen du la inn der? Prøv å få kontakt med han der inne og hør med han om han er intr i et møte. Og etter noen meldinger (hvis han biter på) spør du om han vil ha bilde av deg. Da sender du bilde av deg selv og sier: Sorry drittsekk, men har ordnet meg en annen date.

Anonymous poster hash: 9be58...ed4

Neida, har ikke bilde i det hele tatt. Burde kanskje finne et bilde og legge til, ellers virker ikke profilen seriøs? Har sendt ham mld der ikke, ikke fått svar. Men ser at han har sett på profilen min...

HI

Skrevet

Begynner på J og slutter på s?

Anonymous poster hash: e3ddd...ea2

Skrevet

Pcen lagrer vel logg?

Hvis ikke kan du jo alltids finne deg en hacker som kan hacke seg innpå han, eller skaff deg et spionprogram?

Anonymous poster hash: ef9bc...a7a

Han sletter loggen til den store gullmedalje... 

Skrevet

Hvis navnet hans begynner på T er det ikke første gang han gjør noe sånt... Kast ham på hodet ut!

Å? Så mannen min som teidulf har gjort dette mange ganger altså? Hivern ut nå!!!!!'

Anonymous poster hash: 61a00...0e6

Skrevet

Stemmer for å lage egen falsk profil og avtale date med han jeg også✌️

Da ER han jo skikkelig busted!!

At han vokter telefonen sin som en hauk er jo ikke bra da, det kan nok vitne om utroskap dessverre.

Hva med å spørre han om å f.eks låne tlf hans en anledning, og spørre om passord...? Se hva han svarer/gjør;)

Enig! :)
Skrevet

Takk for svar alle sammen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, hva jeg vil. Jeg føler meg på en måte litt lettet for at jeg fant ut at det faktisk var noe, at jeg ikke bare har vært en sjalu kjerring all denne tiden.Eller, det var jeg jo, men med rette! ;) Jeg tenker at jeg ikke skal si til ham at jeg vet at det er noe nå. Men når han kommer hjem igjen skal jeg si at nå må vi prates. Si hva jeg har funnet, og at hvis vi skal ha en fremtid sammen, må han la meg se på tlf og FB med en gang, før han kan slette noe. Hvis han sier nei, sier jeg at da er det over.Jeg kan ikke leve sånn mer, og jeg fortjener bedre.

Vi har vært én gang på familievernkontoret pga kommunikasjonsproblemer, men samboer har ikke funnet tid til ny time. Der snakket vi om hvorfor jeg følte at jeg ikke kunne stole på samboer... Hva vi begge kunne gjøre for at det skulle bli bedre, for at jeg skulle føle at jeg kunne stole på ham igjen. Ironisk, jeg hadde jo grunn til å ikke stole på ham... Jeg lurer på om jeg skal be om alenesamtale med han veilederen, tror dere det går an? For å få luftet meg litt, og hørt hva han tenker jeg bør gjøre fremover? Hva jeg kan "kreve" av samboer hvis vi evt. skal prøve videre? 

Skrevet

Be om en samtale alene på fvk, det høres lurt ut for din del.

Høres ut som en god fremgangsmåte du har valgt når han kommer tilbake også.

Hva du kan kreve? Total åpenhet, at siden han har brutt din tillit, så må han være helt åpen slik at du igjen kan få tillit til ham. Hvis han synes det blir for invaderende så forstår han ikke hvordan hans svik påvirker forholdet og deg, og hvilke signal han sender om han ikke går med på full åpenhet.

Jeg ville krevd full tilgang til mobil, mail, facebook osv. Forhåpentligvis hadde jeg ikke sjekket det så mye, men han skulle vite at jeg hadde mulighet til å gjøre det.

At han må vise deg fb og mobil når han kommer hjem, det støtter jeg deg i. Nekter han så forstår han ikke hva han gjør med familien sin.

Lykke til!

Anonymous poster hash: b98b2...81b
Skrevet

Be om en samtale alene på fvk, det høres lurt ut for din del.

Høres ut som en god fremgangsmåte du har valgt når han kommer tilbake også.

Hva du kan kreve? Total åpenhet, at siden han har brutt din tillit, så må han være helt åpen slik at du igjen kan få tillit til ham. Hvis han synes det blir for invaderende så forstår han ikke hvordan hans svik påvirker forholdet og deg, og hvilke signal han sender om han ikke går med på full åpenhet.

Jeg ville krevd full tilgang til mobil, mail, facebook osv. Forhåpentligvis hadde jeg ikke sjekket det så mye, men han skulle vite at jeg hadde mulighet til å gjøre det.

At han må vise deg fb og mobil når han kommer hjem, det støtter jeg deg i. Nekter han så forstår han ikke hva han gjør med familien sin.

Lykke til!

Anonymous poster hash: b98b2...81b

Takk for godt svar fra deg, og alle dere andre. Det varmer når jeg er alene med tankene, og jeg får liksom ikke "gjort noe" før mandag, når jeg kan bestille time på familievernkontoret. Tusen takk.

Skrevet

Han er nok av typen "en gang utro alltid utro". Ikke spesielt smart heller. Slette logg og bevokte telefon? Lage profil som viser bilde? Hvor dumt går det an å være?

Nei, jeg hadde nok kastet ham ut. Ønsker ikke være sammen med en utro mann eller idiot.

Skrevet

Jeg ville sagt til han når han kommer hjem at du vil ha en prat. Så ville jeg konfrontert han med profilen!

Jeg ville seriøst sagt det er over og at han måtte flytte ut. Han er gatantert utro og DET går aldri over!

Du fortjener vel bedre?

Anonymous poster hash: a5c9c...4c6

Skrevet

Kjære Hi!

Skjønner at dette er slitsomt for deg :( Forstår det så inderlig godt!

Håper du tar et godt oppgjør med ham. Stå på ditt, ikke tillat at han gir deg dårlig samvittighet for noe som helst!

God klem!

Hold oss oppdatert!

Anonymous poster hash: 1c6d9...b1d
Skrevet

Kjære Hi!

Skjønner at dette er slitsomt for deg :( Forstår det så inderlig godt!

Håper du tar et godt oppgjør med ham. Stå på ditt, ikke tillat at han gir deg dårlig samvittighet for noe som helst!

God klem!

Hold oss oppdatert!

Anonymous poster hash: 1c6d9...b1d

Takk for svar. Oppgjør blir det, men vet ikke når. Vil ta det ansikt til ansikt, så jeg kan se om ham lyver, og så han ikke kan slette først, selv om han sikkert gjør det underveis. Men det er en stund til han kommer hjem, så vet ikke når jeg kan gi dere oppdatering. Håper jeg får time på fvk raskt, så jeg kan få hjelp til å sortere tanker. Jeg har sovet litt, og har grått overraskende lite, vet ikke om det er et godt eller dårlig tegn for meg/ forholdet?

Skrevet

Jeg får ikke samtale på fvk før neste uke... Ville gjerne snakket med dem før jeg konfronterer mannen min. Jeg vet ikke om jeg klarer å holde dette inni meg så lenge... Er så fortvilet... :( Forbanna drittmann!! Noen som har råd til meg?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...