Gå til innhold

Fant akkurat ut at samboer har profil på Møteplassen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forbannade møkkamann!!!! Jeg har dårlige vibber lenge, men ikke hatt klare bevis. Jeg vet jo ikke om han faktisk har vært utro, men mistenker det sterkt. Han beskytter mobilen sin som en hauk... Hjelp meg gjerne å kalle ham noen forbannede ord!!! :kjempesinna:  :kjempesinna:  :kjempesinna:  :kjempesinna:  :kjempesinna:  :kjefte:  :kjefte:  :kjefte:  :kjefte:  :kjefte:  :sad:  :sad:  :sad:  :sad:  :sad:

Anonymous poster hash: bea41...3db
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drittgubbe. Skal du konfrontere han?

Anonymous poster hash: 21cc2...ebb
Skrevet

Tror det er mye mer virkningsfullt å holde seg overraskende rolig i en slik situasjon.

Pakk kofferten hans og si at han får bo et annet sted noen dager - eller bare informer ham om at du flytter ut til du har bestemt deg for hva du gjør videre.

Har dere barn sammen?

Jeg er ikke på møteplassen, men på en annen dateside, og dessverre så er det en del menn i forhold der. Jeg blokkerer dem og gir dem av og til inn så ørene flagrer - uten at jeg tror det hjelper. Har fått en ganske god nese for hvem som er i forhold og ikke, så jeg blir veldig direkte innimellom. Da kommer som regel ene historien etter den andre om hvor vanskelig han har det hjemme, hvor håpløs kona er osv. osv.... alt de kommer på å si i håp om å få seg et ligg.

Så lenge man ikke er i et åpent forhold er dette bare en så nedrig oppførsel, og jeg bruker som regel å ha ut av meg noen ganske så balle-krympende kraftsalver.

Forstår behovet ditt for å rase og kjefte og smelle, så er det det som føles riktig, så gjør det.

Jeg tror imidlertid at du får mer oppmerksomhet med å være helt rolig, det gjør ham usikker på hva du gjør videre.

Finn ut hva som er best for deg selv i denne situasjonen, og så handler du deretter.

Klem

Anonymous poster hash: b98b2...81b
Skrevet

Vet hvordan du har det akkurat nå. Min hadde profil på alle mulige datingsider, og skjulte mobilen konstant, hadde den alltid på lydløs. Jeg fant etterhvert ut at han hadde vært utro med tilfeldige kvinner utallige ganger. Jeg er singel nå og har det endelig bra :) Men det er selvsagt ikke sikkert at din er like ille som x'n min var/er, så jeg råder deg til å undersøke mer før du hopper på konklusjoner.

Anonymous poster hash: f23f5...121

Skrevet

Hvis navnet hans begynner på T er det ikke første gang han gjør noe sånt... Kast ham på hodet ut!

Anonymous poster hash: 78900...796

Skrevet

Masse gifte menn der.

Min venninne datet en gift mann derfra. Fant det ikke ut før han hadde overnattet.

Hørt flere historier om slikt på møteplassen. Kvitt deg med et slikt rasshøl.

Anonymous poster hash: 9cb3f...9d2

Skrevet

Lag en profil selv, få ham med på date, og boom... surprise.

Skrevet

Ja, vi har barn. jeg vet ikke hva jeg vil. Jeg har hatt store problemer med å stole på ham pga. hemmelighetshold med mobil/nett, og at han har oppført seg rart, reist bort til "en gammel kamerat", som jeg aldri har hørt om hverken før eller senere... Det funket vel ikke med den dama, da... Jeg skal prøve å være rasjonell, tenke, og ikke ringe og kjefte, det hjelper ikke, og da kan han bare slette "bevis" (han er bortreist en stund). Vet ikke hva jeg vil... DRITTGUBBE!!

Skrevet

Hvis initialene hans er TER kan jeg love deg det ikke er første og heller ikke siste gang...

Anonymous poster hash: 64d86...bc5

Skrevet

Moota?:(

Anonymous poster hash: f50d5...400
Skrevet

Moota? :(

Anonymous poster hash: f50d5...400

Nei, det er ikke Moota... Initialene hans er ikke TER, heller

Skrevet

Kan være at han bare ikke har deaktivert brukeren sin. Min mann var på zoosk og møteplassen før meg å mottar eposter der i fra enda som om han er aktiv.. ikke ta sorgene på forskudd på det pungtet. Men det med telefonen bør han da vel kunne unngå å vokte som en hauk.

Anonymous poster hash: 93395...5a3

Skrevet

Kan være at han bare ikke har deaktivert brukeren sin. Min mann var på zoosk og møteplassen før meg å mottar eposter der i fra enda som om han er aktiv.. ikke ta sorgene på forskudd på det pungtet. Men det med telefonen bør han da vel kunne unngå å vokte som en hauk.

Stod at han var aktiv for 30 min siden. Profilbildet er tatt i stuen vår. Det meste han skriver er sant, bortsett fra  den lille detaljen at han er samboer da...

Skrevet

Stemmer for å lage egen falsk profil og avtale date med han jeg også✌️

Da ER han jo skikkelig busted!!

At han vokter telefonen sin som en hauk er jo ikke bra da, det kan nok vitne om utroskap dessverre.

Hva med å spørre han om å f.eks låne tlf hans en anledning, og spørre om passord...? Se hva han svarer/gjør;)

Skrevet

Stod at han var aktiv for 30 min siden. Profilbildet er tatt i stuen vår. Det meste han skriver er sant, bortsett fra den lille detaljen at han er samboer da...

Da hadde jeg og klikket. Dette er et valg helt og holdent opp til deg. Gjør hva du mener er rett for dere. Og nå har du lov og være egoistisk også.. litt iallefall.

Skrevet

At han vokter telefonen sin som en hauk er jo ikke bra da, det kan nok vitne om utroskap dessverre.

Hva med å spørre han om å f.eks låne tlf hans en anledning, og spørre om passord...? Se hva han svarer/gjør;)

Så tåpelig ide... da er hu jo ikke noe bedre en han...

Skrevet

Så tåpelig ide... da er hu jo ikke noe bedre en han...

Det med å lage profil selv altså..

Skrevet

Hvis navnet hans begynner på T er det ikke første gang han gjør noe sånt... Kast ham på hodet ut!

Fnis...Vet du hvor mange opptatte menn det er på disse sidene?? :P

Anonymous poster hash: 2fad9...f33

Skrevet

Hvordan finner dere ut slike ting? Hvordan fungerer møteplassen?

Anonymous poster hash: bf224...347

Skrevet

Han hadde aldri gitt meg tlf, tviler jeg sterkt på. Men det er lov å prøve.... Kanskje jeg skal prøve å avtale møte, da hadde han blitt sjokkert, ja...

Skrevet

Lurer jeg også på ???

Anonymous poster hash: f5bff...255

Skrevet

Lurer jeg også på ???

Anonymous poster hash: f5bff...255

Jeg så på Messenger at han sendte fra et annet sted enn han sa han var. Har tidligere fått mld i FB-inboksen fra en som sa at han hadde profil på Møteplassen, og sa at han var singel, med samme navn som samboer. Kontronterte ham da, han nektet alt. Valgte å la ham få "benefit of the doubt". Skulle jeg visst aldri gjort. Pga. dette med messenger laget jeg profil på Møteplassen i dag, og søkte på navn jeg trodde han kunne ha. Han var lett å finne... Forbannade drittgubbe!!! 

Skrevet

Det er ingen grunn for å fortsette å ha en datingprofil for å motta e-post. Det er en svært tynn unnskyldning jeg ikke ville gått på!

Dessuten er det flere ting som gjør HI mistenksom. Jeg var sammen med en sånn mann. Han hadde ingen forhold til sannheten, og svarte utelukkende etter hva han ville tjene mest på. Da han var på en lengre reise, oppdaget jeg at han hadde en datingprofil. Dette var selvfølgelig den berømte dråpen som fikk begeret til å renne over. Han var også svært kontrollerende, hadde ufyselig høye tanker om seg selv og svært spesifikke tanker om hva jeg burde ha på meg, høre på av musikk, lese av bøker etc. I ettertid ser jeg at han både drev dobbelt både med meg og mot meg.

Jeg er av den troen at menn som driver sånn, ikke vil endre seg. Det handler om dårlig selvtillit og ofte personlighetsforstyrrelser. Det beste man gjør for seg selv er å komme seg unna, slikke sine sår og komme seg videre. Dette er selvfølgelig lettere når man ikke har barn sammen...

Ønsker deg lykke til, HI. Uansett hva du bestemmer deg for. Men det er vanskelig å dele livet med en du ikke kan stole på.

Skrevet

Hvor i landet bor du? Kanskje det er noen andre her inne som kan hjelpe deg? Legge opp til at han vil date henne, så når hun kommer til møtestedet deres, så "wops", møtte på ei venninne her jeg... moahaha ;)

Men, uansett.. Hva enn du gjør, så sett deg selv først, ingen har det godt av at du godtar slik drit fra han!

Anonymous poster hash: e535b...3da
Skrevet

Hvordan tar jeg "bilde" av pc-skjermen? Sånn at jeg har bevis hvis han sletter profilen når jeg skal konfrontere ham.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...